منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

ویزای مولتی دبی و قانون صدور آن برای همه ملیت ها

ویزاهای مولتی یا ویزاهای چند بار ورود به دبی برای جذب هر چه بیشتر توریست و به منظور توسعه اقتصاد دبی صادر می شود که انواع آن ویزای مولتی کوتاه مدت، بلند مدت و ویزای مولتی 5 ساله دبی هستند و هر کدام مدت های اعتبار  گوناگونی داشته و در هر بار سفر با این ویزاها برای یک مدت زمان مجاز به ماندن در دبی هستید.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

هر کدام از انواع ویزاهای دبی یک قانونی برای صدور داشته و برای یک مدت زمان مشخصی اعتبار دارند که اداره مهاجرت دبی مسئول صدور انواع ویزا می باشد. با توجه به تقاضای بالا برای ورود به دفعات به دبی با اهداف توریستی یا تجاری، دریافت ویزای مولتی دبی بدین منظور راهکاری بسیار مناسبی بنظر می رسد که در همین خصوص موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل انواع ویزای مولتیپل دبی را بررسی و درباره شرایط دریافت اقامت بلند مدت دبی تحت عنوان ویزای مولتی بلند مدت نکاتی را درمیان گذاشته و به دنبال آن مزایای ویزای 5 ساله دبی با امکان چند بار ورود و سفر به دبی را مطرح می نماید.

 

ویزای مولتی دبی

ویزای توریستی مولتی دبی Multiple Entry Tourist یکی از مفیدترین و کاربردی ترین ویزاهای دبی می باشد بخصوص برای افرادی که قصد ورود و خروج به دبی و دیگر شهرهای امارات را برای چندین بار با یک ویزا دارند. با دریافت ویزای مولتی دبی هر چند بار که بخواهید می توانید به دبی سفر داشته باشید.

علاوه بر آن با مشاوره های کاملا تخصصی که از وکلای موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل میگیرید، میتوانید استفاده بهینه از مدت زمان مجاز ماندن در دبی  با دریافت انواع ویزای چند بار ورود به دبی داشته و در زمان اعتبار ویزای خود، حتی ثبت شرکت بین المللی در دبی داشته باشید.

 

انواع ویزای مولتیپل دبی

ویزای چند بار ورود کوتاه مدت دبی Multi Entry Short Term Visa از انواع ویزای مولتیپل دبی است و اعتبار این نوع ویزا از تاریخ صدور آن به مدت 58 روز می باشد که البته اعتبار آن قابل تمدید بوده و در هر بار تمدید به مدت 30 روز می توانید در دبی بمانید، هزینه تمدید ویزای چندبار ورود کوتاه مدت دبی در هر بار 850 درهم امارات است.

بیشتر بدانید!
راهنمای جامع کار در دبی در 2023

اقامت بلند مدت در دبی

در سفر و مهاجرت به دبی به منظور اقامت توجه به انواع ویزاهای دبی بر اساس اهداف مهاجرت خود به دبی و مخارج و  هزینه های زندگی در دبی کاملا ضروری است تا بتوانید در طول اقامت خود در این شهر جهانی علاوه بر فعالیت های گوناگون تجاری یا سرمایه گذاری دخل و خرج خود را نیز محاسبه نمایید.

 

اقامت بلند مدت دبی

ویزای چند بار ورود بلند مدت دبی Multi Entry Long Term Visa از دیگر انواع ویزاهای چندبار ورود به دبی می باشد که برای اخذ اقامت بلند مدت دبی به مدت 90 روز صادر می شود. این نوع ویزا برای افرادی مناسب است که قصد ماندن در دبی را برای مدت بیشتری داشته و یا آنهایی که قصد چندین بار سفر به دبی را دارند.

در همین 90 روز اقامت فرصت کافی برای انجام امور مختلف خود در دبی خواهید داشت از جمله پیدا کردن ملک برای سرمایه گذاری، و چنانچه  قصد خرید ملک خارجی در دبی را نیز داشتید شرکت توسعه سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) راهنمایی های کاربردی را بدین منظور به شما ارائه می نماید.

 

ویزای 5 ساله دبی

در مهاجرت به دبی بدانید که از سال 2020 تمامی ملیت ها مجاز به دریافت ویزای 5 ساله دبی شدند که در واقع این قانون به منظور جذب هر چه بیشتر توریست و تجار بین المللی با هدف توسعه اقتصاد دبی و دیگر شهرهای امارات وضع شد. که با دریافت ویزای چندبار ورود 5 ساله دبی می توانید هر چند بار که بخواهید به دبی سفر و در هر بار سفر خود شش ماه در دبی بمانید.

بیشتر بدانید!
بهترین کشور همسایه برای مهاجرت کدامند؟

ویزای 5 ساله دبی

کاربرد ویزاهای مولتیپل دبی

ویزاهای مولتی یا ویزاهای چند بار ورود به دبی برای جذب هر چه بیشتر توریست در اداره مهاجرت دبی و به منظور توسعه اقتصاد دبی صادر می شود که انواع آن ویزای مولتی کوتاه مدت، بلند مدت و ویزای مولتی 5 ساله دبی هستند و هر کدام مدت های اعتبار  گوناگونی داشته و در هر بار سفر با این ویزاها برای یک مدت زمان مجاز به ماندن در دبی هستید.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد ویزای مولتی دبی میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به امارات مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره مند شوید.

در صورتی هم که قصد خرید ملک در دبی را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟