منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

نقش وکیل ملکی قبرس در قراردادهای خرید ملک

وکیل ملکی در قبرس، وکالت ملکی در قبرس، وکیل املاک در قبرس، قرارداد های ملکی در قبرس، ساخت ملک در قبرس
وکیل ملکی در قبرس، وکالت ملکی در قبرس، وکیل املاک در قبرس، قرارداد های ملکی در قبرس، ساخت ملک در قبرس
قراردادهای ملکی چه خرید و فروش در هر نوعی که باشد از جمله خرید ملک آماده یا در حال ساخت نکات حقوقی در پرداخت ها و بررسی صحت مالکیت و اسناد و سوابق ملکی دارد که لحاظ کردن این نکات در مفاد قراردادها یکی از وظائف وکیل املاک در کشور قبرس می باشد حتی اگر لازم باشد باد قرارداد جدیدی را در قالب دیگری جهت رضایت طرفین معامله تنظیم نماید.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

نقش وکیل ملکی در قبرس در خرید و فروش انواع ملک، تهیه پیش نویس قرارداد و یا بررسی صحت اسناد ملکی می باشد که با دادن وکالت ملکی در قبرس به وکیل خود می توانید از سوابق ملکی در خصوص بدهی و یا عدم پرداخت مالیات آگاه شوید. در پی اهمیت این موضوع موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از هلدینگ حقوقی آپادالا عنوان می نماید که وکیل املاک در قبرس ملزم به تسهیل و تسریع روند خرید ملک شما با رعایت نکات حقوقی است و همچنین مجاز است که قراردادهای ملکی در قبرس را در قالب جدیدی جهت رضایت طرفین قرارداد تنظیم نماید.علاوه بر آن از شرایط پرداخت در قراردادهای ساخت ملک در قبرس نیز مطالبی ارائه می شود.

 

وکیل ملکی در قبرس

در مهاجرت به قبرس برای سرمایه گذاری ملکی بین الملل در نظر داشته باشید که نقش وکیل ملکی در قبرس در تنظیم قراردادهای خرید و فروش انواع ملک و تهیه پیش نویس قرارداد می باشد که برای خرید ملک در قبرس با هر نوع کاربری باید تمامی مجوزها و گواهینامه آن محرز و بررسی شود مانند گواهی ساخت، گواهی پرداخت هزینه های مرتبط با ملک مانند مالیات و یا ثبت ملک. قانون خریداری ملک در قبرس برگرفته از قوانین انگلیس است اما با این حال تفاوتهایی هم دارد. وکیل خریداری ملک در این کشور می بایست تحقیق نماید که فروشنده ملک آیا مالک واقعی ملک است و مالکیت ایشان در دفتر اسناد رسمی و اداره اراضی قبرس ثبت شده است یا نه.

 

 وکالت ملکی در قبرس

یکی از وظایف وکیل در وکالت ملکی در قبرس این است که تایید نماید آیا ملک بدهی یا وامی برای پرداخت دارد یا آیا اینکه منع قانونی برای خرید و فروش نداشته باشد و اگر احتمالاتی را در این رابطه متوجه شود موظف است که بخاطر حفظ منافع تان از خرید ملک مورد نظر شما را مطلع ساخته و در جریان بگذارد همچنین بررسی نماید که ملک در طرح ساخت و عمران شهری نباشد که بعدها مجبور به تخریب یا واگذاری آن به دولت قبرس نشوید.

بیشتر بدانید!
قراردادهای ملکی در کشورهای عربی

وکیل املاک در قبرس

وکیل املاک در قبرس

از دیگر تعهدات وکیل املاک در قبرس برآورد و محاسبه هزینه های مالیاتی ملک و هزینه تمبر مالیاتی می باشد که بعد پرداخت آنها باید گواهی نامه آن را نیز دریافت نمایید علاوه بر آن ملزم است که روند انتقال مالکیت را آسان و با سرعت انجام دهد و اگر زمینی را برای ساخت خریداری می نمایید نقشه شهری و مجوزهای ساخت را برایتان بگیرد. همچنین اگر بعد از ثبت شرکت در قبرس نیاز به خرید ملک تجاری در این کشور داشتید می توانید از مشاوران املاک بین المللی اینوستایم راهنمایی بگیرید.

 

قرارداد های ملکی در قبرس

بعد از اتمام مذاکره بر سر قیمت خرید ملک در کشور قبرس، خریدار یک درصد قیمت ملک را به عنوان هزینه رزرو خرید ملک می بایست پرداخت نماید که پرداخت این مبلغ باید توسط و یا در حضور یک وکیل منصوب شده انجام شود تا تمامی مراحل برای عقد قرارداد و امضای آن کنترل شود. اما ممکن است در قراردادهای ملکی در قبرس نیاز باشد که مفاد یا تبصره های بیشتری اضافه و درج شود مانند شرایط پرداخت یا زمان تحویل زمینی که در حال ساخت است.

ساخت ملک در قبرس

ساخت ملک در قبرس

نکات حقوقی در قراردادهای ملکی بالاخص ساخت ملک در قبرس باید در نظر گرفته و به عنوان موضوعات اصلی در این نوع قرارداد ذکر شود مانند:

  • 50 درصد مبلغ به عنوان پیش پرداخت هنگام امضای قرارداد
  • پرداخت 49 درصد مابقی هنگام تحویل ملک یا در مراحل ساخت
  • و یک درصد هم هنگام انتقال سند ملک

همچنین با اولین مبلغ پرداختی که همان پیش پرداخت است سازنده ملک می تواند قرارداد را امضا نماید. گاهی اوقات سازنده های ملک ممکن است قراردادهای خود را به خریدار تحمیل کنند که وظیفه وکیل است که با در نظر گرفتن شرایط هر دو طرف قراردادی را تنظیم نموده که طرفین معامله از آن راضی باشند.

بیشتر بدانید!
نکات مهم حقوقی خرید ملک خارجی

 

حقوق قراردادهای ملکی در قبرس

قراردادهای ملکی چه خرید و فروش در هر نوعی که باشد از جمله خرید ملک آماده یا در حال ساخت نکات حقوقی در پرداخت ها و بررسی صحت مالکیت و اسناد و سوابق ملکی دارد که لحاظ کردن این نکات در مفاد قراردادها یکی از وظایف وکیل املاک در کشور قبرس می باشد حتی اگر لازم باشد باید قرارداد جدیدی را در قالب دیگری جهت رضایت طرفین معامله تنظیم نماید.

 

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر درباره تعهدات وکیل خرید و فروش ملک و انعقاد قراردادهای ملکی در قبرس می توانید با مشاوران اریکه عدل تماس گرفته تا گفتگوی تصویری یا مشاوره حضوری با متخصصین این امر داشته باشید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
نوشته ای از:
زینت طاهری
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟