منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

Turkey Immigration

مهاجرت به ترکیه

ترکیه این روزها یکی از محبوب ترین مقاصد مهاجرت ایرانیان محسوب می شود. اگر شما هم قصد مهاجرت به ترکیه را دارید به جمع ما خوش آمدید. ما در این صفحه همه اطلاعاتی که شما برای مهاجرت و دریافت اقامت ترکیه نیاز دارید در اختیار شما قرار خواهیم داد.

وکلای مهاجرت ایران بیش از یک دهه در امور مهاجرت به ترکیه تجربه وکالت تخصصی دارد و محل اعتماد بسیاری از سرمایه گذاری ها در ترکیه بوده است. 

[yasr_visitor_votes]

وکیل مهاجرت به ترکیه

مهاجرت به ترکیه و دریافت اقامت ترکیه اگر بخواهیم رو راست باشیم پر تقاضا ترین و پر طرفدار ترین سرویس وکلای مهاجرت ایران است. ما در هر ماه چندین پرونده مهاجرت به ترکیه را می پذیریم و با دقت تمام پیگیری می کنیم. شما هم حتما در جریان این محبوبیت بالای مهاجرت به ترکیه هستید. کشوری که از دیرباز پذیرای ایرانیان بودن و این ماجرا همچنان ادامه دارد. اما دلیل مطلوبیت و محبوبیت ترکیه تا این حد چه می تواند باشد؟

اگر بخواهیم نگاهی به دلایل محبوبیت مهاجرت به ترکیه و دریافت اقامت یا شهروندی این کشور داشته باشیم می توانیم به دلایل زیادی اشاره کنیم. از جمله دلایل این محبوبیت می توان نکات زیر را لیست کرد:

 

آشنایی فرهنگی مردم ایران با ترکیه

همانطور که می دانید زبان ترکی و فرهنگ ترکی از دیرباز در دل و جان جامعه ایرانی رسوخ کرده است. در بخش بسیار بزرگی از مملکت ما هوطنان ترک زبان و آذری زبان زندگی می کنند. آذربایجان غربی و شرقی و ارومبیه و اردبیل و بسیاری از استانهای کشور میزبان هموطنان آذری زبان ماست. این مردمان با کشور ترکیه از دیرباز عجین بوده اند.

از سوی دیگر فرهنگ ها و سنت های کشور ترکیه به دلیل همسایگی و مسافت کم از قدیم الایام میهمان ما بوده است. این حجم از نزدیکی و شباهت فرهنگی را ما تقریبا با هیچ کشور دیگری نداریم. به همین دلیل است که مهاجرت به ترکیه برای خیلی از ایرانیان یک گزینه راحت و بدون دردسر است.

 

برنامه دریافت شهروندی ترکیه با خرید ملک و سرمایه گذاری

نکته دیگری که عامل محبوبیت مهاجرت به ترکیه است بحث دریافت سریع شهروندی ترکیه با خرید ملک و سرمایه گذاری است. ما در کشورهایی که سرشان به تنشان بیارزد به هیچ عنوان نمی توانیم ظرف 4 تا 6 ماه حتی با سرمایه گذاری های بسیار کلان به شهروندی و پاسپورت برسیم اما این فرصت هم اکنون در ترکیه فراهم است.

خیلی ها علاقه دارند که بعد از مهاجرت به ترکیه سریعا به قطعی ترین وضعیت مهاجرتی یعنی تابعیت و شهروندی برسند. این موضوع اگر با دردسر های اقامت موقت و تمدید آن آشنا باشید مزیت بسیار بزرگی است.

 

مدلهای سرمایه گذاری با قیمتهای مناسب

نکته مثبت اینجاست که در ترکیه با هر بودجه ای می توان ملک خرید و اقامت ترکیه را گرفت. از سوی دیگر می توان با خرید ملک با قیمتهای 250 هزار دلار و بیشتر به صورت مستقیم برای شهروندی ترکیه اقدام کرد. البته زمزمه هایی وجود دارد که این مبلغ به 400 هزار دلار افزایش پیدا کرده است اما ما هنوز نسبت به زمان دقیق اجرایی شدن قانون جدید بی اطلاع هستیم. به محض وصول اطلاعات دقیق شما را نیز مطلع خواهیم کرد.

به هر صورت ترکیه هنوز هم مدلهای سرمایه گذاری بسیار مناسبی برای مهاجرت دارد که ممکن است با شرایط خیلی ها جور در بیاید و باعث محبوبیت بیشتر آن شود.

 

روابط مالی آسان با ترکیه

اگر شما به نحوی تلاش کرده باشید با کشور های اروپایی مراودات مالی برقرار کنید اکنون حرف ما را بهتر از هر کسی درک می کنید. مراودات مالی با ترکیه ، انتقال پول و سرمایه به این کشور دهها بار از اروپا و سایر کشورها آسان تر است.

این موضوع سبب می شود تا هموطنان ما بتوانند با خیال راحت تر و بدون موانع غیر قابل پیش بینی برای سرمایه گذاری در ترکیه آماده شوند و مهاجرت به ترکیه را کلید بزنند.

اندر باب زندگی در ترکیه...

ما در ترکیه حضور ثابت داریم!

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل در ترکیه شرکت ثبت شده است و خدمات مستقیم را طی چند سال گذشته ارائه می دهد.

وکیل مهاجرت به ترکیه

شهروندی ترکیه با خرید ملک

Turksih Citizenship by buying property

حتم داریم که شما هم در مورد دریافت شهروندی ترکیه با خرید ملک شنیده اید و حداقل به صورت جزئی با آن آشنا هستید. 

ایرانیان در سالهای گذشته در صدر جدول مهاجرت به ترکیه با سرمایه گذاری بوده اند و اکثر این سرمایه گذاری ها در حوزه املاک و مستغلات ترکیه بوده است. امکان دریافت سریع پاسپورت ترکیه در این سالها دلیل عمده این موضوع بوده است. 

یکی از روشهای مهاجرت به ترکیه که بسیار محبوبیت بالایی دارد دریافت شهروندی یا پاسپورت ترکیه با خرید ملک است. بسیاری از موکلین ما در سالهای گذشته از این طریق به ترکیه مهاجرت کرده اند. در اینجا ذکر چند نکته در این خصوص ضرورت دارد:

 

حساسیت خرید ملک در ترکیه برای مهاجرت

همانطور که ما بارها در وکلای مهاجرت ایران و رسانه های مرتبط عنوان کرده ایم بحث مهاجرت به ترکیه با خرید ملک به عنوان یکی از روشهای مهاجرت با سرمایه گذاری یک موضوع پیچیده و حساس است. پیچیده از این باب که دارای اجزای مختلف حقوقی و ثبتی است و حساس از این بابت که معمولا سرمایه عمده ای از موکلین ما را به خود اختصاص می دهد.

به همین دلیل است که ما معمولا در پرونده های مهاجرت با سرمایه گذاری و مخصوصا در ترکیه بسیار محتاطانه عمل می کنیم و نهایت تلاش خود را به کار می بریم تا منافع موکل به بهترین شکل حفظ شود.

 

ایجاد سبد سرمایه گذاری در املاک ترک

سوالی که خیلی از عزیزان از ما می پرسند این است که آیا کل سرمایه ای که برای مهاجرت به ترکیه با خرید ملک در بحث شهروندی نیاز است باید در یک ملک صرف شود یا این امکان وجود دارد که ما چند ملک بخریم.

مساله این است که مادامی که شما سرمایه را به شکل قانونی وارد کشور ترکیه کنید مهم نیست که این سرمایه در یک ملک یا چند ملک صرف می شود همچنین کاربری ملک هم اهمیتی ندارد ممکن است یک ملک تجاری باشد و دیگری مسکونی.

 

بحث شرط حضور در روش خرید ملک و دریافت شهروندی ترکیه

موضوعی که همچنین برای خیلی ها اهمیت دارد این است که بعد از اینکه ملک خود را در ترکیه خریدند و شهروندی و تابعیت خود را نیز دریافت کردند چقدر باید در ترکیه بمانند. پاسخ این است که شما در این روش مهاجرت به ترکیه و دریافت اقامت ترکیه نیازی ندارید که در ترکیه بمانید.

این موضوع در واقع نکته ای است که دریافت شهروندی را نسبت به دریافت اقامت ترکیه با خرید ملک متمایز می کند. به هر حال شما بلافاصله یک تبعه ترک شده اید و بسیاری از محدودیت ها دیگر برای شما بعد از مهاجرت به ترکیه وجود ندارد.

در صورتیکه می خواهید در مورد خدمات ما در خصوص دریافت پاسپورت ترکیه با خرید ملک بیشتر بدانید به صفحه سرویس مربوطه مراجعه کنید:

شهروندی ترکیه با سرمایه گذاری

Turkish citizenship by investment

در کنار بحث خرید ملک در ترکیه در قوانین مربوط به دریافت شهروندی ترکیه بحث سپرده گذاری بانکی و خرید اوراق بهادار هم وجود دارد.

پس اگر شما می خواهید در مسیر سریع پاسپورت بگیرید و از این طریق وارد پروسه مهاجرت به ترکیه شوید ، می توانید با سرمایه گذاری وجهی مشخص در یکی از بانکهای ترکیه برای این موضوع واجد شرایط شوید. 

بحث دریافت پاسپورت ترکیه با سپرده گذاری بانکی همزمان با گزینه خرید ملک توسط ریاست جمهوری ترکیه امضا شد. این گزینه برای کسانی که نمی خواهند وارد پروسه خرید ملک شوند و می خواهند خیلی شسته رفته پاسپورت ترکیه را بگیرند خیلی مناسب است.

 

میزان سرمایه گذاری در این روش مهاجرت به ترکیه

شما برای اینکه به منظور دریافت شهروندی ترکیه با سپره گذاری بانکی واجد شرایط شوید بایستی حداقل مبلغ 500 هزار دلار در یکی از بانکهای این کشور سپرده گذاری کنید.

این سرمایه گذاری باید به شکل دلاری یا معادل آن به لیر ترکیه انجام شود و شرطی وجود دارد که به موجب آن شما باید این سرمایه گذاری را به مدت 3 سال حفظ کنید.

در صورتیکه می خواهید در مورد مهاجرت به ترکیه و دریافت شهروندی این کشور از طریق سرمایه گذاری اطلاعات بیشتری بدست آورید ، میتوانید به صفحه سرویس مربوطه مراجعه کنید:

وکیل مهاجرت به ترکیه
وکیل مهاجرت به ترکیه

اقامت ترکیه با خرید ملک

Turkish residency by buying proeprty

خبر خوب اینکه شما با خرید هر ملکی با هر قیمتی می توانید برای دریافت اقامت ترکیه اقدام کنید. فرقی نمی کند که این ملک در کجا واقع شده باشد یا اینکه چه کاربری داشته باشد.

ای گزینه محبوب بسیاری از هموطنان ماست چرا که در صورت رعایت شرایط قانونی می توانند بعد از 5 سال این اقامت را به شهروندی بدل کنند.

 

بسیاری از موکلین ما که علاقه دارند در ترکیه ملک بخرند و پروژه مهاجرت به ترکیه شان را استارت بزنند ممکن است تمایلی نداشته باشند که مبلغ 250 هزار دلار با بیشتر را در بدو امر وارد ترکیه کنند و بخواهند ابتدا با دریافت اقامت موقت شرایط زندگی در این کشور را بسنجند و سپس اقدام نمایند. در خصوص این روش دریافت اقامت ترکیه نکات زیر را به خاطر داشته باشید:

 

میزان سرمایه گذاری در این روش اخذ اقامت ترکیه

حقیقت این است که در این روش دریافت اقامت ترکیه در قوانین اشاره صریحی به مبلغ مورد نیاز برای واجد شرایط شناخته شدن نشده است. بنابراین می توان با خرید ملک به هر مبلغی واحد شرایط شناخته شد و اقامت ترکیه را گرفت.

 

شرط حضور و زندگی در ترکیه

باید توجه داشته باشید اقامتی که از این روش بدست می آید از نوع اقامت موقت ترکیه است و باید در زمانهای مشخص به شکل قانونی تمدید شود. اولین عاملی که شما باید برای تمدید موفق این اقامت موقت رعایت کنید شرط حضور و زندگی در ترکیه است. بر خلاف دریافت شهروندی ترکیه با خرید ملک یا سرمایه گذاری شما محدودیت هایی دارید که باید حواستان به آنها باشد یکی از این محدودیت ها هم شرط حضور و زندگی در این کشور است.

 

تبدیل اقامت موقت به شهروندی ترکیه

سوالی که بلافاصله بعد از مطالبی که در بالا به آن اشاره کردیم مطرح می شود این است که آیا این اقامت موقت در نهایت قابل تبدیل به شهروندی و پاسپورت ترکیه هست یا خیر.

پاسخ مثبت است. شما بعد از سپری کردن 5 سال در ترکیه و حضور قانونی و تمدید اقامت خود می توانید برای دریافت شهروندی این کشور یا همان پاسپورت ترکیه درخواست بدهید و به این شکل دیگر از تمدید اقامت راحت شوید.

اگر تمایل دارید در مورد خدمات ما در زمینه اخذ اقامت ترکیه با خرید ملک اطلاعات بیشتری بدست بیاورید ، به صفحه سرویس مروبطه مراجعه نمایید. 

پرسش و پاسخ های مهاجرت به ترکیه

درباره مهاجرت ترکیه می پرسند:​

برای مهاجرت به ترکیه شما دو راه دارید یا می توانید مستقیم برای دریافت شهروندی و پاسپورت اقدام کنید یا اینکه اقامت موقت دریافت کنید. روشهای در دسترس خرید ملک ، سرمایه گذاری بانکی ، ثبت شرکت و یا اقامت کاری و تحصیلی است.

برای دریافت شهروندی ترکیه یا باید 250 هزار دلار ملک بخرید یا اینکه در بانک ترک مبلغ 500 هزار دلار سپرد گذاری کنید.

در قوانین ترکیه برای دریافت اقامت ترکیه با خرید ملک مبلغ مشخصی درج نشده است لذا می توان نتیجه گرفت که با هر میزان بودجه می توان اقامت ترکیه را از این راه گرفت.

همسر و فرزندان زیر 18 سال شما می توانند در مهاجرت به ترکیه همراه شما باشند؟

اگر اقامت ترکیه را به صورت موقت بگیرید بعد از 5 سال اقامت قانونی در ترکیه و رعایت همه شروط قانونی می توانید درخواست شهروندی و پاسپورت بدهید.

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

اگر در خصوص امور مهاجرت به ترکیه نیاز به اطلاعات بیشتر و راهنمایی دارید با ما در تماس باشید. خوشحال می شویم به عنوان موسسه مهاجرت به ترکیه کمک کنیم. همچنین می توانید از صفحه مشاوره مهاجرت آنلاین نیز استفاده کنید.

وکیل مهاجرت به ترکیه

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...