منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

مهمترین نکات سرمایه گذاری ملکی در ترکیه

نکات سرمایه گذاری ملکی در ترکیه، مهمترین نکات خرید ملک در ترکیه، وکیل ملکی در ترکیه، خرید آنلاین ملک ترکیه، نکات حقوقی خریداری ملک ترکیه
نکات سرمایه گذاری ملکی در ترکیه، مهمترین نکات خرید ملک در ترکیه، وکیل ملکی در ترکیه، خرید آنلاین ملک ترکیه، نکات حقوقی خریداری ملک ترکیه
قبل از سرمایه گذاری ملکی در ترکیه بهتر است که به نرخ ارز و زیر ساخت های این کشور توجه کافی داشته باشید و چنانچه قصد سرمایه گذاری ملکی خارجی دارید ترجیحا ملک های ارزان را خریداری نموده و تمرکز بر خرید ملک در شهرهای مهم  نداشته باشید، همچنین مشاوره و همکاری با یک وکیل معتمد خرید ملک در این کشور را برای بررسی صحت ملک، مفاد قرارداد خرید ملک، صحت سند مالکیت، کنترل پرداختی های مالیات و بیمه نیاز دارید که علاوه بر آن اسناد و مدارک و گواهی نامه مرتبط با ساخت ملک و سکونت را نیز درخواست و چک نمایید.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

نکات سرمایه گذاری ملکی در ترکیه قبل و هنگام خرید ملک ترکیه موضوع اصلی این مقاله می باشد که موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل در همین رابطه به مهمترین نکات خرید ملک در ترکیه اشاره و از اهمیت مشاوره با وکیل ملکی در ترکیه بخصوص در رعایت نکات حقوقی سرمایه گذاری و خریداری ملک این کشور مطالبی را عنوان می نماید.

اینکه در خرید هر نوع ملکی در ترکیه می بایست تمامی اسناد و مدارک و گواهینامه های لازم مربوط به مالکیت و یا ساخت ملک را از مالک یا سازنده ملک درخواست و کنترل نمود، و در مورد مزایای خرید آنلاین ملک ترکیه نیز به نکاتی توجه خواهیم داشت. در توضیح این مطالب با اریکه عدل همراه بمانید.

 

 نکات سرمایه گذاری ملکی در ترکیه

از مهمترین نکات سرمایه گذاری ملکی در ترکیه و روش های شناسایی بازارهای مناسب جهت خرید ملک خارجی می توان به این موارد اشاره نمود:

  • توجه به میزان رشد و توسعه زیر ساخت های اقتصادی، شهری، حمل و نقل، و بازارهای تجاری کشور مورد نظر
  • وضعیت صنعت توریست
  • شرایط و موقعیت ارزی
  • جوان یا پیر بودن جمعیت کشور
  • ارتباط و تعامل آن کشور با انواع بازارهای مالی و اقتصادی دنیا

 

مهمترین نکات خرید ملک در ترکیه

از مهمترین نکات خرید ملک در ترکیه جهت سرمایه گذاری ملکی بین المللی این است که چگونه ملک مورد نظر خود را در این کشور پیدا نموده و به چه نکاتی نیز توجه داشته باشیم:

بیشتر بدانید!
ویزای پیوست به خانواده در آلمان

مهمترین نکات خرید ملک در ترکیه

وکیل ملکی در ترکیه

مشاوره با یک وکیل ملکی در ترکیه برای خرید هر نوع ملک چه برای سرمایه گذاری و چه برای دریافت اقامت و شهروندی یکی از اقدامات قانونی خرید ملک در ترکیه می باشد. زیرا یک وکیل معتمد برای خرید ملک ترکیه مسئولیت های حقوقی مانند بررسی مفاد قرارداد خرید ملک را به عهده می گیرد و حتی می تواند از طرف شما قرارداد ملک را امضا نماید.

وکیل ملکی می تواند قرارداد خریداری ملک ترکیه را ترجمه و در دفتراسناد رسمی به ثبت و رسمیت برساند و به نیابت از شما به دفعات به این کشور سفر نماید تا مراحل خرید ملک خارجی را نهایی و تکمیل نماید و هنگام بروز مشکل و اختلاف بین طرفین قرارداد می تواند راهکارهای قانونی را اعمال و پیگیری نماید، همچنین به اموری مانند پرداخت مالیات و بیمه،  وصیت نامه و ارث نیز رسیدگی می نماید.

 

خرید آنلاین ملک ترکیه

به دنبال نگرانی از شیوع کووید 19 در سراسر دنیا برای حفظ و تداوم سرمایه گذاری ملکی بین المللی خرید آنلاین ملک ترکیه طراحی و برنامه ریزی شده است و روشهایی برای اجرای آن اتخاذ شده است از جمله:

  • انتشار ویدئو و فیلم از مشخصات، اطلاعات، فضای داخلی و خارجی املاک موجود برای فروش
  • ایجاد ارتباط با مشتریان از طریق رسانه ها و شبکه های اجتماعی اینترنتی
  • اعلام آنلاین آخرین قوانین و تغییرات خرید ملک در ترکیه جهت سرمایه گذاری یا اقامت و شهروندی
  • انتقال مالکیت و سند ملک از طریق سایت های اینترنت Web Title Deed

 

 

بیشتر بدانید!
چگونگی پیدا کردن شغل برای مهاجرت به هلند

نکات حقوقی خریداری ملک ترکیه

نکات حقوقی خریداری ملک ترکیه

نکات حقوقی خریداری ملک ترکیه که باید مورد توجه قرار گیرد بدین ترتیب هستند:

  • درخواست کپی سند ملک در ترکیه (  TAPU )
  • ملک مورد نظر باید گواهی سکونت یا  ISKAN داشته باشد که در غیر اینصورت امکاناتی مانند آب، برق و گاز در آن وصل نمی شود.
  • مدیریت ملک و پرداخت هزینه های مدیریت ملک (YÖNETİM & AİDAT)
  • اگر ملکی را که تحت ساخت و ساز است خریداری می کنید گواهینامه و مجوز ساخت آن را از مالک یا شرکت سازنده بخواهید.

کنترل اسناد و مدارک و گواهینامه های مرتبط با مالکیت و یا ساخت ملک از نکته های حقوقی خرید ملک در ترکیه هستند که برای تایید صحت ملک به آنها نیاز داریم.

نکات سرمایه گذاری ملکی در ترکیه

قبل از سرمایه گذاری ملکی در ترکیه بهتر است که به نرخ ارز و زیر ساخت های این کشور توجه کافی داشته باشید و چنانچه قصد سرمایه گذاری ملکی خارجی دارید ترجیحا ملک های ارزان را خریداری نموده و تمرکز بر خرید ملک در شهرهای مهم ترکیه را نداشته باشید، همچنین مشاوره و همکاری با یک وکیل معتمد خرید ملک در ترکیه را برای بررسی صحت ملک، مفاد قرارداد خرید ملک، صحت سند مالکیت، کنترل پرداختی های مالیات و بیمه نیاز دارید که علاوه بر آن اسناد و مدارک و گواهی نامه مرتبط با ساخت ملک و سکونت را نیز درخواست و چک نمایید.

 

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد نکات سرمایه گذاری ملکی در ترکیه میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به ترکیه مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره مند شوید.

بیشتر بدانید!
خرید ملک خارجی در اینوستایم در 2022

در صورتی هم که قصد خرید ملک در ترکیه را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
نوشته ای از:
زینت طاهری
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟