منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

ویزاهای مهاجرت به لهستان را بشناسیم

نتیجه اینکه ضمن آشنایی با ویزاهای لهستان به الزام داشتن مدارک لازم برای مهاجرت به این کشور اشاره و به تعیین وقت ملاقات در کنسولگری لهستان و پرداخت هزینه های درخواست ویزا به عنوان مراحل اخذ ویزا لهستان توجه داشتیم. علاوه برآن از کاربرد ویزای موقت لهستان برای تحصیل گفته و مهمترین دلایل مهاجرت به لهستان نیز عنوان شد.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

شهروندان کشورهای عضو اتحادیه اروپا برای ورود به کشور لهستان فقط باید کارت شناسایی یا همان ID کارت داشته باشند. این کارت هویت و ملیت شما را نشان می دهد که به عبارتی می توان به آن کارت ملی گفت. اما در کل حتی برای شهروندان غیر کشورهای اروپایی اقامت کمتر از سه ماه در لهستان، الزامات رسمی خاصی نیاز ندارد. در همین رابطه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ویزاهای مهاجرت به لهستان گفته و از مدارک مهاجرتی به لهستان نیز نکات لازم را مطرح می نماید. علاوه بر اشاره به مراحل اخذ ویزا لهستان به شرایط اخذ اقامت کوتاه مدت لهستان و دلایل مهاجرت به لهستان نیز پرداخته می شود.

 

 

ویزاهای مهاجرت به لهستان

اتباع خارجی کشورهای اتحادیه اروپا و غیر اتحادیه اروپا برای مهاجرت به لهستان شرایط و الزامات جداگانه ای دارند که در توضیح این مطلب در ابتدا به انواع ویزاهای مهاجرت به لهستان طبق ذیل اشاره می شود:

  • ویزای شینگن ترانزیت فرودگاهی نوع A که این نوع ویزا برای دانشجویان و اقامت آنان برای تحصیل در لهستان کفایت نمی کند.
  • ویزای شنگن کوتاه مدت نوع C برای اقامت 90 روزه
  • ویزای ملی بلند مدت نوع D برای اقامت 90 روزه در طول یکسال

بنابراین انواع ویزا برای مهاجرت به لهستان در شرایط گوناگون برای اهداف متفاوت با تایید صلاحیت ها صادر می شود.

 

مدارک مهاجرتی به لهستان

مدارک مهاجرتی به لهستان

اتباع خارجی غیر کشورهای اتحادیه برای ورود، سفر و مهاجرت به لهستان به دو مدرک اصلی و مهم نیاز دارند یکی ویزا و یک هم پاسپورت. لهستان بخشی از منطقه شینگن است و برخی از کشورها برای ورود به این کشور واقع در منطقه شنگن و اقامت 90 روزه نیازی به دریافت ویزا ندارند مانند استرالیا، کانادا، ژاپن، کره جنوبی، نیوزلند، اوکراین، پرتغال و سوئد …. و دهها کشور دیگر.

بیشتر بدانید!
مراحل خرید ملک در آلمان

بنابر این در کل باید گفت ویزا و پاسپورت از مدارک مهاجرتی به لهستان هستند که ارائه مدرک ها و اسناد لازم برای درخواست انواع ویزا به منظور مهاجرت به کشور لهستان الزامی و مهم می باشد.

 

مراحل اخذ ویزا لهستان

به منظور مهاجرت و اقامت در لهستان می بایست مراحل اخذ ویزا لهستان را پشت سر گذاشت که این مراحل عبارتند از:

  • تحقیق و مطالعه کافی از انواع ویزاهای لهستان برای مهاجرت و مشاوره با وکیل بین المللی مهاجرت
  • تهیه و ارائه تمامی مدارک لازم جهت ارائه درخواست برای نوع ویزای مورد نیاز بر اساس هدف مهاجرت از جمله پاسپورت و عکس بیومتریک ….
  • تعیین وقت ملاقات در کنسولگری لهستان در کشور خود
  • پرداخت هزینه های درخواست انواع ویزا

توصیه می شود که برای طی نمودن مرحله های دریافت ویزاهای لهستان بهتر است که با یک وکیل مهاجرتی مشاوره و همفکری داشته باشید.

 

اقامت کوتاه مدت لهستان

با دریافت کارت اقامت کوتاه مدت لهستان مجوز اقامت موقت لهستان را خواهید داشت و همچنین با داشتن مدرک سفرتان بعلاوه کارت اقامت موقت مجاز خواهید بود برای هر چند بار که بخواهید به لهستان ورود و خروج داشته باشید.

که اولین مجوز اقامت موقت برای 15 ماه صادر شده و برای یک دوره سه ساله نیز قابل تمدید می باشد. این نوع مجوز اقامت و ویزا برای دانشجویان بین المللی بسیار کارآیی دارد. در واقع ویزای تحصیلی لهستان برای اقامت موقت در این کشور صادر می شود.

اقامت کوتاه مدت لهستان

 

دلایل مهاجرت به لهستان

یکی از دلایل مهاجرت به لهستان امکان تحصیل در دانشگاه های با کیفیت آموزش بالا و هزینه های مقرون به صرفه تحصیل و آموزش در این کشور می باشد. دانشگاه های لهستان در رتبه 500 رتبه بندی دنیا قرار داشته و دانشگاه ورشو لهستان نیز رتبه خوبی در سطح بین الملل دارد.

بیشتر بدانید!
شرایط سرمایه گذاری در فرانسه با ایجاد کسب و کار

از دیگر دلیل های اصلی برای مهاجرت به کشور لهستان پایین بودن هزینه های زندگی در این کشور نسبت به هزینه های زندگی در دیگر کشورهای اروپایی می باشد. دلیل های مهاجرت به کشور لهستان چه برای تحصیل و چه از نظر هزینه ها انگیزه مناسبی به منظور انتخاب لهستان برای زندگی می باشد.

 

 

آشنایی با ویزاهای لهستان

نتیجه اینکه ضمن آشنایی با ویزاهای لهستان به الزام داشتن مدارک لازم برای مهاجرت به این کشور اشاره و به تعیین وقت ملاقات در کنسولگری لهستان و پرداخت هزینه های درخواست ویزا به عنوان مراحل اخذ ویزا لهستان توجه داشتیم. علاوه برآن از کاربرد ویزای موقت لهستان برای تحصیل گفته و مهمترین دلایل مهاجرت به لهستان نیز عنوان شد.

 

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد ویزاهای مهاجرت به لهستان میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به لهستان مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتی هم که قصد خرید ملک در لهستان را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟