منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

ویزای بازنشستگی پرتغال از زبان بازنشسته سوئدی

ویزای بازنشستگی پرتغال از زبان بازنشسته سوئدی
ویزای بازنشستگی پرتغال از زبان بازنشسته سوئدی
در ویدئوی ویزای بازنشستگی پرتغال از زبان بازنشسته سوئدی تجارب یک شخص بازنشسته که از کشور سوئد به پرتغال مهاجرت کرده است را بشنوید. یکی از بزرگترین مزایایی که این شخص به آن اشاره دارد بحث معافیت های مالیاتی در پرتغال و هزینه های ارزان نسبت به بقیه کشور های اروپایی است.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

در ویدئوی ویزای بازنشستگی پرتغال از زبان بازنشسته سوئدی تجارب یک شخص بازنشسته که از کشور سوئد به پرتغال مهاجرت کرده است را بشنوید. یکی از بزرگترین مزایایی که این شخص به آن اشاره دارد بحث معافیت های مالیاتی در پرتغال و هزینه های ارزان نسبت به بقیه کشور های اروپایی است.

 

ویزای بازنشستگی پرتغال از زبان بازنشسته سوئدی

[aparat id=”ACisW”]

 

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل با ارتباط مستقیم با دولت پرتغال و دفتر خود در لیسبون گسترده ترین خدمات حقوقی ایرانی را در پرتغال دارد. یکی از این خدمات ویزای تمکن مالی پرتغال یا همان ویزای D7 پرتغال است.

 ویزای تمکن مالی پرتغال برای کسانی که عمدتا بازنشسته هستند و حقوق بازنشستگی دریافت می دارند و یا کسانی که از محل املاک و سرمایه ها ، درآمد مستمر دارند ، مناسب است.در برنامه مهاجرت به پرتغال از طریق برنامه دی ۷ یا ویزای تمکن مالی پرتغال باید اثبات شود که شخص متقاضی درآمد کافی برای زندگی در پرتغال را دارد بدون اینکه نیازی به کار کردن داشته باشد. این درآمد ها باید حتی بدون حضور فیزیکی شخص ادامه داشته باشند. حقوق بازنشستگی بهترین مثال برای این نوع درآمد است.

در مورد بحث برنامه ویزای دی ۷ پرتغال ( ویزای تمکن مالی پرتغال ) در ماده ۵۸ قانون ۲۳/۲۰۰۷ و ماده ۲۴ قانون ۸۴/۲۰۰۷  کشور پرتغال قانون گذاری شده است. به طور خلاصه  ویزای تمکن مالی پرتغال  به خارجیان اجازه می دهد که به منظور اخذ مجوز  اقامت پرتغال  به این کشور وارد شوند. صدور مجوز اقامت پرتغال در این حالت به اثبات لوازم و ابزار امرار معاش متقاضی ویزای D7 پرتغال دارد.

بیشتر بدانید!
روشهای دریافت ویزای طلایی پرتغال

 

ویزای تمکن مالی برای چه کسانی مناسب است؟

ویزای تمکن مالی پرتغال یا همان دریافت ویزای بازنشستگی پرتغال برای کسانی خوب است که می خواهند به پرتغال بروند و کمی استراحت کنند. البته نه اینکه حق کار کاردن بعد از دریافت اقامت پرتغال منع شده باشد فقط چون معمولا بازنشته ها از این برنامه استفاده می کنند مشهور به استراحت و ریلکس شدن است.

در برنامه دی ۷ پرتغال ( نام دیگر برنامه) شخص باید یک حساب بانکی پرتغالی افتتاح کند و حداقل درآمد یک پرتغال را در آن واریز کند. سپس دارایی های خود را در ایران هم اثبات کند و نشان دهد که می تواند زندگی خود را بدون هیچ مشکلی پس از دریافت اقامت پرتغال بگذراند.

اخیرا بازنشته های بسیاری از کشورهای اروپایی همچون فرانسه و سوئد به سمت پرتغال سرازیر شده اند و همگی متقاضی ویزای تمکن مالی پرتغال هستند. علت هم ۱۰ سال معافیت مالیاتی و ارزان قیمت بودن این کشور است.البته سبک زندگی در پرتغال هم بی تاثیر نیست. موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل با دفاتر خود در لیسبون و تهران این سرویس را پشتیبانی می کند.

ویزای بازنشستگی پرتغال برای کسانی که عمدتا بازنشسته هستند و حقوق بازنشستگی دریافت می دارند و یا کسانی که از محل املاک و سرمایه ها ، درآمد مستمر دارند ، مناسب است. در برنامه ویزای تمکن مالی پرتغال باید اثبات شود که شخص متقاضی درآمد کافی برای زندگی در پرتغال را دارد بدون اینکه نیازی به کار کردن داشته باشد.

 

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد ویزای تمکن مالی پرتغال میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل دوره ویزای خود حمایتی پرتغال را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به پرتغال مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره مند شوید.

بیشتر بدانید!
افتتاح حساب بانکی در پرتغال

در صورتی هم که قصد خرید ملک در پرتغال را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟