منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

ویزای پیوست به خانواده اسپانیا چه شرایطی دارد؟

ویزای پیوست به خانواده اسپانیا
ویزای پیوست به خانواده اسپانیا
از ویزای پیوست به خانواده اسپانیا و زمان مجاز ویزای خانوادگی اسپانیا گفته شد که باید حداقل یک سال از تاریخ اقامت شما گذشته باشد، افزون بر آن شرایط ویزای الحاق به خانواده اسپانیا و شرایط پیوست بچه ها به اسپانیا همراه با شرایط والدین برای پیوست به اسپانیا نیز توضیح داده شد که البته برای ملحق شدن برادر یا خواهر شرایط دیگری وجود دارد.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

ویزای پیوست به خانواده اسپانیا کاملا روندی قانونی داشته و زمان مجاز ویزای خانوادگی اسپانیا نیز تعریف شده است که در همین رابطه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل شرایط ویزای الحاق به خانواده اسپانیا را عنوان می نماید. شرایط پیوست بچه ها به اسپانیا تا 18 سال و بالای 18 سال هر کدام الزامات و استثنائاتی دارد که علاوه بر آن از شرایط والدین برای پیوست به اسپانیا نیز نکاتی مطرح می شود.

برای ملحق شدن نوه ها به اسپانیا نمی توان درخواست داد اما امکان ملحق شدن به خانواده برای همسر وجود دارد چه زن و یا شوهر که البته نیاز به ارائه گواهینامه ازدواج می باشد. امکان ملحق شدن خواهر و برادر به اسپانیا نیز وجود دارد ولیکن طی پروسه و برنامه جداگانه ای باید صورت گیرد.

 

ویزای پیوست به خانواده اسپانیا

ویزای پیوست به خانواده اسپانیا ویزایی است که یک شهروند غیر اروپایی با یک مجوز اقامت در اسپانیا بتواند اعضای خانواده خود را به کشور اسپانیا آورده و مجوز کار و اقامت برای آنها بگیرد ولی در نظر داشته باشید که فقط خارجیانی که در اسپانیا مجوز اقامت شان اعتبار دارد مجازند این پروسه را انجام دهند.

امکان دریافت ویزا برای پیوست به خانواده در اسپانیا برای بچه ها، والدین و همسر وجود دارد، که در رابطه با مشاوره های حقوقی مهاجرت می توانید سایت دیگر همکارانمان در موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل را بازدید نموده و از بهترین مشاوره های حقوقی مهاجرت به اسپانیا برخوردار شوید.

شرایط آوردن بچه ها به اسپانیا

زمان مجاز ویزای خانوادگی اسپانیا

زمان مجاز ویزای خانوادگی اسپانیا به طور قانونی باید به یک سال رسیده باشد یعنی اگر شما کمتر از یک سال است که در اسپانیا زندگی می کنید نمی توانید خانواده خود را نزد خود بیاورید که برای این کار باید مجوز اقامت خود را تمدید نمایید. علاوه بر آن زمان مجاز برای پیوست خانواده به اسپانیا نباید کمتر از یک سال اقامت در این کشور باشد.

بیشتر بدانید!
قوانین اصلی کار در اسپانیا و قراردادهای کاری

با آشنایی بیشتر با بهترین شهرهای اسپانیا برای زندگی و خرید ملک خارجی می توانید بهترین گزینه ها و راهکارها را برای خود انتخاب نموده که به همین جهت پیشنهاد مطالعه مقاله بهترین مناطق خرید ملک در والنسیا اسپانیا کدامند؟ را برایتان داریم.

 

شرایط ویزای الحاق به خانواده اسپانیا

شرایط ویزای الحاق به خانواده اسپانیا بر اساس یک قانون کلی بدین گونه است که باید نشان دهید که خانواده تان از لحاظ اقتصادی وابسته و متکی به شما هستند و فقط می توانید والدین و بچه ها، همسر و یا شریک زندگی خود را نزد خود بیاورید. شرایط ویزای پیوست شدن به خانواده در اسپانیا برای پیوست والدین بستگی به وضع اقتصادی آنان دارد.

چنانچه با آمدن خانواده تان به اسپانیا نیاز به تهیه مسکن داشتید با مراجعه به سایت شرکت توسعه سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) از چگونگی خرید خانه در اسپانیا مطلع شوید.

 

شرایط پیوست بچه ها به اسپانیا

شرایط پیوست بچه ها به اسپانیا و ملحق شدن بچه های زیر 18 سال کاملا مجاز است ولی احتمال ملحق شدن بچه های بالای 18 سال در شرایط خاصی امکان دارد آن هم نهایتا تا 21 سال، از جمله اینکه اثبات کنید که بچه ها در یک دانشگاه اسپانیا تحصیل می کنند.

چگونگی ملحق شدن بچه ها نزد خود به اسپانیا اساسا بر حسب سن و شرایط تحصیلی و سلامت آنان دارد. برای زندگی در اسپانیا بهتر است اطلاعات بیشتری از این کشور، شهرها و هزینه های زندگی آن داشته باشید. با مطالعه مقاله مدارک لازم برای اقامت اسپانیا با چگونگی و پروسه دریافت ویزای اسپانیا آشنا شوید.

بیشتر بدانید!
9 نکته طلایی برای مهاجرت به اسپانیا

شرایط والدین برای آوردن به اسپانیا

شرایط والدین برای پیوست به اسپانیا

شرایط والدین برای پیوست به اسپانیا باید به گونه ای باشد که آنها از لحاظ اقتصادی به شما متکی و وابسته باشند و امکان این که والدین تان با یک قرارداد کاری بتوانند به اسپانیا بیایند وجود نداشته باشد.

همچنین بچه هایی که بالای 18 سال دارند و ناتوانی جسمی و یا معلولیت دارند و نیاز به مراقبت های شما دارند می توانند نزد شما به اسپانیا بیایند. در توضیح شرایط والدین برای ملحق شدن به خانواده در اسپانیا می توان گفت آنان باید از لحاظ مالی متکی و وابسته به شما باشند،  ویزای پیوست به خانواده یکی از انواع ویزاهای اسپانیا می باشد.

اگر بعد از پیوستن اعضای خانواده خود نیاز به اجاره مسکن بزرگتر در اسپانیا داشتید با مطالعه مقاله هزینه اجاره ملک در اسپانیا و آشنایی با خرید ملک اطلاعات بیشتری در خصوص نحوه اجاره ملک در این کشور بدست آورید.

 

پیوست دیگر اعضای خانواده به اسپانیا

از ویزای پیوست به خانواده اسپانیا و زمان مجاز ویزای خانوادگی اسپانیا گفته شد که باید حداقل یک سال از تاریخ اقامت شما گذشته باشد، افزون بر آن شرایط ویزای الحاق به خانواده اسپانیا و شرایط پیوست بچه ها به اسپانیا همراه با شرایط والدین برای پیوست به اسپانیا نیز توضیح داده شد که البته برای ملحق شدن برادر یا خواهر شرایط دیگری وجود دارد.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد ویزای پیوست به خانواده اسپانیا برای مهاجرت میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به اسپانیا مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

بیشتر بدانید!
بهترین راه مهاجرت به اسپانیا

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در اسپانیا را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟