منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

کدام بیمه مسافرتی برای گرفتن ویزا مناسب است؟

آیا شماهم برای دریافت ویزا به بهترین بیمه مسافرتی فکر میکنید ؟ آیا تا به امروز به خطرات و ریسک های سفر خود فکر کرده اید ؟ طبیعتا شما هم برای داشتن سفری با آرامش به پوشش های بیمه مسافرتی خوب فکر کرده اید. ما در موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل مقاله ی بیمه های مسافرتی برای دریافت ویزا را مورد بررسی قرار دادیم و سعی بر آن است تا ویژگی های بهترین بیمه مسافرتی معرفی گردد.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

آیا شما هم برای دریافت ویزا به دنبال بهترین بیمه مسافرتی هستید؟ همانطور که می دانید داشتن بیمه مسافرتی برای گرفتن ویزا الزامی است. ما در مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل ویژگی های یک بیمه مسافرتی خوب برای گرفتن ویزا را مورد بررسی قرار دادیم و سعی بر آن است تا  بهترین پوشش های بیمه ای معرفی گردد. البته در نظر داشته باشید که بیمه فقط در بحث ویزا مطرح نمی شود بلکه بحث بیمه مسافرتی برای مهاجرت هم مطرح است. با ما همراه باشید.

 

پوشش بیمه مسافرتی برای گرفتن ویزا

پوشش های مسافر مهمترین بخش در  بیمه مسافرتی برای دریافت ویزا  است. پرداخت مبلغی بسیار کم  برای خرید بهترین بیمه مسافرتی در مقایسه با هزینه پرداختی برای سفر، می‌تواند منجر به صرفه جویی زیادی برای  سفر شما گردد و مشکلات احتمالی را راحت تر و بهتر حل کند. دربخش ابتدایی مقاله بهتر است در مورد پوشش بیمه مسافرتی که برای گرفتن ویزا تهیه می شود ، صحبت کنیم . دانستن این نکات به شما کمک خواهد کرد بهترین بیمه مسافرتی را برای خود و خانواده محترم انتخاب کنید.

1- هزینه های پزشکی و بستری در بیمارستان:

 در صورت بروز بیماری یا صدمات جسمانی فرد بیمه شونده  در خارج از کشور محل اقامت وی ، هزینه های معمول، هزینه های لازم برای  بستری در بیمارستان، جراحی، معاینات پزشکی و داروی تجویزی از سوی پزشک تا سقف تعیین شده در بیمه نامه توسط شرکت بیمه پرداخت می شود. گروه پزشکی شرکت بیمه برای ارائه بهترین خدمات درمان  به بیمه شونده  با مراکز درمانی و پزشکان معالج تماس های تلفنی لازم را برقرار میکند.

بیمه های مسافرتی برای دریافت ویزا

2- جابجایی یا بازگرداندن فرد بیمار در طول سفر

یکی از مهمترین ویژگی های یک بیمه مسافرتی خوب برای گرفتن ویزا ، تعهد شرکت بیمه در خصوص جابجا کردن یا بازگردان بیمه شده به کشورش است. در صورت بروز حادثه یا بیماری ناگهانی فرد بیمه شونده ، شرکتی که بیمه مسافرتی ویزا از آنجا تهیه شده است ، بایستی نسبت به انتقال وی به یک مرکز درمانی مجهز و یا بازگرداندن وی به کشور محل اقامتش اقدام نماید. با توجه به موقعیت یا وخامت حال بیمه شونده، گروه پزشکی شرکت امداد رسان در مورد مرکز درمانی ای که باید بیمه شده به آن انتقال یابد و یا در صورت نیاز به بازگرداندن فرد به کشورش تصمیم گیری خواهد نمود .

سپس گروه پزشکی ” شرکت امداد رسان ” طی تماس های تلفنی لازم با مراکز درمانی و پزشکان فرد بیمه شده در مورد انتقال یا بازگرداندن وی با مناسب ترین وسیله ، تصمیم گیری می نماید . در مورد بیماری های جزئی  که به صورت سرپایی مداوا می شوند و بازگشت فرد بیمه شده به کشورش لازم نباشد، انتقال فرد به مکانی که کمک های پزشکی کافی در دسترس باشد، به وسیله آمبولانس یا سایر وسایل نقلیه انجام خواهد گرفت .

بیشتر بدانید!
خرید ملک در سوئد

3- پرداخت هزینه های دندانپزشکی

یکی از ویژگی های بیمه مسافرتی خوب برای گرفتن ویزا ، پرداخت هزینه های دندانپزشکی میباشد .شرکت امداد رسان در صورت نیاز، هزینه های فوری دندانپزشکی را به بیمه شونده  در خارج از کشور محل اقامت فرد  تا سقف مبلغ مشخصی به ارز خارجی پرداخت می نماید. فرانشیز این پوشش بیمه ای معمولا مبلغی مشخص در هر مورد خسارت دندانپزشکی است. این هزینه ها به معالجه دندان درد، درمان عفونت و کشیدن دندان محدود می گردد.

4- سفر اضطراری یکی از اعضای خانواده بیمه شده

بیمه مسافرتی خوب بیمه ایست که امکان همراهی حداقل یکی از اعضای خانواده شخص بیمه شده را در صورت بروز بیماری پوشش دهد. در صورتی که بیمه شده به علت حوادث یا بیماری ذکر شده در بیمه نامه اش بیشتر از ۱۰ روز در بیمارستان بستری شود، “شرکت امداد رسان ” مخارج انتقال یکی از اعضای خانواده فرد را از کشور محل اقامت بیمه شونده ، از جمله هزینه رفت و برگشت به محل بستری شدن و مخارج اقامت تا سقف مبلغ مشخص برای هر روز، حداکثر به مدت ۱۰روز را تقبل می کند.

همراهی یک عضو خانواده می تواند در مملکت غریب و کشور خارجی تحمل بیماری را برای فرد بیمه شده راحت تر کند و به او کمک کند تا با سرعت بیشتری در مسیر بهبود و سلامت حرکت کند. بیمه مسافرتی ویزا باید این ویژگی را داشته باشد.

5- حواله تضمینی وجوه نقد بیمه شونده

یکی از ویژگی های بیمه مسافرتی خوب برای گرفتن ویزا ، کمک کردن به بیمه شونده برای دسترسی به وجوه و پولهای نقدش است. در این مورد کاری که شرکت بیمه می کند این استکه مقدمات انتقال وجوه نقدی بیمه شده را به کشور خارجی فراهم می کند . شرکت امدادرسان وجوه مربوط به هر نوع وثیقه قانونی از سوی بیمه شونده  تا سقف حداکثر مبلغ مشخصی را حواله میکند . البته باید توجه داشته باشید که در این مورد بیمه شونده  باید  مبلغ مورد تقاضا را از قبل در دفاتر رسمی شرکت بیمه در ایران به صورت چک بانکی، حواله یا پول نقد به سپرده بگذارد.

6- از دست دادن مدارک در خارج از کشور

اگر زمانی که در حال سفر هستید ، مدارک شما گم شود چه اقدامی انجام می دهید؟ شاید تا به حال اصلا به ذهنتان هم خطور نکرده باشد که در این موارد ممکن است شرکت بیمه مسافرتی هم مسئولیت داشته باشد!  بله ، این مورد را هم می توان به عنوان یکی از ویژگی های بیمه مسافرتی خوب برای گرفتن ویزا لیست کرد.

بیشتر بدانید!
وظایف وکیل مهاجرت به کویت برای اقامت کاری

در صورت گم شدن گذرنامه، گواهینامه رانندگی و شناسنامه بیمه شونده  در خارج از کشور”شرکت امداد رسان” هزینه های لازم برای تهیه گذرنامه، گواهینامه رانندگی، شناسنامه المثنی و یا مدارک کنسولی مشابه تا سقف مبلغ مشخصی را پوشش میدهد.

 

پوشش‌های بار همراه مسافر در بیمه مسافرتی

یکی دیگر از ویژگی های بیمه مسافرتی خوب برای گرفتن ویزا توجه به بارهای همراه مسافرین و بیمه شده ها است. بار همراه مسافرین برای خییلی ها اهمیت ویژه دارد و آنها دوست دارند بارهایشان هم پوشش بیمه ای داشته باشد. در واقع بیمه مسافرتی خوب هم بیمه ای است که بارهای مسافران را هم تحت پوشش داشته باشد.

با ما همراه باشید تا میزان و چگونگی پوشش بارهای مسافر را با هم بررسی کنیم.

1- جبران خسارت گم شدن بار تحویلی به هواپیما

آیا فکر می کردید که بیمه مسافرتی ویزا برای مفقود شدن بارها هم ممکن است مسئولیت داشته باشد؟ در صورتی که این پوشش بیمه ای را داشته باشید ، در صورت از دست دادن بار ( از بین رفتن ، مفقود شدن ، گم شدن و … ) توسط شرکت هواپیمایی حامل بار ، علاوه بر خسارتی که حامل مجبور به پرداخت آن است، مابه التفاوت ارزش بار تا سقف مبلغ مشخصی توسط شرکت بیمه قابل پرداخت است.

البته لازم به ذکر است که برای این منظور شخص بیمه شده باید قبلا فهرستی از مشخصات و محتویات، از جمله قیمت و تاریخ خرید تقریبی هر قلم کالا و همچنین میزان خسارت پرداختی توسط شرکت هواپیمایی حامل را به شرکت بیمه ارائه نماید.

پرداخت خسارت با داشتن این پوشش بیمه مسافرتی  بر اساس روش توصیه شده به وسیله سازمان های بین المللی حمل بار محاسبه میشود. حداقل زمان برای اثبات گم شدن بار شما و دریافت خسارت از بیمه حداقل 21 روز میباشد که با توجه به شرکت بیمه میتواند تا 30 روز متغیر باشد . البته باید توجه کرد که پول نقد ، جواهرات و انواع اسناد و کارت های بانکی طبیعتا جز تعهدات شرکت بیمه نمیباشد.

2- یافتن و ارسال بار و ملزومات شخصی

یکی از ویژگی های بیمه مسافرتی خوب برای گرفتن ویزا همکاری کردن در یافتن وسایل و بارهای گم شده و به سرقت رفته است. اگر وسایل و بار شما در کشور خارجی گم شد یا به سرقت رفت در حقیقت فکر اینکه در این موقعیت شرکت بیمه شما را تنها نمی گذارد ، بسیار آرامش بخص است.

بیشتر بدانید!
شرایط کارآفرینی در انگلیس چگونه است ؟

شرکت بیمه  راهنمایی های لازم در خصوص نحوه گزارش سرقت یا از دست دادن  بار و وسایل  شخصی را به بیمه شونده  ارائه نموده و برای یافتن آن همکاری خواهد نمود. در صورت پیدا شدن وسایل ذکر شده ، شرکت حمل کننده، انتقال آن را به مقصد مورد نظر بیمه شونده  یا کشور محل اقامت وی بر عهده خواهد گرفت.

بهترین بیمه مسافرتی

 

پوشش خسارت ناشی از تاخیر و از دست دادن پرواز

 یکی دیگر از ویژگی های پرکاربرد بیمه های مسافرتی برای دریافت ویزا پرداخت خسارت در صورد تاخیر یا از دست رفتن پرواز است. در بسیاری از موارد مسافران غیر از وعده های پر زرق و برق شرکتهای هواپیمایی برای جبران تاخیر پرواز هواپیما ها یا کنسل شدن پرواز ها ، دلخوشی دیگری ندارند. اتفاق بسیار خوبی است که اگر بیمه مسافرتی ویزا این موارد را نیز پوشش بدهد.

 با خرید پوشش خسارت ناشی از تاخیر در بیمه مسافرتی ، در صورتی که وسیله نقلیه عمومی مورد استفاده بیمه شونده  حداقل ۶ ساعت تاخیر حرکت داشته باشد، ” شرکت بیمه ” ملزم به پرداخت خسارت میشود. همچنین اگر پرواز کنسل شود این خسارت قابل پرداخت خواهد بود.

سفری راحت با بیمه مسافرتی مناسب

اکنون که با ویژگی های بهترین بیمه های مسافرتی و اهمیت بیمه مسافرتی برای مهاجرت و دریافت ویزا آشنا شدید. الان می توانید ترتیبی بدهید تا با خرید یک بیمه مسافرتی مناسب ، از سفری راحت و آسوده برخورد دار باشید و از پوشش های بیمه مسافرتی بهرمند شوید.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد بیمه مسافرتی برای گرفتن ویزا میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره تمام موارد مهم قبل از مهاجرت مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد سرمایه گذاری در کشورهای دیگر را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر مورد در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟