منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

D7 visa since 2013

اقامت تمکن مالی پرتغال

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل و دیر زمانی است که به صورت تخصصی در حوزه مهاجرت به پرتغال و اقامت تمکن مالی پرتغال یا همان ویزای خود حمایتی پرتغال فعالیت می کنند. 

یکی از حوزه هایی که ما بیشترین رزومه کاری را در آن داریم ، اقامت تمکن مالی پرتغال است. بیش از 100 کیس موفق ویزای D7 پرتغال نشاندهنده این سابقه درخشان است. 

در ویزای تمکن مالی شخص با اثبات اینکه درآمد های ثابت دارد و می تواند خود را در پرتغال پشتیبانی کند ، می تواند اقامت پرتغال را دریافت کند. 

اقامت تمکن مالی پرتغال ، ویزای تمکن مالی پرتغال ، اقامت خود حمایتی پرتغال

بدون سرمایه گذاری

در این روش نیازی به سرمایه گذاری نیست

بدون مدرک زبان

نیازی به مدرک زبان پرتغالی یا انگلیسی ندارید

مسیر شهروندی اروپا

ظرف 5 سال به شهروندی اروپا خواهید رسید

درباره اقامت تمکن مالی پرتغال

موسسه حقوقی اریکه عدل با ارتباط مستقیم و رسمی با دولت پرتغال در لیسبون گسترده ترین خدمات حقوقی ایرانی را در پرتغال دارد.

یکی از این خدمات اقامت تمکن مالی پرتغال یا همان ویزای D7 پرتغال  است. ویزای تمکن مالی پرتغال  برای کسانی که عمدتا بازنشسته هستند و حقوق بازنشستگی دریافت می دارند و یا کسانی که از محل املاک و سرمایه ها ، درآمد مستمر دارند ، مناسب است.

در برنامه اقامت تمکن مالی پرتغال باید اثبات شود که شخص متقاضی درآمد کافی برای زندگی در پرتغال را دارد بدون اینکه نیازی به کار کردن داشته باشد.

شما میتوانید با استفاده از فرم ارزیابی هوشمند ما خودتان را برای این نوع اقامت ارزیابی کنید.

بعد از سالها تجربه و تخصص

ما چه سرویسهایی ارائه می دهیم...

آماده سازی مدارک ایران

کلیه مدارک مورد نیاز ایران جمع آوری می شود

اخذ کد NIF

پرونده مالیاتی در پرتغال تشکیل می شود و کد NIF اخذ می شود.

افتتاح حساب بانکی

حساب بانکی پرتغالی برای سپرده گذاری افتتاح می شود.

تدوین همه مدارک ویزا

همه مدارک مورد نیاز برای ویزا در ایران و پرتغال تدوین می گردد.

درخواست ویزای D7

ویزای تمکن مالی پرتغال از سفارت درخواست می شود.

دریافت کارت اقامت

پس از ورود موکل اقامت موکل از سازمان SEF دریافت می گردد.

ویزای خود حمایتی پرتغال ، ویزای تمکن مالی پرتغال ، ویزای بازنشستگی پرتغال

میزان درآمد در ویزای بازنشستگی پرتغال

اگر با ویزای بازنشستگی پرتغال آشنا باشید می دانید که این نوع ویزا بر اساس درآمدهای شخص متقاضی اعطا می شود. میزان درآمد در ویزای بازنشستگی پرتغال مشخص شده است .

به موجب قوانین پرتغال هر خانوار باید در هر ۱۲ ماه ( یک سال ) لوازم و ابزار امرار معاش زیر را داشته باشند :

– بزرگسال درخواست دهنده : 12000 یورو / سال
– بزرگسالان وابسته 6000 یورو / سال
– فرزندان متقاضی : 3600 یورو / سال

بهترین حال این است که این درآمد هم در ایران احراز شود و هم اینکه در حساب بانکی پرتغالی که ما برای شما باز می کنیم سپرده گذاری شود. 

مدت زمان اعتبار اقامت خود حمایتی پرتغال

ویزای خود حمایتی پرتغال بایستی در خارج از کشور پرتغال از کنسولگری این کشور درخواست شود و برای مدت ۴ ماه معتبر خواهد بود. 

در این مدت اعتبار ۴ ماهه شخص دارنده ویزای خود حمایتی پرتغال می تواند به منظور دریافت مجوز اقامت پرتغال وارد پرتغال شود و درخواست بدهد. این مجوز اقامت در پرتغال برای مدت زمان یک سال صادر خواهد شد.

ویزای تمکن مالی پرتغال در حقیقت استفاده ابزاری دارد . به این معنی که این ویزا صادر می شود تا از طریق آن متقاضی اقامت پرتغال بتواند وارد خاک این کشور شود و متعاقبا درخواست مجوز اقامت نماید.

به عبارت دیگر ویزای تمکن مالی پرتغال که توسط کنسولگری این کشور صادر می شود ، به دارنده اجازه می دهد ظرف ۴ ماه ، دو بار به کشور پرتغال وارد شود ( یا اینکه ۴ ماه در پرتغال بماند ) و در مدت حضور خود درخواست مجوز اقامت کند.

ویزای خود حمایتی پرتغال ، ویزای تمکن مالی پرتغال ، ویزای بازنشستگی پرتغال
تبدیل ویزای تمکن مالی پرتغال به اقامت دائم

تبدیل اقامت تمکن مالی پرتغال به اقامت دائم

ویزای تمکن مالی پرتغال  متقاضی را قادر می سازد که در خاک پرتغال یک ویزای اقامت یک ساله دریافت کند. 

در پایان سال اول مجوز اقامت برای مدت ۲ سال تمدید می شود و سپس برای دو سال دیگر نیز قابل تمدید است و پس از ۵ سال این مجوز به مجوز اقامت دائم پرتغال تبدیل خواهد شد .

باید در نظر داشت که دارنده ویزای تمکن مالی برای اینکه واجد شرایط تمدید ویزا باشد نباید بیشتر از 6 ماه متوالی یا 8 ماه متناوب خارج از پرتغال باشد.

به عبارت دیگر دارنده ویزای D7 پرتغال باید حداقل 6 ماه در پرتغال سکونت داشته باشد.

مطالب آگاهی بخش و مفید

آخرین مقالات پرتغال را اینجا ببینید:

پرسش و پاسخ های تمکن مالی پرتغال

درباره دریافت ویزای خود حمایتی پرتغال از ما می پرسند:​

توصیه ما این است که شخص متقاضی برای خودش درآمد سالانه 12000 یورو را اثبات کند . برای همسر خود 50 درصد این درآمد و برای فرزندان زیر 18 سال هم 30 درصد این درآمد باید احراز شود. 

بله برای اینکه بتوانید این ویزا را تمدید کنید باید اثبات کنید که 6 ماه متوالی یا 8 ماه متناوب خارج از خاک پرتغال نبوده اید. به عبارت دیگر شخص باید حداقل 4 ماه در پرتغال بماند.

بله بعد از 5 سال اقامت قانونی در خاک پرتغال دارندگان ویزای تمکن مالی پرتغال می توانند برای دریافت شهروندی این کشور درخواست بدهند.

تکمیل فرم درخواست ویزای شنگن بلندمدت پرتغال
دو قطعه عکس
گذرنامه‌ی معتبر و تصویر کلیه‌ی ویزاهای دریافت‌شده‌ی قبلی
اصل و ترجمه‌ی رسمی شناسنامه و کارت ملی
ترجمه‌ی رسمی اسناد ملکی
ترجمه‌ی رسمی اجاره‌نامه‌ها
مدارک نشان‌دهنده‌ی درآمد از اجاره‌ی املاک
ترجمه‌ی رسمی مدارک مالیاتی
اظهارنامه‌ی شخصی مبنی بر مدت و محل اقامت
اظهارنامه‌ی شخصی مبنی بر اطلاع از ممنوعیت ورود به پرتغال بدون ویزا
گواهی عدم سوءپیشینه (حداکثر برای ۹۰ روز معتبر است)
وکالت‌نامه‌ی درخواست بررسی گواهی عدم سوءپیشینه توسط SEF
بیمه‌ی سلامت بین‌المللی
مدارک اقامت در پرتغال که در مرحله‌ی اول می‌تواند شامل رزرو هتل یا دعوت‌نامه از شخص یا اشخاص مقیم پرتغال باشد که محل اقامت متقاضی را تضمین کنند
مدارک نشان‌دهنده‌ی منابع مالی (مثلاً تمکن و ریزحساب بانکی)؛ توجه داشته باشید که هرچه مدارک مالی قوی‌تر باشد، شانس دریافت ویزا بیشتر خواهد بود

مقام صالح برای صدور ویزای دی ۷ پرتغال ، کنسولگری این کشور است.  مقامات کنسولی کشور پرتغال در محدوده زندگی متقاضی ویزای تمکن مالی پرتغال این اختیار قانونی را دارند که به صلاحدید خود برای متقاضیان ویزای D7 پرتغال را صادر کرده و در اختیار ایشان قرار دهند.

حداکثر زمان لازم برای اعلام تصمیم مقام کنسولی ۶۰ روز است.

مقام کنسولی در زمان تصمیم گیری باید موضوع را از « سازمان بیگانگان و مرزهای پرتغال » ( SEF )  استعلام بگیرد.  سازمان مزبور باید نظریه خود را ظرف 20 روز صادر و تسلیم نماید. اگر پاسخ استعلام منفی بود ، این نظریه برای مقام کنسولی لازم الاتباع است . باید بر این اساس با صدور ویزا مخالفت کند.

اگر پاسخ « سازمان بیگانگان و مرزهای پرتغال » در خصوص صدور ویزای تمکن مالی پرتغال یا ویزای دی ۷ پرتغال مثبت باشد ، با این وجود برای مقام کنسولی لازم الاتباع نمی باشد و باز هم صلاحدید نهایی او است که راهگشا خواهد بود.  اگر SEF نظریه خود را ظرف 20 روز تسلیم نکند ، این موضوع می تواند به عنوان پاسخ مثبت قلمداد شود.

ویزای تمکن مالی پرتغال  متقاضی را قادر می سازد که در خاک پرتغال یک ویزای اقامت یک ساله دریافت کند.  در پایان سال اول مجوز اقامت برای مدت ۲ سال تمدید می شود و سپس برای دو سال دیگر نیز قابل تمدید است و پس از ۵ سال این مجوز به مجوز اقامت دائم پرتغال تبدیل خواهد شد .

باید در نظر داشت که دارنده ویزای تمکن مالی برای اینکه واجد شرایط تمدید ویزا باشد نباید بیشتر از 6 ماه متوالی یا 8 ماه متناوب خارج از پرتغال باشد. به عبارت دیگر دارنده ویزای D7 پرتغال باید حداقل 4 ماه در پرتغال سکونت داشته باشد.

دارنده ویزای تمکن مالی پرتغال ، بدون اینکه نیاز به اخذ مجوز بعدی داشته باشد ، از حقوق زیر برخوردار خواهد بود :

حق تحصیل در مدارس
کار کردن و اشتغال در قالب قرارداد کارگر و کافرما
کار کردن و اشتغال به عنوان متخصص مستقل
شرکت در دوره های آموزشی و حرفه ای در خاک پرتغال
دسترسی به بیمه سلامت و تامین اجتماعی
دسترسی به حمایت قوانین و استفاده ازمراجع قضایی برای احقاق حق

همسر و فرزندان زیر 18 سال اصولا مشمول هستند. فرزندان بالای 18 سال و پدر و مادر متقاضی و همسرش هم اگر به طور کامل وابسته باشند می توانند مشمول قلمداد شوند.

پرتغال کشور بسیار محبوبی برای مهاجرت است. اگر هنوز هم در انتخاب این کشور شک دارید حتما مقاله « چرا بعد از 70 کشور پرتغال را انتخاب کردم » را مطالعه کنید.

یکی از مواردی که باید حتما در نظر بگیرید بحث اجاره ملک است. اگر می خواهید ذهنیتی در مورد این موضوع بدست آورید به مطلب « نگاهی به قیمت اجاره آپارتمان در پرتغال » نظری داشته باشید. 

به طور کل پرتغال نسبت به سایر کشور های اروپایی ارزان تر است. اگر تمایل داشتید نگاهی به هزینه های زندگی در لیسبون پرتغال بیاندازید. همینطور می توانید هزینه های زندگی در پورتو در مقایسه با لیسبون را هم در لیست مقالات اریکه عدل مشاهده کنید. 

از میان مدارک ضروری برای درخواست ویزای تمکن مالی پرتغال ، اثبات توان مالی برای خود و خانواده فرد متقاضی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. شخص متقاضی باید اثبات کند که حداقل درآمد قانونی در پرتغال را دارد و می تواند خانواده خود را هم به همین نسبت ساپورت کند. این میزان درآمد باید حداقل برای ۱۲ ماه / یک سال کامل تضمین شود.

حداقل درآمد گفته شده در بالا با توجه به کسانی که خانواده فرد متقاضی را تشکیل می دهند ، ممکن است متفاوت باشد. در محاسبه حداقل به شکل زیر رفتار می شود :

  • اولین بزرگسال ( فرد متقاضی ) : ۱۰۰ درصد حداقل حقوق قانونی ، که در حال حاضر ۵۷۷ یورو در ماه است و سالیانه مبلغ ۶۶۸۴ یورو خواهد بود.
  • بزرگسال دوم : ۵۰ درصد حداقل حقوق قانونی ( ۲۷۹.۵ یورو/ماه  و ۳۳۴۲ یورو/سال)
  • فرزندان کوچک و هر شخص جوانی که زیر ۱۸ سال سن دارد :  ۳۰ درصد حقوق قانونی ( ۱۶۷ یورو/ماه و ۲۰۰۵ یورو/سال )

البته باید توجه داشت که چون در نهایت مقامات پرتغالی در خصوص اعطای ویزای تمکن مالی پرتغال تصمیم می گیرند ، توصیه ما اثبات حداقل ۱۲۰۰ یورو به نرخ روز برای هر نفر است.

برای خارجیانی که قصد دارند در پرتغال سکونت کنند دولت پرتغال ویزای دی ۷ را در نظر گرفته است. این نوع ویزا برای بازنشستگان مستمری بگیر و یا کسانی که میل دارند با درآمد خودشان زندگی کنند ، مناسب است.

ویزای دی ۷ پرتغال به افراد زیر تعلق می گیرد :

  • شهروندان بازنشسته خارجی که حقوق بازنشستگی دریافت می کنند.
  • شهروندان خارجی که در بخش اموال منقول درآمد دارند.
  • شهروندان خارجی که از محل اجاره املاک و خود املاک درآمد دارند.
  • شهروندانی که از محل حقوق مالکیت فکری درآمد مستمر دارند.
  • شهروندانی که از محل پس اندازهای بانکی و سرمایه گذاری های پولی درآمد دارند.

برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید به : اقامت پرتغال از طریق تمکن مالی برای چه کسانیست؟

این سوال ، سوال بسیار خوبی است. خیلی ها گمان می کنند که ویزای دی هفت پرتغال را سازمان مهاجرت کشور پرتغال صادر می کند. اما این درست نیست. ویزای دی هفت پرتغال یا همان ویزای تمکن مالی پرتغال را سفارت پرتغال در کشور متقاضی صادر می کند. این ویزا ۴ ماهه است و بدین معناست که فرد دارای ویزا باید در عرض چهار ماه وارد کشور پرتغال شود.

این مجوز اقامت ( اقامت موقت و کارت اقامت ) است که توسط سازمان مهاجرت و مرزهای پرتغال SEF صادر می شود و این کار هم باید در داخل خاک پرتغال انجام شود.

در حقیقت دریافت ویزای دی هفت پرتغال در دو مرحله انجام می پذیرد .

۱- مرحله اول که در سفارت پرتغال در کشور متقاضی انجام می پذیرد از این قرار است که متقاضی ویزای دی هفت پرتغال به در دست داشتن کلیه مدارک لازم جهت صدور ویزا به سفارت مراجعه می نماید. پس از تکمیل فرم ها و ارائه گواهی های لازم ، شخص برای مصاحبه حضوری به سفارت دعوت می شود. در صورت موافقت با وی ، ویزای ورود به کشور پرتغال در پاسپورت وی درج می شود.

2- در مرحله دوم که در خاک کشور پرتغال اتفاق می افتد ، شخص متقاضی باید با در دست داشتن مدارک در سازمان مهاجرت و مرزهای پرتغال SEF درخواست اقامت موقت این کشور را مطرح کند. یک وقت مصاحبه تعیین خواهد شد و در صورت کامل بودن مدارک ، کارت اقامت فرد متقاضی صادر می شود. این اقامت برای یک سال معتبر است.

همانطور که می دانید پس از صدور ویزای دی 7 پرتغال شخص متقاضی باید پس از ورود به پرتغال در این کشور به سازمان مهاجرت و مرزها SEF درخواست اقامت بدهد.

میزان زمانی که برای صدور کارت اقامت در نظر گرفته می شود بستگی بسیار زیادی به محلی دارد که شخص متقاضی در پرتغال سکونت می گزیند.

این زمان در شهرهای پورتو و لیسبون با عنایت به اینکه درخواست اقامت به SEF بسیار زیاد است ، حدود 120 روز زمان خواهد برد.

این در حالی است که در مناطق کم جمعیت تر ، این زمان به حدود ۱۵ روز کاهش می یابد.

غیر از حق الوکاله وکلای مهاجرت ، شخص متقاضی ویزای تمکن مالی پرتغال یا همان ویزای دی ۷ باید خود را برای یک سری هزینه های دولتی نیز آماده کند.

سفارت پرتغال در ایران برای بررسی مدارک و صدور ویزا حدود ۴۸۰ یورو  هزینه اخذ می کند. گفتنی است که این هزینه باید منحصرا به یورو پرداخت شود.

در سازمان مهاجرت و مرزهای پرتغال SEF نیز شخص متقاضی برای بررسی درخواست اقامتش باید مبلغ ۳۸ یورو  پرداخت نماید.

همانطور که می دانید ویزای بازنشستگی پرتغال یا همان ویزای دی هفت پرتغال در سفارت این کشور صادر می شود. اعتبار این ویزا ۴ ماه از تاریخ صدور خواهد بود. این بدین معناست که فرد متقاضی باید ظرف ۴ ماه وارد خاک کشور پرتغال شود و در آنجا درخواست اقامت بدهد.

سوالی که پیش می آید این است که اگر شخص در طول 4 ماه وارد خاک کشور پرتغال بشود و از سازمان مهاجرت و مرزها SEF  درخواست اقامت کند و وقت مصاحبه طولانی تر از 4 ماه تعیین شود ، تکلیف چیست ؟ پاسخ این است که تا زمانی که شخص متقاضی ووچر تعیین وقت SEF را به همراه داشته باشد می تواند در پرتغال بماند ، حتی اگر اعتبار ویزای اولیه وی به پایان رسیده باشد.

همانطور که مستحضرید ویزای دی ۷ پرتغال پس از اینکه شخص در خاک این کشور درخواست اقامت کرد ، به یک اقامت یک ساله تبدیل خواهد شد. بنابراین اولین اقامت فرد ، یک ساله است . سپس این اقامت در پایان سال اول برای ۲ سال و در پایان ۲ سال برای ۲ سال دیگر تمدید می شود.

پس از این دوره ۱ ، ۲ و ۲ ساله ، تمدید اقامت در ویزای دی ۷ پرتغال ، ۵ سال به ۵ سال خواهد بود. البته گفتنی است که صاحب اقامت در ویزای دی ۷ پرتغال می تواند در پایان ۶ سال که از اقامتش سپری می شود مطابق قوانین مهاجرت پرتغال درخواست پاسپورت و تابعیت کشور پرتغال را بنماید.

باید توجه داشته باشید که در ویزای دی ۷ پرتغال ، پس از اینکه شخص متقاضی کارت اقامت را دریافت می کند ، نباید در کل مدت اعتبار مجوز اقامت خود ،  بیش از ۶ ماه متوالی یا ۸ ماه متناوب ، بدون عذر موجه خارج از کشور پرتغال باشد در غیر این صورت ممکن است مجوز اقامت لغو شده تلقی گردد. البته در این خصوص هم استثناهای قانونی وجود دارد اما بهتر است متقاضی ریسک نکند و بیش از حداقل ها در خاک پرتغال سکونت داشته باشد.

بحث افراد وابسته که می توانند به شخص متقاضی ویزای دی ۷ پرتغال بپیوندند ، بحث بسیار مهمی است. چه کسانی می توانند با متقاضی ویزای دی ۷ پرتغال به پرتغال مراجعه کرده و مجوز اقامت دریافت نمایند. قوانین پرتغال این اجازه را به متقاضی ویزای تمکن مالی پرتغال می دهد که افراد خانواده او که تحت تکفل وی هستند یا اینکه به او وابسته هستند ، را همراه خود به پرتغال بیاورد و مقدمات اخذ اقامت را برای آن ها نیز فراهم کند.

حق همراه کردن خانواده به خانواده متقاضی ویزای دی ۷ پرتغال تعلق می گیرد حالا فرقی نمی کند که این نسبت فامیلی قبل از دریافت ویزای دی ۷ بوده است یا بعد از آن. کشور پرتغال در این خصوص با انعطاف برخورد می کند. تا هر زمانی که این نسبت فامیلی وجود داشته باشد این افراد وابسته می توانند با دارنده ویزای دی ۷ زندگی کنند.

افراد وابسته از دیدگاه قوانین پرتغال عبارت اند از : 

  • همسر و یا شریک زندگی
  • اطفال صغیر یا وابسته که تحت تکفل والدین یا یکی از آنها می باشد.
  • فرزندان بزرگتر که تحت تکلفل خانواده هستند ، ازدواج نکرده اند و در یکی از مدارس و یا مراکز تحصیلی پرتغال مشغول تحصیل هستند.
  • پدر و مادر متقاضی ویزای دی ۷ پرتغال با این فرض که تحت تکفل وی باشند.
  • برادر یا خواهر کوچکتر متقاضی ویزای دی ۷ پرتغال که بموجب حکم دادگاه یا نهاد صلاحیتدار سرزمین مادری تحت قیمومت وی باشند و این حکم توسط دولت پرتغال به رسمیت شناخته شود.

اتحاد مجدد خانواده یا Family Reunification  به این معناست که افراد خانواده دارنده ویزای دی 7 پرتغال می توانند به او بپیوندند و در پرتغال زندگی کنند.

سوالی که مطرح است این است که افراد خانواده چه زمانی می توانند به دارنده ویزای دی 7 پرتغال بپیوندند. از دیدگاه قوانین درخواست اتحاد مجدد خانواده باید در خاک پرتغال و به سازمان SEF تقدیم شود. در این درخواست باید نسبت فامیلی دارنده ویزای دی 7 پرتغال با افراد وابسته بموجب مدارک اثبات شود. همچنین فرد دارای ویزای دی 7 پرتغال باید اثبات کند که توانایی تامین مسکن و معیشت و سایر نیازهای اساسی این افراد را در پرتغال دارا می باشد.

پس از اینکه این افراد مورد تایید سازمان SEF قرار گرفت ، برای این افراد هم به مانند فرد اصلی متقاضی ویزای دی 7 پرتغال ، کارت اقامت صادر می شود.

با وجود اینکه مبنا و فسلفه ویزای D7 پرتغال بر این است که شخص بازنشسته یا افراد مستمری بگیر وارد پرتغال شوند و با استفاده از منابع مالی موجود خود در این کشور گذران زندگی کنند ، قوانین و مقررات کشور پرتغال کار کردن را برای دارنده ویزای D7 پرتغال ممنوع نکرده است. به عبارت دیگر دارنده ویزای D7 پرتغال می تواند در این کشور کار کند.

با در ذهن داشتن این واقعیت شخص دارنده ویزای دی ۷ پرتغال هم می تواند برای دیگران ( شرکتها ، اشخاص و … ) کار کند و هم اینکه می تواند به صورت آزاد و برای خودش کار کند. این امتیاز برای افرادی که به این نوع ویزا علاقمند هستند ، بسیار ارزشمند است.

بله پاسخ مثبت است. شخصی که بوسیله ویزای دی ۷ پرتغال وارد این کشور شده است و اقامت دریافت کرده است می تواند از سیستم آموزشی و تحصیلی این کشور اروپایی بهره ببرد.

در کنار فرد اصلی متقاضی ویزا ، افراد وابسته وی هم می توانند ر پرتغال به تحصیل مشغول شوند.

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کارتون رو راه انداخت؟

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

شما می توانید یک درخواست تماس ثبت کنید تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم.

همچنین می توانید خودتان با دفتر اریکه عدل تماس بگیرید یا یک پیام برای ما بگذارید. همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

موسسه حقوقی اریکه عدل

در اولین فرصت با شما تماس می گیریم…

[gravityform id="8" title="false" ajax="true"]

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟