منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

هزینه خرید ملک در هلند

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل اطلاعات جدید و ناب خود را صادقانه در اختیار شما عزیزان علاقمند به مهاجرت میگذارد. در تمامی مراحل در کنار شما خواهیم بود.چنانچه سوال و اطلاعات تکمیلی بیشتری نیاز دارید، میتوانید با دفتر موسسه تماس حاصل نمایید.در کنار شما هستیم

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

تیم پر تلاش موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل یکی دیگر از مقالات خود را ارائه می دهد. موضوع خرید ملک در هلند را به مشاوره میگذاریم. درمورد اخذ اقامت هلند نیز مواردی را خاطر نشان خواهیم کرد.به تعداد صاحب خانه ها در کشور هلند اشاره ای می کنیم.درباره وام مسکن هلند و هزینه خرید ملک هلند با شما عزیزان سخن می گوئیم. خرید ملک یکی از راههای سرمایه گذاری در کشور هلند می باشد البته خاطر مشان کنیم که شما با خرید ملک در این کشور نمیتونید اقامت بگیرید ولی در صورت سرمایه گذاری گزینه مناسبی میباشد.

 

خرید ملک در هلند

خارجی ها می توانند براحتی خرید ملک در هلند انجام دهند. اما برای موفق شدن ، بهتر است قبل از خرید به روند و فوت و فن بازار مسکن در این کشور آشنا شویم. اگر به این کشور رفتید، و یا میخواهید به این کشور مهاجرت کنید ، و قصد خرید ملک در هلند را دارید ، بهتر است قبل از خرید با بازار املاک و مستغلات آشنا شوید.

یا با مطالعه ، یا با کمک گرفتن از شرکت سرمایه گذاری اینوستایم به معلومات خود اضافه کنید. ما موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل کاملترین اطلاعات را در اختیار شما قرارمی دهیم.در سال 2017 و 2018 قیمت املاک در هلند رو به افزایش رفت. برخی از سایت های فروش آنلاین ملک و خانه در هلند بدین شرح می باشد. Expatica , Funda ,Pararious

 

صاحب خانه ها در هلند

براساس اطلاعات موجود 69 درصد از مردم هلند، صاحب ملک های شخصی خودشان هستند این در حال است که این درصد از بلژیک کمتر است ولی از فرانسه و انگلستان بیشتر است. یعنی کمتر از 69 درصد از مردم فرانسه و انگلستان در خانه های خود زندگی می کنند و در بلژیک بیشتر از 69 درصد از مردم صاحب خانه هستند.

 در ادامه این بحث به حال وام مسکن و هزینه های خرید ملک خواهیم پرداخت. در هلند هم مثل سایر کشورها، فروش تعدادی از املاک و مستغلات بصورت آنلاین می باشد. انواع آپارتمان ها و خانه ها را با مشخصات و امکانات ، متراژ، و شرح موقعیت شان با عکس در سایت ها میگذارند و شما می توانید بر حسب نیاز، سلیقه و توانایی مالی تان انتخاب کنید.

بیشتر بدانید!
انواع ویزای طلایی اروپا

 

وام مسکن هلند

وام مسکن هلند راهی ست برای خانه دارشدن مهاجران در این کشور . هزینه های وام مسکن هلند کمتر از قیمت اجاره ست. طبعا در شهرهای بزرگ، هر هزینه ای بیشتر از شهرهای کوچک است. بانک های هلند به مهاجران برای خرید خانه وام می دهد. البته آنهایی که اقامت دائم ندارند بانک ها 100 درصد قیمت خانه را وام نمی دهند و مبلغ وام برای این دسته از مهاجران، کمتر از ارزش و قیمت خانه است. وام مسکن ، روند و مراحلی دارد که بنا به نوع ملک و کاربری، متراژ، مسکن تازه ساخت و یا هزینه های بازسازی شده متفاوت می باشد. وام مسکن هلند بعد از امضای قرارداد خرید خانه به خریدار اعطا میشود.

البته این موارد هم دقت کنید که شرایط وام قبل از خرید خانه قابل مذاکره ست. در هلند به وام مسکن hypotheek گفته میشود. همچنین برای گرفتن وام مسکن، باید در بانک سپرده داشته باشید. مبلغ و مقدار سپرده بستگی به نوع و مقدار وام دارد.

 

خرید یا اجاره ؟

اگر در حال بررسی سرمایه گذاری در املاک هستید، بدانید که آپارتمان هایی با قیمت مناسب تر در آمستردام وجود دارند که شما میتوانید اجاره کنید. این آپارتمان ها در متراژهای گوناگون ساخته شده اند. حتی آپارتمان های 30 متری را خواهید دید. از آنجایی که تقاضا برای اجاره و خرید در شهرهای اصلی و بزرگتر بالاست، این آپارتمان های کوچک، گزینه های خوبی برای رفع نیاز مهاجران می باشد.

اما خرید ملک و خانه و آپارتمان مسلما سودآوری بیشتری خواهد داشت و در گذر زمان نه تنها از ارزش ملک کم نخواهد شد ، بلکه به ارزش و قیمت آن افزوده میشود. کشور هلند هیچ محدودیتی برای مهاجران در خرید ملک ندارد. خارجی ها چه ساکن کشور هلند باشند و چه ساکن کشور هلند نباشند، می توانند در این کشور املاک و مستغلات خریداری کنند.

بیشتر بدانید!
تحصیل در بهترین مکان اسپانیا

خرید ملک در هلند - اخذ اقامت هلند - وام مسکن هلند - هزینه خرید ملک هلند - ویزای طلایی اقامت هلند

هزینه خرید ملک هلند

طبق آمار سه ماهه دوم سال 2018، قیمت خانه ها 8.8% افزایش پیدا کرده بود و در سه ماهه دوم سال 2018 ، تعداد 533 هزار خانه به فروش رفته است . تعداد خرید و فروش باعث افزایش قیمت املاک نیز خواهد شد. تب و تاب بازار مسکن ، قیمت ها را هم بالا می برد. بغیر از هزینه خود ملک که بر اساس متراژ حساب میشود، هزینه های دیگری را باید لحاظ کرد.

از جمله هزینه های آژانس املاک، هزینه قرارداد، هزینه وکیل و دیگر هزینه های جانبی. هزینه خرید ملک هلند بر اساس مدل، چند سال ساخت ، بازسازی و ترمیم شده ، امکانات ملک ، موقعیت محلی ، طبقات ساختمان و مالیات محاسبه میشود . این هزینه ها برای تمامی املاک یکسان نیستند.

به غیر از هزینه های ثابت، هزینه هایی هم وجود دارند که ممکن است به هزینه های اصلی اضافه شود. مانند نرخ تورم و افزایش قیمت بازار مسکن که ممکن است طی زمان و مرحله ای به اوج خود برسد. در بازار مسکن هلند نیز اوج و رکود وجوددارد. تغییرات اقتصادی و سیاسی کشور نیز ممکن است بر بازار مسکن تاثیر بگذارد.

معمولا تمامی هزینه های خرید ملک، به عهده خریدار می باشد. تقریبا نزدیک به 6 درصد قیمت خانه، برای هزینه ها صرف میشود.

هزینه مالیات نزدیک به 2 درصد

هزینه ثبت نام 1 تا 1 و نیم درصد

هزینه آژانس املاک 1 تا 2 درصد

هزینه وکیل را هم به این قیمت ها اضافه کنید.در هر معامله ، مالیات بر ارزش افزوده را هم در نظر داشته باشید.درحال حاضر مالیات بر ارزش افزوده در هلند 21 درصد است. در سال 2022 حدود قیمت خرید ملک در پایتخت هلند به شرح زیر میباشد:

  • قیمت هر متر مربع برای خرید آپارتمان در مرکز شهر 9,534.03 یورو
  • قیمت هر متر مربع برای خرید آپارتمان خارج از مرکز 6,239.00 یورو

 

اخذ اقامت هلند

اخذ اقامت هلند از راه های مهاجرت دانشخویی و کاری هلند امکان پذیرست. که بعد از گرفتن اقامت از این طریق میتوانید برای خرید ملک در این کشور اقدام نمایید. هلند به سرمایه گذاران خارجی که مایل به سرمایه گذاری در این کشور هستند، ویزای اقامت طلایی اعطا می کند. سرمایه گذاری که ارزش افزوده در این کشور ایجاد کند. و اقتصاد این کشور را ارتقا دهد ،دارنده این اقامت طلایی میشود.

بیشتر بدانید!
متوقف شدن ویزای کار آفرینی انگلیس

هلند یکی از کشورهای مهم اتحادیه اروپاست و استاندارد بالایی از سطح زندگی دارد. امکانات تحصیل و خدمات بهداشتی در این کشور استانداردهای خوبی دارد. سرمایه گذاران می توانند از این امکانات و مزایا استفاده کنند. چینی ها، اعراب و روسها از طرفداران ویزای اقامت طلایی هلند هستند.

 

ویزای اقامت طلایی هلند

ویزای اقامت طلایی هلند مزایای بسیار عالی دارد. در ذیل به چند مزایای این اقامت اشاره می کنیم.

1- مسافرت به کشورها شینگن

2-اقامت برای فرزندان و خانواده

3-شهروندی کشورهای عضو اتحادیه اروپا بعد از 5 سال

4-امکان سرمایه گذاری در تمامی زمینه های املاک و مستغلات در هلند

5-امکان شهروندی دوگانه

6-امکان و سهولت انجام کسب و کار در اروپا

7- حق کار در هلند

حداقل مبلغ سرمایه گذاری در کشور هلند،  یک میلیون و دویست و پنجاه هزار یورو می باشد . که این مبلغ را میتوان در یک شرکت هلندی هم به مشارکت و سرمایه گذاری گذاشت. سرمایه گذاری در املاک، یکی از روشهای اخذ اقامت هلند می باشد. امیدواریم مناسب ترین تصمیم را برای سرمایه گذاری در هلند اتخاد کنید و از بهترین سرمایه گذاران در هلند باشید.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد هزینه خرید ملک هلند میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به هلند مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید و در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در هلند را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟