منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

ویزای بازنشستگی فرانسه

ویزای تمکن مالی فرانسه ، ویزای بازنشستگی فرانسه ، اقامت فرانسه ، مهاجرت به فرانسه
ویزای تمکن مالی فرانسه ، ویزای بازنشستگی فرانسه ، اقامت فرانسه ، مهاجرت به فرانسه
آیا تا به حال به این موضوع فکر کردیه اید که ویزای بازنشستگی فرانسه را دریافت کنید ؟ شاید برای خیلی از شما این موضوع دور از دسترس باشد اما واقعیت این است که هر کسی می تواند با اثبات تمکن مالی خود از طریق مستمری و دریافتی بازنشستگی ویزای تمکن مالی فرانسه را دریافت کند. ما در پست ویزای تمکن مالی فرانسه در سایت موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل که در حقیقت برند تجاری دپارتمان مهاجرت موسسه حقوقی اریکه عدل است در این خصوص مفصل به بحث نشسته ایم. در این مقاله نیز تلاش داریم شما را تا حدودی با ویزای بازنشستگی فرانسه آشنا کنیم. با دپارتمان مهاجرت اریکه عدل همراه باشید. 

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

آیا تا به حال به این موضوع فکر کردیه اید که ویزای بازنشستگی فرانسه را دریافت کنید ؟ آیا به اخذ اقامت فرانسه فکر کرده اید ؟ شاید برای خیلی از شما این موضوع دور از دسترس باشد اما واقعیت این است که هر کسی می تواند با اثبات تمکن مالی خود از طریق مستمری و دریافتی بازنشستگی ویزای تمکن مالی فرانسه را دریافت کند. ما در پست ویزای تمکن مالی فرانسه در سایت موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل که در حقیقت برند تجاری دپارتمان مهاجرت موسسه حقوقی اریکه عدل است در این خصوص مفصل به بحث نشسته ایم. در این مقاله نیز تلاش داریم شما را تا حدودی با ویزای بازنشستگی فرانسه آشنا کنیم. با دپارتمان مهاجرت اریکه عدل همراه باشید.

چطور می توان ویزای بازنشستگی فرانسه را گرفت ؟

ویزای بازنشستگی فرانسه همانطور که در مقدمه به عرض رساندیم از مسیر اثبات تمکن مالی شما میسر می شود. برنامه ویزای بازنشستگی فرانسه که در متون قانونی از آن به عنوان « اخذ اقامت فرانسه از طریق اثبات ورودی های کافی مالی » یاد می شود ، یکی از بهترین راههای اخذ اقامت فرانسه برای ایرانیان است. شخص متقاضی باید این موضوع را که می تواند در تمامی مدت اقامت در فرانسه معیشت مالی خود و خانواده اش را اثبات کند و به دنبال آن ویزا و کارت اقامت فرانسه را دریافت می کند.

وکلای مهاجرت ایران البته توصیه می کنند که متقاضیان ویزای بازنشستگی فرانسه با حداکثر موجودی مالی از جمله حکم بازنشستگی،  مدارک حساب بانکی ، دارایی ها سرمایه ای ، درآمدهای جاری خود را برای قدم گذاشتن در مسیر ویزای تمکن مالی فرانسه آماده کنند. البته نص صریح قانون در قرانسه ، اثبات درآمد ماهیانه ۱۲۰۰ یورو را برای اخذ اقامت فرانسه از این طریق مقرر کرده است اما همواره توصیه می شود که توان مالی بیشتر شانس شما را متعاقبا افزون خواهد کرد.

بیشتر بدانید!
با انواع مجوز اقامت فرانسه آشنا شوید

خبر خوب اینکه این برنامه کاملا تضمینی ارائه شده و در قرارداد ویزای تمکن مالی فرانسه وکلا و موسسه متعهد می گردند که در صورت عدم صدور کارت اقامت فرانسه حق الزخمه دریافتی را به صورت کامل به متقاضی برگردانند.

اگر شما هم می خواهید شانس خود را در برنامه ویزای بازنشستگی فرانسه امتحان کنید به صفحه ویزای تمکن مالی فرانسه در سایت موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل مراجعه بفرمایید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟