منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

الزام ویزای شنگن برای سرمایه گذاری قبرس

این روزها خبری با عنوان " الزام ویزای شنگن برای سرمایه گذاری قبرس " در خبرهای انگلیسی زبان مربوط به مهاجرت به قبرس بسیار دیده می شود. از آنجایی که موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل در تلاش است جدیدترین اخبار را برای اخذ پاسپورت دوم در اختیار شما قرار دهند، جزئیات خبر شهروندی قبرس از طریق سرمایه گذاری را در اختیار شما قرار می دهیم.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

این روزها خبری با عنوان ” الزام ویزای شنگن برای سرمایه گذاری قبرس ” در خبرهای انگلیسی زبان مربوط به مهاجرت به قبرس بسیار دیده می شود. از آنجایی که موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل در تلاش است جدیدترین اخبار را برای اخذ پاسپورت دوم در اختیار شما قرار دهند، جزئیات خبر شهروندی قبرس از طریق سرمایه گذاری را در اختیار شما قرار می دهیم.

 

الزام ویزای شنگن برای سرمایه گذاری در قبرس

افراد ثروتمند و کارآفرین همیشه به دنبال جدیدترین و بهترین کشورها برای اخذ پاسپورت دوم هستند. از میان کشورهای پرتغال و یونان و اسپانیا و آلمان در این مقاله ما درباره قبرس صحبت می کنیم. در مقاله آخرین تغییرات قوانین مهاجرت به قبرس اشاره کردیم که از این پس، فرد سرمایه گذار باید حتما ویزای شنگن داشته باشد. دیگر شرایط شهروندی قبرس از طریق سرمایه گذاری را در این مقاله بیان می کنیم. البته باید اشاره کنیم که باید حداقل مبلغ خرید ملک در قبرس را داشته باشید.

 

شهروندی قبرس از طریق سرمایه گذاری

طبق آخرین اصلاحات انجام شده در هیئت دولت قبرس و گزارش منتشر شده در 14 فوریه 2019 آخرین تغییرات قوانین مهاجرت به قبرس روی این نکته تاکید دارد که از این پس الزام ویزای شنگن برای سرمایه گذاری قبرس به تصویب دولت رسیده است.

وزیر دارایی قبرس، هریس جورجیادیس، گفت: “دولت یک سری تغییراتی را تصویب کرد که برنامه سرمایه گذاری قبرس را هدف قرار داده و قابل اعتماد می داند.” با این حال، Georgiades گفت: “از سال 2016 تا 2019، کل سهم برنامه شهروندی قبرس از طریق سرمایه گذاری در حدود 1.2٪ از مجموع 13 درصد است، که تاثیر کمی بر اقتصاد گذاشته است.”

بیشتر بدانید!
هزینه های زندگی در شهرهای مجارستان

وزیر اعلام کرد که بر اساس یافته های اقتصادی و گزارش های شورای اقتصاد و رقابت، کسانی که خواهان اخذ پاسپورت دوم هستند ، باید تغییرات زیر را درنظر بگیرند.

الزام ویزای شنگن برای سرمایه گذاری قبرس ، شهروندی قبرس از طریق سرمایه گذاری ، اخذ پاسپورت دوم

تغییرات عمده  مربوط به الزام ویزای شنگن برای سرمایه گذاری قبرس عبارتند از:

  • متقاضی باید دارای یک ویزای معتبر شینگن باشد تا قادر به درخواست شهروندی باشد. بنابراین از این پس همه کسانی که خواهان اخذ پاسپورت دوم و شهروندی قبرس از طریق سرمایه گذاری هستند باید شرط الزام ویزای شنگن برای سرمایه گذاری قبرس را در اولویت قرار دهند.
  • شهروندان اتحادیه اروپا: اگر یک متقاضی برای اخذ شهروندی در هر کشور عضو اتحادیه اروپا درخواست داده باشد ولی درخواستش رد شده باشد، حق دریافت شهروندی قبرس را نخواهد داشت.
  • متقاضی باید حداقل 6 ماه قبل از پذیرش به عنوان یک شهروند قبرس، اجازه اقامت در جمهوری قبرس داشته باشد.

برای آگاهی از دیگر شرایط اینجا را مطالعه کنید.

 

مزایای اخذ پاسپورت دوم

همانطور که گفتیم از کشورهای مختلفی نظیر یونان ، پرتغال و اسپانیا می توان برای اخذ پاسپورت دوم اقدام کرد. از مهمترین مزایای اخذ پاسپورت دوم اینست که: سفر بدون ویزا را امکانپذیر می کند.

اما نکته مهم آن است که اکثر برنامه های شهروندی از طریق سرمایه گذاری امکان همراهی همه اعضای خانواده را به متقاضی اصلی می دهد. از آنجایی که کشورهای مختلفی با مبالغ گوناگون امکان اخذ پاسپورت دوم را می دهند لازم است قبل از هر گونه اقدام با موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل که دارای سابقه و تجربه 12 ساله هستند، مشورت کنید.

بیشتر بدانید!
عکس بایومتریک و شرایط آن

 

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد الزام ویزای شنگن برای سرمایه گذاری قبرس میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به قبرس مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره مند شوید.

در صورتی هم که قصد خرید ملک در قبرس را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟