منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

ویزای بازنشستگی پرتغال چیست

ویزای بازنشستگی پرتغال، ویزای دی هفت پرتغال، ویزای D7 پرتغال، ویزای تمکن مالی پرتغال، اقامت پرتغال
ویزای بازنشستگی پرتغال، ویزای دی هفت پرتغال، ویزای D7 پرتغال، ویزای تمکن مالی پرتغال، اقامت پرتغال
دوستان عزیز حتما در مورد ویزای بازنشستگی پرتغال زیاد شنیده اید. درست است که نام اصلی این برنامه مهاجرتی در پرتغال دقیقا همان ویزای بازنشستگی نیست با این حال با توجه به اینکه یکی از منابع اخذ این ویزا حقوق و مزایای بازنشستگی است ، می توان برای آن این نام را نیز قائل شد. ویزای دی هفت پرتغال یا همان ویزای D7 پرتغال ، نوعی ویزا است که بر مبنای توان مالی هر فرد می تواند بوی تعلق گیرد. برای آشنایی با این نوع ویزا با دپارتمان مهاجرت اریکه عدل همراه باشید. 

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

دوستان عزیز حتما در مورد ویزای بازنشستگی پرتغال زیاد شنیده اید. ما در واحد مهاجرت به پرتغال این سرویس را تحت عنوان ویزای تمکن مالی پرتغال ارائه می دهیم. درست است که نام اصلی این برنامه مهاجرتی در پرتغال دقیقا همان ویزای بازنشستگی نیست با این حال با توجه به اینکه یکی از منابع اخذ این ویزا حقوق و مزایای بازنشستگی است ، می توان برای آن این نام را نیز قائل شد.

ویزای دی هفت پرتغال یا همان ویزای تمکن مالی پرتغال ، نوعی ویزا است که بر مبنای توان مالی هر فرد می تواند بوی تعلق گیرد. برای آشنایی با این نوع ویزا با دپارتمان مهاجرت اریکه عدل همراه باشید. اگر می خواهید پرسش های مخاطبین ما و پاسخ وکلا را در خصوص این ویزا ببینید می توانید به صفحه « همه چیز درباره ویزای تمکن مالی پرتغال » مراجعه کنید.

 

ویزای بازنشستگی پرتغال

آیا می دانید تا بحال چه تعداد بازنشسته کشور پرتغال را برای ادامه گذران زندگی انتخاب کرده اند؟ آیا پاسخ برای شما واضح نیست؟ آب و هوای عالی ، غذای فوق العاده ، امنیت مناسب و کیفیت بالای زندگی به شما کمک می کند که پاسخ را بیابید. ویزای تمکن مالی پرتغال در حال حاضر به دلایل زیادی مورد استقبال عده ی بیشماری است و بازنشستگان بسیاری را به سوی خود جذب کرده است.

ویزای D7 پرتغال به موجب قانون اتباع بیگانه پرتغال تجویز شده است. این ویزا به دارنده آن اجازه می دهد که وارد خاک کشور پرتغال شده و برای اقامت این کشور اقدام نماید. ویزای اولیه ورود به کشور پرتغال برای مدت ۴ ماه اعتبار دارد. اقدام جهت اخذ ویزای دی هفت پرتغال باید در سفارت پرتغال در کشوری که شخص بازنشسته در آن سکونت دارد آغاز شود. اقدام صحیح در این مرحله از دریافت ویزای D7 پرتغال به شخص بازنشسته این امکان را می دهد که در خاک پرتغال به شکل موفق اقدام به دریافت اقامت پرتغال نماید. زمانی که برای دریافت ویزای تمکن مالی پرتغال تحمین زده می شود بین ۴ تا ۵ ماه کاری می باشد.

بیشتر بدانید!
شرکت مسئولیت محدود خصوصی در پرتغال

برای آشنایی هر چه بیشتر با ویزای تمکن مالی پرتغال توصیه می کنیم ویدئوی تشریح برنامه تمکن مالی پرتغال را ببینید.

ویزای تمکن مالی فرانسه ، ویزای بازنشستگی فرانسه ، اقامت فرانسه

پروسه دریافت ویزای تمکن مالی پرتغال

بعد از اقدام در سفارت پرتغال ممکن است شخص متقاضی ویزای پرتغال جهت انجام مصاحبه و پرس و جو در خصوص توانایی ها و اهداف سفر به پرتغال به سفارت دعوت شود. به طور معمول انتظار می رود شخص متقاضی توان مالی و ابزار های مالی خود را برای مدتی طولانی تر از ۱۲ ماه اثبات نماید. توصیه وکلای مهاجرت اریکه عدل این است که منابع مالی به یک بانک پرتغالی انتقال یابند. البته الزام قانونی بر این موضوع وجود ندارد اما مسلما زمانی که منابع مالی به پرتغال انقال یابد ، اثبات توان مالی شما راحت تر خواهد بود.

قوانین پرتغال متقاضی ویزای D7 پرتغال را ملزم می دانند که دارای توان مالی و معیشت دائمی و مستمر باشد تا توانایی بر تامین نیازهای شخص متقاضی و خانواده تحت تکفل وی مسجل شود. این نیازها عبارت است از غذا ، مسکن ، بهداشت و تامین نیازهای پزشکی و درمانی .به عبارت دیگر شخص متقاضی باید بتواند تمکن مالی خود در پرتغال را اثبات کند. برای اینکه بتوانید تمکن خود را با موفقیت اثبات کنید نیاز به افتتاح حساب بانکی در پرتغال خواهید داشت.

 

ویزای D7 پرتغال برای افراد خانواده

در همان روزی که شما برای تقدیم درخواست ویزای D7 پرتغال در سفارت این کشور وقت رزرو کرده اید می توانید درخواست ویزای همسر و فرزندان وابسته را هم به این سفارتخانه تقدیم کنید. صدور ویزای پرتغال برای افراد خانواده در قوانین پرتغال تحت عنوان « اتحاد خانواده » یا family reunification تجویز شده است بنابراین از این بابت جای نگرانی وجود ندارد. همچنین امکان کار و تحصیل در پرتغال هم در ویزای تمکن مالی پرتغال وجود دارد.

بیشتر بدانید!
ویزای D7 پرتغال برای چه کسانی مناسب است؟

برای موفقیت در اخذ ویزای افراد خانواده و وابستگان باید موارد زیر موجود باشند :

  • مدرک در خصوص تامین مسکن
  • اثبات توان مالی برای تامین خانواده
  • مدارک لازم برای اثبات رابطه خانوادگی
  • رونوشت مدارک سفر اعضای خانواده

در صورتی که قصد دارید برای ویزای تمکن مالی پرتغال از شما دعوت می کنیم که سری به صفحه این سرویس واقع در « ویزای تمکن مالی پرتغال ; ویزای D7 پرتغال » بزنید. دپارتمان مهاجرت موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل شما را در این پروسه همراهی خواهد کرد.

 

دیگر برنامه های مهاجرتی پرتغال

شما درباره سرویس ویزای تمکن مالی پرتغال می خواندید. اگر تصمیم شما برای مهاجرت به پرتغال که به قول امریکایی ها به سرزمین آب و آفتاب معروف است ، قطعی شده است توصیه می کنیم حتما به بقیه برنامه های مهاجرتی پرتغال  هم نگاهی بیاندازید. سپس می توانید با در نظر گرفتن شرایط خودتان و خانواده تصمیم نهایی را بگیرید:

همچنین در کشور فرانسه هم ویزای تمکن مالی وجود دارد که در صورت تمایل می توانید برای دریافت آن به لینک مورد نظر مراجعه نمایید و در صورتیکه در باره ی تمکن مالی های کشورهای اروپایی سوالی داشته باشید موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل در کنار شما خواهد بود.

 

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟