منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

ویژگی های یک حساب بانکی خارجی معتبر

ویژگی های یک حساب بانکی خارجی معتبر ، حساب بانکی بین المللی
ویژگی های یک حساب بانکی خارجی معتبر ، حساب بانکی بین المللی
در این پست به یاری دپارتمان بانکی موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل ویژگی های یک حساب بانکی خارجی معتبر را بر می شماریم . برخورداری از یک حساب بانکی خارجی معتبر که بتوان روی آن حساب باز کرد برای ایرانیان که به تجارت بین الملل مشغول هستند به یک رویای دست نیافتنی بدل شده بود تا اینکه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل در بستر کاملا قانونی و با استفاده از وکالت دادگستری و نمایندگی قانونی فرصت دست یابی به حساب بانکی خارجی معتبر فراهم آمده است . با اریکه عدل همراه باشید .

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

در این پست به یاری دپارتمان بانکی موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل ویژگی های یک حساب بانکی خارجی معتبر را بر می شماریم . برخورداری از یک حساب بانکی خارجی معتبر که بتوان روی آن حساب باز کرد برای ایرانیان که به تجارت بین الملل مشغول هستند  به یک رویای دست نیافتنی بدل شده بود تا اینکه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل در بستر کاملا قانونی و با استفاده از وکالت دادگستری و نمایندگی قانونی فرصت دست یابی به حساب بانکی خارجی معتبر فراهم آمده است . با اریکه عدل همراه باشید .

ویژگی های یک حساب بانکی خارجی معتبر ، حساب بانکی بین المللی

طریقه افتتاح یک حساب بانکی خارجی معتبر

اولین ویژگی از ویژگی های یک حساب بانکی خارجی معتبر این است که از طرق قانونی افتتاح گردد . یک حساب بانکی خارجی معتبر تنها از دو طریق قابل افتتاح است :

1- مراجعه حضوری به شعب بانک مورد نظر

2- فرستادن وکیل دادگستری به نمایندگی از شما به بانک

بنابراین باید حواستان باشد که اگر شرکتی یا مجموعه ای که حساب بانکی افتتاح می کند یا کارت بانکی می فروشد ، حقوقی نباشد یا متشکل از وکلای دادگستری نباشد ، اصولا نمی تواند به عنوان نماینده شما در بانک حضور یابد زیرا در این کار نمی تواند سمتی داشته باشد .

بانکهای معتبر نیز به دلیل وجود قوانین و مقررات پولشویی در احراز هویت مشتری خود بسیار حساس هستند و معمولا فقط به وکلایی اعتماد می کنند که بشناسند و فعالیت قانونی آنها مورد تایید بانک باشد .

پس دقت کنید که تنها انعقاد یک قرارداد معمولی و پرداخت وجه به یک شرکت معمولی ( غیر حقوقی )  در صورتی که شما خودتان شخصاً در بانک خارجی حضور پیدا نکنید نمی تواند به افتتاح یک حساب بانکی خارجی معتبر منتهی شود .

بیشتر بدانید!
مهمترین بانکهای انگلیس و انواع حساب بانکی

به قول قدیمی ها سالی که نکوست از بهارش پیداست . اگر شما در بستر قانونی و در مسیر مقررات افتتاح حساب بانکی خارجی را انجام دهید ، می توانید اطمینان داشته باشید که یک حساب بانکی بین المللی معتبر در اختیار دارید که به صورت مادام العمر می توانید از آن استفاده کنید .

 

هر حساب ، یک آی بن و یک کد سوئیفت

پیش از این در خصوص آی بن  IBAN و کد سوئیفت SWIFT  صحبت کرده ایم . اینها همان اطلاعات پرداخت حساب بانکی خارجی شما هستند . یک حساب بانکی خارجی معتبر از اطلاعات پرداخت مشترک استفاده نمی کند بلکه هر مشتری که دارای یک حساب بانکی است به دنبال آن از آی بن و کد سوئیفت اختصاصی خود برخوردار است .

بسیاری از کسانی که در ایران ادعای افتتاح حساب بانکی خارجی دارند در حقیقت اطلاعات پرداخت اشتراکی در اختیار مشتری خود قرار می دهند . در این موارد در حقیقت یک حساب بانکی واقعی افتتاح نمی گردد بلکه این حساب یک حساب فرعی داخلی بانک است که زمانی که شما می خواهید وجهی را دریافت کنید ابتدا پول وارد یک حساب اصلی شده و سپس توسط عوامل مربوطه پول وارد حساب شما می شود .

این موضوع علاوه بر اینکه از لحاظ امنیتی مشکلات فراوانی دارد ، هزینه ها و کارمزد ها را به طرز محسوسی افزایش می دهد چرا که در تمام تراکنش های شما واسطه وجود دارد و واسطه مجانی کار نمی کند .

از طرفی شما از این حسابها نمی توانی درد قرارداد ها و روابط بین المللی استفاده کنید چرا که همواره طرف قرارداد شما که می تواند شرکت یا شخص خارجی باشد از شما می خواهد که اطلاعات پرداخت حساب مشتقل خودتان را ارائه دهید و شما به دلیل اینکه از یک حساب بانکی خارجی فرعی استفاده می کنید نمی توانید این درخواست را برآورده کنید .

بیشتر بدانید!
نقش وکلای بانکی بین المللی برای تامین سرمایه و افتتاح حساب

بنابراین یک حساب بانکی خارجی معتبر  و اطلاعات پرداخت آن باید  مستقل و به نام شخص خودتان باشد تا هم مشکلات امنیتی نداشته باشید و هم اینکه بتوانید از ان در معاملات بین المللی بهره بگیرید .

 

بانک معتبر به هویت شما اهمیت می دهد

اگر در شرکتی یا مجموعه ای ارائه تنها پاسپورت برای افتتاح حساب بانکی خارجی کافی بود ، باید به کل پروسه شک کنید !  زیرا بانکهای معتبر برای افتتاح یک حساب بانکی خارجی معتبر نیاز به اطلاعاتی فراتر از یک پاسپورت دارند .

قوانین و مقررات پولشویی بانکها را ملزم می کند که در اولین قدم هویت مشتری و بیزینس وی را به طور کامل شناسایی و احراز نمایند . به همین دلیل اریکه عدل از مشتریان می خواهد که اطلاعات خود را به تایید کنسولگری کشوری که بانک در آن واقع است برسانند .

اگر می خواهید یک حساب بانکی خارجی معتبر داشته باشید و به صورت مادام العمر بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کنید ، باید سنگ بنای اول را به درستی قرار دهید . وکیل شما باید تلاش کند که قانونی و مشروع بودن هویت شما و کسب و کار شما را برای بانک اثبات کند .

 

صاحب امضای یک حساب بانکی خارجی معتبر

صاحب امضای یک حساب بانکی خارجی معتبر  باید شخص خودتان باشید ! اگر برای افتتاح حساب بانکی خارجی از شما نمونه امضا در فرم های مخصوص بانک اخذ شد ، می توانید اطمینان داشته که کلیه اختیارات حساب بانکی خارجی در دست شخص شماست و شخص ثالثی نمی تواند از آن سوء استفاده کند .

معمولا سایر شکرتها و مجموعه هایی که ادعای افتتاح حساب بانکی خارجی دارند ، برای اینکه نمی توانند پروسه قانونی افتتاح حساب بانکی خارجی را طی کنند ، شخص ثالث خارجی را امضا کننده حساب بانکی قرار می دهند و به مشتری ایرانی می گویند حساب بانکی به نام شما افتتاح شده است . در حالی که حساب بانکی به واقع به نام همان شخص خارجی است و او می تواند هر دخل و تصرفی در آن بکند .

بیشتر بدانید!
حساب بانکی آفشور و مزایای آن

 

حال که با تعدادی از ویژگی های یک حساب بانکی خارجی معتبر آشنا شدید ، باید بدانید که اصولا یک حساب بانکی خارجی معتبر در یک بانک معتبر افتتاح می گردد . گزینه های زیادی وجود دارند که با اخذ مبلغ اندکی به اصطلاح برای شما افتتاح حساب می کنند اما نه بانک معتبر است و نه حساب ! اریکه عدل تنها با بانکهایی کار می کند که درستکاری و اخلاق حرفه ای آنها مورد تایید وکلای بین المللی مجموعه باشند .

ما افتخار داریم که یک کانال بانکی مطمئن و معتبر برای کسب و کارهای ایرانی فراهم می کنیم که به دنبال آن تجار ایرانی می توانند بدون واهمه از بلوکه شدن و از بین رفتن وجوه حساب ، روی اصل کارشان تمرکز نمایند و بیش از پیش در مسیر شکوفایی اقتصادی گام بردارند .

 

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟