منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

وکیل مهاجرت در تهران

وکیل مهاجرت در تهران
وکیل مهاجرت در تهران
در مورد ضرورت وکیل مهاجرت در امور مهاجرتی گفتیم. اینکه وکیل مهاجرتی به چه اموری می پردازد. وکیل مهاجرت خوب چه کارهایی انجام می دهد. و به چگونگی دسترسی به وکیل مهاجرت در تهران نیز اشاره ای کردیم.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

این روز ها که بازار مهاجرت داغ شده است افراد سودجو با معرفی خود به عنوان وکیل مهاجرت با سؤ استفاده از این عنوان دست به کلاهبرداری می زنند. با فعالیت در سایت و شبکه های اجتماعی و ظاهر سازی شما را جذب کرده و به منافع خویش می پردازند. حال آن که نه تخصص این کار را دارند و نه توانایی انجام آن را. لازم است تا در گام اول بدانید باید به چه کسی اطمینان کنید. در این مطلب موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل قصد دارد درباره وکیل مهاجرت سخن بگوید.
وکیل مهاجرت خوب چه کسی است؟! وکیل مهاجرتی چه نقشی دارد و چگونه به وکیل مهاجرت در تهران دسترسی داشته باشیم؟!در این مطلب از مسئولیت ها و توانایی یک وکیل بین المللی خواهیم گفت و اهمیت وی را در تعاملات بین المللی خاطرنشان می نمائیم.

 آشنایی با وکیل مهاجرت

نقش قانون و آگاهی ما برای تعامل و استفاده از آن در تمامی مراحل زندگی بارز می باشد. در امور مهاجرتی نقش یک شخصیت حقوقی امین، لازم است. این فرد آگاه به مسائل ،وکیل مهاجرت می باشد.اطلاع و آگاهی از قوانین مهاجرتی لازمه کار است.
 هر کسی باید به حقوق خود در اجتماع  آگاهی داشته باشد تا بتواند در تعاملات با دیگران به درستی رفتار کند. وکالت در امور مهاجرت تخصص و دانش کافی نیاز دارد. کسانی که قصد مهاجرت دارند، بهتر است برای رسیدن به اهداف خود از مشاوره وکیل متخصص  مهاجرت کمک بگیرند.
مطالعه و تحقیق جدیدترین قوانین و راهکارهای مهاجرتی، داشتن ارتباطات خارجی، آگاهی رسانی و انتشار اطلاعات موثق با استفاده از ابزار به روز، نیروی انسانی کارآمد و… از ضروریات می باشند.بدین صورت یک وکیل مهاجرتی خوب می تواند متقاضیان را به بهترین شکل راهنمایی نماید و بهترین مشاوره را به ایشان ارائه نمایند.

بیشتر بدانید!
انواع اقامت استرالیا

 

مسئولیت های یک  وکیل مهاجرتی

وکیل مهاجرتی خوب با اشراف به قوانین کشور مقصد با توّجه به نیاز های موکلین به دنبال بهترین راه حل برای مهاجرت و اخذ اقامت برای ایشان می باشد.


موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل در مواردی مانند سرمایه گذاری برای مهاجرت ،مهاجرت با خرید ملک ، مهاجرت با تأسیس شرکت و مهاجرت از طریق تمکن مالی در کشور های خارجی  تخصص دارد و خدمات جامع و کاملی ارائه می نماید.
مهاجرت از طریق تحصیل و یا کار و یا پناهندگی  نیز از خدمات وکلای مهاجرتی می باشد ولی به دلیل تمرکز  و تخصص ما در اریکه عدل بر روی موارد مطرح شده این خدمات در این شرکت صورت نمی پذیرد.

قانون مهاجرت، مقرراتی است که دولت هر کشور وضع می نماید. قوانین مهاجرت با تابعیت فرق دارد. این قوانین تعیین می کند چه کسی می تواند و چه کسی نمی تواند وارد کشور شود.
 قوانین تابعیت کنترل می کند چه کسی می تواند شهروند شود. اما بهر حال این دو، موضوعات مرتبطی هستند. معمولا وکیل مهاجرتی هر دو موضوع را مدیریت می کند. وکیل توانا باید از نیروی انسانی خوب و ماهری برخوردار باشد.

درباره وکیل مهاجرتی

هزاران نفر هستند که رویای زندگی و کسب و کار در کشور دیگر را دارند. هر کدام با یک هدف قصد مهاجرت می کنند. هر کشور مقررات مهاجرتی خود را دارد. مقررات تعیین می کند که چه کسانی می توانند قانوناً شهروند باشند.
 این مقررات مشخص می کند چه کسانی حق سفرهای خارجی دارند. یا چه کسانی مجاز به اخذ اقامت هستند. این نوع وکیل با تمامی امور مربوط به مهاجرت آشنایی کامل دارد. اخذ مواردی مانند ویزا و گذرنامه، ویزای خانوادگی، ویزای سرمایه گذاری، ویزای تحصیلی، ویزای پزشکی و درمانی از جمله  روش های مهاجرتی می باشند.

بیشتر بدانید!
قانون جدید مجوز اقامت کوتاه مدت ترکیه سال 2020

اولین قدم  مشاوره و تحقیق است.وکیل در ابتدا با مشاوره، بهترین روش را پیشنهاد می دهد. وکیل مهاجرتی دانش کاملی از قوانین بین المللی دارد. یک وکیل با تجربه، شما را به بهترین جایگاه بین المللی می رساند.می توانید با کسب حداقل اطلاعات برای مشاوره پیش وکیل مهاجرتی بروید تا با تطابق این اطلاعات و موارد مطرح شده توسط ایشان تشخیص دهید که چقدر در کار خود حرفه ای می باشد.

وکیل مهاجرت خوب

 وکیل مهاجرت خوب طبق قوانین بین المللی، بهترین راهکار را به موکلش پیشنهاد می دهد. در بحث مهاجرت، قوانین خانواده، کیفری و کسب و کار اطلاعات کامل دارد. قانون مالیات و ارث، بیمه، مسکن از جمله موارد مرتبط هستند.  ورشکستگی، تاسیس شرکت از دیگر موضوعات مطرح در امر مهاجرت می باشند.
بررسی این موارد از عهده یک وکیل خوب برمی آید. یک وکیل متخصص و کارآمد گاهاً بایستی با مقامات و ادارات مرتبط مهاجرتی مکاتبه کند. در برخی موارد باید با آنان دیدار حضوری داشته باشد. یک وکیل خوب حافظ منافع اجتماعی و مالی موکل است. آگاهی از حقوق فردی و حقوق بین الملل راهی است برای رسیدن به نتیجه مطلوب. همواره برای اطلاع از قوانین از وکیل مهاجرتی  کمک بگیرید.

توانایی های  وکیل بین المللی

وکلای بین المللی با تمرکز بر قوانین حاکم بر روابط کشورها فعالیت می کنند، از جمله معاهدات، قانون تجارت و حقوق بشر.حقوق بین الملل کاملا رقابتی است. در مواقعی چندین کشور دارای قوانین مشترک هستند.

  • یک وکیل بین المللی مسلماً باید به زبان بین المللی مسلط باشد.
  • انجام مذاکرات خارجی از دیگر توانایی های لازم است.
  • مهارت های اجتماعی خوب داخلی و خارجی بدین منظور نیاز است.
  • تنظیم اسناد و مدارک در مبادلات قانونی و تجاری از دیگر مسئولیت ها می باشد.
  • برخی اوقات قوانین مهاجرت بنا بر دلایلی بسیار پیچیده هستند به همین خاطر بهتر است با تمامی سازمان های بین المللی لازم در ارتباط باشد.
بیشتر بدانید!
مدارک لازم برای گرفتن ویزای اسپانیا

وکیل خوب شما را سریع تر به بهترین هدف می رساند.

وکیل مهاجرت در تهران

وکیل مهاجرت در تهران بسیار زیاد است. حتی مؤسساتی که در این شهر حضور ندارند نیز با این عنوان دست به تبلیغات می زنند.
وکیل مهاجرت در تهران را در گوگل سرچ کنید. مسلماً به سایت موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل برخورد خواهید کرد. امتیاز بهترین وکیل مهاجرت در تهران با بیش از صد ها نظر توسط کاربران در این موتور جستجو نشان از شناخته شدن و متخصص بودن گروه اریکه عدل می باشد.

تخصص و تمرکز ما بر روی سرمایه گذاری برای مهاجرت،مهاجرت با خرید ملک ،مهاجرت با تأسیس شرکت و مهاجرت از طریق تمکن مالی می باشد.وکلای ما در امور مهاجرت با جدیدترین راهکارها، حامی شما هستند.در مورد ضرورت وکیل مهاجرت در امور مهاجرتی گفتیم.اینکه وکیل مهاجرتی به چه اموری می پردازد.وکیل مهاجرت خوب چه کارهایی انجام می دهد و به چگونگی دسترسی به وکیل مهاجرت در تهران نیز اشاره ای کردیم.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد وکیل مهاجرت در تهران میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به کشورهای مختلف مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در اروپا یا کشورهای دیگر را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟