منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

پروسه اقامت با خرید ملک در آلمان

اقامت با خرید ملک در آلمان
اقامت با خرید ملک در آلمان
گفته شد اقامت و دریافت مجوز اقامت آلمان از طریق خرید ملک خارجی در این کشور تحت برنامه هایی امکان پذیر است که شرط اصلی آن داشتن توانایی مالی کافی بوده وگرنه همه اتباع خارجی تحت شرایطی می توانند در این کشور ملک جهت سکونت و یا سرمایه گذاری ملکی خارجی خریداری نمایند که البته می بایست پروسه خرید ملک در آلمان را بسیار دقیق رعایت کنید.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

پروسه اقامت با خرید ملک در آلمان قانونمند و بسیار دقیق است و علیرغم اینکه اتباع خارجی و غیر کشورهای اتحادیه اروپا می توانند در آلمان ملک برای سکونت و یا سرمایه گذاری ملکی خارجی خریداری نمایند اما الزاماتی برای آنان وجود دارد که در همین رابطه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل برآن شد تا از شرایط سرمایه گذاری ملکی در آلمان مطالبی را عنوان و از خریداری ملک آلمان برای اقامت سخن بگوید همچنین با اشاره بر اینکه برنامه های مهاجرتی آلمان در زمان و شرایط گوناگون این کشور قابل تغییر است به لزوم درخواست و دریافت ویزای مهاجرت به آلمان نیر توجه دارد.

 

پروسه اقامت با خرید ملک در آلمان

پروسه اقامت با خرید ملک در آلمان می تواند برای خرید ملک مسکونی برای زندگی باشد و هم سرمایه گذاری ملکی خارجی و یا برای اجاره دادن، اولین مرحله بازدید از ملک مورد نظر است اما اگر ملک شما در حال ساخت و تکمیل است می توانید برای نقشه دلخواه تان با سازنده ملک مشاوره داشته باشید.

مراحل خریداری ملک آلمان هر کدام الزامات دقیقی دارند که باید هنگام خرید رعایت شوند ولی در کل این مراحل را می توان بدین ترتیب عنوان نمود:

  • پیدا کردن خانه، آپارتمان و یا ویلای مناسب و بازدید آن
  • تحقیق در باره وام های رهنی خرید ملک
  • اعلام پیشنهاد برای خرید ملک و رزرو آن
  • تنظیم قرارداد خرید ملک
  • نهایی کردن و امضای قرارداد برای دریافت وام های رهنی خرید ملک
  • امضای قرارداد خرید ملک
  • ثبت مالکیت در دفترخانه رسمی
  • پرداخت مالیات خرید ملک بعد از 4 هفته

مراحل خریداری ملک در کشور آلمان بسیار دقیق و قانونمند است اما در عین حال اتباع خارجی می توانند با رعایت شرایطی در این کشور ملک خریداری نمایند.

بیشتر بدانید!
بازار املاک آلمان استثنا در جهان

 

سرمایه گذاری ملکی در آلمان

سرمایه گذاری ملکی در آلمان

سرمایه گذاری ملکی در آلمان برای اتباع خارجی محدودیت های خاصی نداشته حتی اگر مقیم آلمان نباشید و یا از کشورهای اتحادیه اروپا نباشید می توانید در آلمان ملک خریداری و سرمایه گذاری نمایید، انواع ملک در آلمان یا از طریق نمایندگی های ملکی و یا بطور خصوصی به فروش می رود همچنین روزنامه، وب سایت و اینترنت نیز منابع اطلاعاتی برای خرید ملک در آلمان هستند.

اتباع کشورهای غیر اتحادیه اروپا نیز می توانند سرمایه گذاری بر املاک آلمان داشته باشند و علاوه بر آن از منابع اطلاعاتی متفاوتی استفاده نمایند از جمله فروش اینترنتی و آنلاین ملک در آلمان.

 

قرارداد خریداری املاک آلمان

قرارداد خرید ملک در آلمان می بایست در دفتر اسناد رسمی امضا شود اما قبل از امضای قرارداد مطمئن شوید که تمامی مفاد قرارداد را متوجه شده اید و در صورت لزوم از یک مترجم کمک بگیرید و یا آن دفتر اسناد رسمی را انتخاب کنید که به دو زبان قراردادهای خرید ملک را تنظیم و تکمیل می کنند که البته در این خصوص می توانید از یک وکیل قراردادهای ملکی نیز کمک بگیرید.

 

خریداری ملک آلمان برای اقامت

خریداری ملک آلمان برای اقامت از طریق گلدن ویزای SA و با خرید ملک های پیش فروش و در حال ساخت و تکمیل در مناطق خاص دولتی و با مبلغ 250 هزار یورو امکان پذیر می باشد، علاوه بر آن بایستی یک وام بدون بهره به مبلغ 100 هزار یورو برای یک دوره پنج ساله به دولت آلمان پرداخت شود.

زیرا دولت آلمان این مبلغ را صرف توسعه مناطق اقتصادی و پروژه های شهری خود می کند که این پروسه از ابتدا تا مرحله پایانی تایید حدود 4 ماه طول می کشد، اصل مطلب اینکه برای خرید ملک در آلمان و برای دریافت اقامت این کشور باید تمکن مالی خوبی داشته باشید.

بیشتر بدانید!
هزینه زندگی دانشجویی در آلمان

 

خریداری ملک آلمان برای اقامت

خرید ملک آلمان و اقامت

طبق تحقیقات و مطالعات انجام شده سرمایه گذاری بر املاک آلمان به منظور دریافت اقامت این کشور مستلزم توان مالی خوبی از جمله 300 هزار یورو می باشد علاوه بر آن باید اثبات نمود که در ماه حداقل 3 هزار یورو درآمد دارید که این درآمد می تواند از اجاره، سهام و یا حقوق بازنشستگی و یا دیگر منابع باشد و یا اینکه از تمکن مالی خوبی برخوردار باشید و مبلغ قابل توجه ای در حساب بانکی خود داشته باشید.

مخاطبین گرامی چنانچه در مهاجرت به آلمان علاوه بر خرید ملک خارجی قصد انجام کار و بیزینس داشتید پیشنهاد مطالعه مقاله دانستنی های مهاجرت کاری به آلمان 2020 را برایتان داریم.

 

برنامه های مهاجرتی آلمان

برنامه های مهاجرتی آلمان در زمان های گوناگون و بر حسب شرایط کشورها قابل تغییر میباشد ولی طبق آخرین مطالعات خرید ملک در آلمان با برنامه های گوناگون مهاجرتی این امکان را به شما می دهد که بتوانید به کشورهای عضو اتحادیه اروپا سفر داشته باشید.

علاوه بر آن در مهاجرت به آلمان و برای خرید ملک در آلمان بهتر است که ابتدا با شهرهای این کشور آشنا شده و بر اساس شرایط و اهداف خود مبادرت به خرید ملک خارجی در این کشور نمایید همچنین برای اطلاع از جدیدترین برنامه مهاجرت به آلمان بهتر است که با یک وکیل مهاجرت مشاوره و تعامل فکری داشته باشید.

 

ویزای مهاجرت به آلمان

ویزای مهاجرت به آلمان بنا به هدف مهاجرت و سفر تعیین می شود که در ادامه توضیحات باید گفت همچنین متقاضیان و سرمایه گذاران ملکی بین المللی از کشورهای غیر اتحادیه اروپا مانند چین، امارات متحده عربی، ترکیه، ایران و روسیه با خرید ملک در آلمان و دریافت اقامت آلمان می توانند به راحتی به 28 کشور اروپایی منطقه شنگن سفر داشته باشند.

بیشتر بدانید!
گردشگری زایمان ، حق شهروندی با تولد نوزاد

که بدین منظور می بایست برای دریافت مجوز اقامت درخواست دهند تا بتوانند با ویزای نوع D به آلمان ورود پیدا کنند همچنین برای دریافت ویزا برای مهاجرت به آلمان و خرید ملک خارجی در آلمان بایستی مدارک لازم را ارائه و فرم درخواست ویزا را پر کنید.

 

اقامت آلمان با سرمایه گذاری ملکی

گفته شد اقامت و دریافت مجوز اقامت آلمان از طریق خرید ملک خارجی در این کشور تحت برنامه هایی امکان پذیر است که شرط اصلی آن داشتن توانایی مالی کافی بوده وگرنه همه اتباع خارجی تحت شرایطی می توانند در این کشور ملک جهت سکونت و یا سرمایه گذاری ملکی خارجی خریداری نمایند که البته می بایست پروسه خرید ملک در آلمان بسیار دقیق رعایت شود.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد پروسه اقامت با خرید ملک در آلمان میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به آلمان مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در آلمان را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟