منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

هزینه بیمه درمانی در ترکیه

هزینه بیمه درمانی در ترکیه
هزینه بیمه درمانی در ترکیه
در این مقاله موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل درباره هزینه بیمه درمانی در ترکیه را مورد بررسی قرار خواهند داد.که در ابتدا هزینه پزشکی در ترکیه را بررسی میکنیم و بعد مدارک لازم و روندبیمه درمانی عمومی ترکیه ، بیمه درمانی خصوصی ترکیه را تشریح مینماییم با ما همراه باشید تا برای مهاجرت به ترکیه آمادگی کامل داشته باشید.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

در این مقاله موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل درباره هزینه بیمه درمانی در ترکیه را مورد بررسی قرار خواهند داد.که در ابتدا هزینه پزشکی در ترکیه را بررسی میکنیم و بعد مدارک لازم و روند بیمه درمانی عمومی ترکیه ، بیمه درمانی خصوصی ترکیه را تشریح مینماییم با ما همراه باشید تا برای مهاجرت به ترکیه آمادگی کامل داشته باشید.

 

هزینه بیمه درمانی در ترکیه

طبق قانون بیمه تامین اجتماعی و عمومی ماده شماره 5510، خارجیانی که از سیستم بیمه درمانی عمومی ترکیه بهره مند نیستند، باید برای بیمارهای بستری و یا درمان سرپایی از بیمه های خصوص که هزینه پزشکی در ترکیه را پوشش می دهد استفاده نمایند.

اگر مهاجران تمامی قوانین بیمه را رعایت کنند، افراد زیر 18 سال و خارجیانی که بیش از 65 سال سن دارند، بیمه درمانی خصوصی ترکیه برای درخواست اعطای مجوز لازم ندارند.

سن هزینه برای آقا هزینه برای خانم سن هزینه برای آقا هزینه برای خانم
0-17 405 TL TL 390 36-40

570 TL

TL 580

18-25 405 TL 410 TL 41-50 745 TL 755 TL
26-30 520 TL 520 TL 51-55 1080 TL 1080 TL
31-35 560 TL 535 TL 56-60 1830 TL 1910 TL

دانش آموزان خارجی که مایل به ثبت نام در بیمه درمانی هستند می توانند بعد از گذشت سه ماه از ثبت نام در موسسات آموزشی درخواست بیمه کنند. دانش آموزانی که در بیمه عمومی ثبت نام نکرده اند باید سالانه بیمه درمانی خصوصی ترکیه گرفته و از درمان سرپایی یا بستری استفاده نمایند.

بیشتر بدانید!
الزام ویزای شنگن برای سرمایه گذاری قبرس

همانطور که در ماده 15 قانون شماره 6458 قانون بیمه ترکیه آورده شده است، شخص حقیقی یا حقوقی مقیم ترکیه، باید از بیمه ترکیه و یا شرکت های بیمه خارجی که شعبه ای در ترکیه دارد استفاده نمایند. تا از خطرات ناشی از بیماری مهاجران در ترکیه در امان باشیم.

 

مدارک مورد نیاز برای بیمه درمانی عمومی ترکیه

  • فتوکپی گذرنامه دارنده بیمه
  • نام پدر فرد بیمه شده
  • آدرس شخص بیمه شده

اصول بیمه درمانی عمومی ترکیه و حقوق بازنشستگی در ترکیه به طور جدی پیگیری می شود و به همین دلیل اداره کل بیمه شدیدا کنترل می شود. لطفا اگر با اظهارات دروغین روبرو شدید به طور مستقیم با اداره کل بیمه ترکیه تماس بگیرید و مشکل را گزارش کنید.

 

در چه مواقعی بیمه درمانی عمومی ترکیه مهاجران لغو میشود؟

  • تا زمانی که در مدت اقامت قوانین جدیدی برای بیمه لحاظ نشود
  • در صورتی که اقامت شما لغو شود
  • در صورتی که اسناد ارائه شده برای بیمه درمانی عمومی ترکیه شما در سیستم مهاجران تعریف نشده باشد در قانون بیمه اجتماعی و عمومی نیز لغو خواهد شد .

بیمه درمانی خصوصی ترکیه چیست؟

بیمه درمانی خصوصی ترکیه نوع دیگر بیمه برای مهاجران دارای اجازه اقامت در ترکیه است. علاوه بر اینکه شخصا انجام می شود، می توان آن را برای همه اعضای خانواده در هر زمان به هر نحوی که متقاضی مدنظر دارد پوشش داد.

 

مزایای گرفتن بیمه درمانی خصوصی ترکیه

  • شما می توانید برای درمان هر گونه بیماری از جمله تصادف یا بستری در بیمارستان های خصوصی با قیمتی بسیار پایین تا یک سال برآورده نمایید.
  • اگر شما استطاعت هزینه بیمه درمانی در ترکیه را نداشتید میتوانید از بیمه درمانی خصوصی خود استفاده کنید و در آینده بازپرداخت داشته باشید.
  • خودتان میتوانید هر دکتر و یا پزشک متخصص را برای معالجه انتخاب کنید
  • با بیمه درمانی خصوصی ترکیه شما مانند راحتی هتل لذت می برید همچنین با بالاترین کیفیت خدمات را دریافت می کنید و احساس راحتی می کنید.
  • با بیمه درمانی خصوصی ترکیه شما چه بستری سرپایی و یا بستری چند روزه نسب به بیماری خود داشته باشید در همان شهر و یا کشورهای دیگری در جهان بهترین کیفیت را دریافت خواهید کرد.
  • نسبت به تعرفه ای که انتخاب میکنید هنگامی که شما به یک حادثه یا بیماری در خارج از کشور دچار شدید میتوانید از تمامی خدمات آن استفاده کنید.
بیشتر بدانید!
مزایای پاسپورت ترکیه و شهروندی (قسمت اول)

هیچ محدودیت زمانی برای ایجاد بیمه درمانی خصوصی ترکیه وجود ندارد. هنگامی که شما فکر می کنید نیاز دارید، می توانید بیمه خود را بدون تاخیر انجام دهید. بیمه درمانی که پیش از هر گونه بیماری به شما تحمیل می کند، هر دو هزینه شما را کم می کند و تمام نیازهای شما را در صورت هر گونه بیماری برآورده می کند.

در صورت تغییر در وضعیت سلامتی یا خانوادگی شما ممکن است دامنه بیمه خود را تغییر دهید و تضمین های اضافی را در زمان مورد نظر خود اضافه کنید. به عنوان مثال، ممکن است ضمانت های مربوط به محتوای بارداری، زایمان و پس از زایمان را اضافه کنید.

 

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد هزینه بیمه درمانی در ترکیه میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به ترکیه مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره مند شوید.

در صورتی هم که قصد خرید ملک در ترکیه را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟