منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

نکاتی که برای زندگی در اسپانیا باید رعایت کنید

از نکات مهم زندگی در اسپانیا می توان به آشنایی با زبان اسپانیایی اشاره داشت و اینکه این کشور دارای ثبات در زمینه درآمد و قیمت مسکن می باشد. زندگی در اسپانیا کیفیت خوبی داشته و هزینه های زندگی با درآمد بدست آمده تامین می شود. برای مهاجرت به اسپانیا باید از توان مالی خوبی برخوردار بود باشید تا هزینه زندگی خود و خانواده را تامین نمایید. علاوه بر آن با خرید ملک در اسپانیا به ارزش 500 هزار یورو دریافت اقامت اسپانیا را خواهید داشت.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

نکات مهم زندگی در اسپانیا که دانستن آن برای مهاجران می تواند مفید باشد توسط موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل عنوان می گردد. زندگی در کشور اسپانیا و شهرهایی مانند بارسلونا و مادرید از کیفیت بالایی برخوردار است، اسپانیا سیستم خدمات درمانی بسیار خوبی داشته که می توان برای مهاجرت به اسپانیا به عنوان یک مزیت بدان توجه داشت. دریافت اقامت اسپانیا با خرید ملک میسر است که در ابتدا ویزای اقامت باید دریافت نمود که آن نیز شرایط خود را دارد. در توضیح این نکات با اریکه عدل همراه بمانید.

 

نکات مهم زندگی در اسپانیا

نکات مهم زندگی اسپانیا که هر مهاجری بهتر است قبل از مهاجرت بداند مواردی چون هزینه های زندگی در این کشور می باشد. اسپانیا یکی از بهترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت و زندگی می باشد، قیمت مسکن و درآمد در اسپانیا ثابت است و هزینه های زندگی در مقایسه با متوسط درآمد این کشور منطقی میباشد.

صحبت کردن به زبان اسپانیایی یکی از مزیت هایی است که مهاجران باید بدان توجه کافی داشته باشند، آشنا نبودن با زبان این کشور باعث میشود امور روزمره به کندی انجام شود. یکی از نکته های مهم برای زندگی در در این کشور این است که درآمد بدست آمده در این کشور برای داشتن یک زندگی خوب کافی می باشد. لهجه های گوناگونی در اسپانیا وجود دارد که حتی اگر شما زبان انگلیسی بلد باشید باز هم با این تفاوت های لهجه ای مواجه خواهید شد.

در مهاجرت به اسپانیا سعی کنید مهارت زبان خود را تقویت نماید، همچنین در خرید ملک اسپانیا به هزینه انتقال مالکیت و هزینه تنظیم سند ملک اسپانیا توجه داشته باشید.

بیشتر بدانید!
هزینه زندگی در گوتنبرگ سوئد

زندگی در کشور اسپانیا

 

زندگی در کشور اسپانیا

زندگی در کشور اسپانیا از سیستم خدمات درمانی بسیار خوبی برخوردار است، هزینه های زندگی در شهرهای مادرید و بارسلونا در مقایسه با شهرهای لندن و پاریس بسیار پایین تر بوده اما زندگی در مادرید و بارسلونا کیفیت بسیار خوبی دارد. یک زندگی خوب در اسپانیا با متوسط درآمد سالانه 23 هزار یورو میسر می باشد.

برخی از نقاط اسپانیا همیشه آفتابی بوده و سواحل گسترده ای دارد که برای ورزش های آبی بسیار مناسب هستند. اتباع خارجی بدون محدودیتی می توانند در اسپانیا ملک خریداری نموده و با سرمایه گذاری خود گلدن ویزای اسپانیا را نیز دریافت نمایند.

زندگی کردن در کشور اسپانیا کیفیت بالا و مناسبی داشته و می توانید از خدمات درمانی خوبی در این کشور بهره مند شوید. اگر برای تحصیل به کشور اسپانیا می روید هزینه های تحصیلی در دانشگاه های اسپانیا را هم مد نظر داشته باشید.

 

اهمیت خانواده در اسپانیا

در کشور اسپانیا به زندگی خانوادگی اهمیت بسیاری داده می شود و خانواده ها در اسپانیا از احترام خاصی برخوردار هستند، بچه ها تا سنین مختلف همراه خانواده زندگی می کنند و حتی تا سنین 30 و 40 سالگی در کنار خانواده خود می مانند. معمولا خانواده های اسپانیایی حداقل دو فرزند دارند و برای پدر بزرگها و مادر بزرگها احترام ویژه ای قائل هستند.

 

مهاجرت به اسپانیا

مهاجرت به اسپانیا نیاز به درخواست ویزا دارد که متقاضی دریافت ویزا باید حداقل 18 سال داشته باشد، همچنین نباید از هر یک از کشورهای منطقه شینگن ریجکت شده باشد. داشتن بیمه خصوصی یا دولتی نیز از الزامات دریافت ویزای اسپانیا می باشد.

بیشتر بدانید!
روش های مهاجرت به انگلستان

متقاضی مهاجرت به اسپانیا باید از توان مالی برای تامین هزینه های زندگی خود و خانواده خود در طول اقامت در اسپانیا برخوردار باشد.، علاوه بر آن برای مهاجرت به کشور اسپانیا باید ویزای مرتبط با هدف از مهاجرت را درخواست نمود که برای آن باید مدارک خاصی ارائه گردد.

خوب است بدانید پرواز از اسپانیا به دیگر کشورهای اروپایی ارزان بوده و همچنین دارای مسافت های کوتاه مدتی تا دیگر کشورها می باشد و این نکته به عنوان مزیت زندگی در این کشور به حساب می آید.

مهاجرت به اسپانیا

دریافت اقامت اسپانیا

دریافت اقامت اسپانیا با سرمایه گذاری و خرید ملک در اسپانیا به ارزش 500 هزار یورو میسر می باشد، که کل این مبلغ می تواند برای خرید چند ملک هزینه شود، ویزای اقامت اسپانیا به اعضای خانواده سرمایه گذار اعطا می شود مانند همسر و فرزندان تا 18 سال .

برای تمدید ویزای اقامت اسپانیا الزامی برای ماندن در این کشور وجود ندارد، ویزا برای مدت 5 سال اول تمدید می شود و اقامت دائم اسپانیا بعد از 5 سال قابل درخواست می باشد، باید گفت به محض دریافت اقامت دائم اسپانیا سرمایه گذار ملکی می تواند ملک خود را به فروش برساند. مهاجران برای اخذ اقامت اسپانیا می توانند خرید و سرمایه گذاری ملکی در این کشور داشته باشند.، در مهاجرت به اسپانیا با خرید ملک در بارسلونا علاوه بر هزینه های مرتبط منجر به دریافت اقامت اسپانیا می شود.

اگر از کشورهای اتحادیه اروپا نیستید دریافت گلدن ویزای اسپانیا با سرمایه گذاری ملکی 500 هزار یورو راهی مناسب برای دریافت اقامت این کشور می باشد. کشورهایی از خاور میانه، روسیه و چین از طرفداران دریافت اقامت اسپانیا با خرید ملک هستند.

بیشتر بدانید!
بهترین راه مهاجرت به اسپانیا

 

دلایل و مزایای مهاجرت به اسپانیا

از نکات مهم زندگی در این کشور می توان به آشنایی با زبان اسپانیایی اشاره داشت و اینکه این کشور دارای ثبات در زمینه درآمد و قیمت مسکن می باشد. زندگی در این کشور کیفیت خوبی داشته و هزینه های زندگی با درآمد بدست آمده تامین می شود. برای مهاجرت به اسپانیا باید از توان مالی خوبی برخوردار بود باشید تا هزینه زندگی خود و خانواده را تامین نمایید. علاوه بر آن با خرید ملک در اسپانیا به ارزش 500 هزار یورو دریافت اقامت اسپانیا را خواهید داشت. علاوه بر آن از اهمیت و احترام خانواده در اسپانیا به نکاتی اشاره شد.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد زندگی در کشور اسپانیا میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به اسپانیا مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در اسپانیا را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟