منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

پروسه دریافت مجوز اقامت لهستان

دریافت مجوز اقامت لهستان
دریافت مجوز اقامت لهستان
اگر قصد دارید که به لهستان نقل مکان کنید و به منظور دستیابی به شغلی مناسب در لهستان شرکتی را به ثبت برسانید ، قبل از هر چیز باید بدانید که برای این هدف باید دارای شرایط قانونی برای حضور در لهستان باشید و به همین خاطر شما نیاز به کسب مجوز اقامت خواهید داشت.در این فرصت می خواهیم در مورد پروسه دریافت مجوز اقامت لهستان ، موارد و مدارک مورد نیاز مجوز اقامت لهستان صحبت کنیم. با موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل همراه باشید.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

اگر قصد دارید که به لهستان نقل مکان کنید و به منظور دستیابی به شغلی مناسب در لهستان شرکتی را به ثبت برسانید ، قبل از هر چیز باید بدانید که برای این هدف باید دارای شرایط قانونی برای حضور در لهستان باشید و به همین خاطر شما نیاز به کسب مجوز اقامت خواهید داشت.در این فرصت می خواهیم در مورد پروسه دریافت مجوز اقامت لهستان ، موارد و مدارک مورد نیاز مجوز اقامت لهستان صحبت کنیم. با موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل همراه باشید.

 

پروسه دریافت مجوز اقامت لهستان چه مقرراتی دارد 

در لهستان مجوز اقامت موقت حداقل برای دو سال اعطا خواهد شد و در بازه های زمانی دو ساله قابل تمدید خواهد بود ، برای ارائه درخواست دریافت مجوز اقامت شما باید درخواست خود را در کنسولگری لهستان ارائه دهید و به طور معمول می توانید از کنسولگری لهستان در کشور محل اقامت خود ، اقدامات مربوطه را صورت دهید  و در صورتی که قبلا در لهستان اقامت داشتید ، می توانید مستقیما به اداره منطقه ای در استان مربوطه مراجعه نمایید و پیگیری های لازم را انجام دهید .

این مجوز بر اساس مستندات ارائه شده از سوی متقاضی صادر خواهد شد و برای اقامت قانونی بر مبنای اطلاعات ارائه شده با هدف حضور در لهستان می باشد . در عین حال با دریافت این مجوز امکان سفر از لهستان و یا به لهستان برای شما فرآهم خواهد بود .

اگر برنامه حضور شما در لهستان ، ورود به صورت خانوادگی است ، به این معنا که با شریک زندگی خود قصد ورود به این کشور را داشته باشید و همچنین در صورتی که فرزندی همراه شما باشد ، هریک از نفرات باید به صورت جداگانه برای دریافت مجوز اقامت اقدامات لازم را انجام دهند .

بیشتر بدانید!
روش های مهاجرت به انگلستان

اولین اقدامی که در این پروسه باید انجام شود تهیه مدارک مربوط به اثبات محل اقامت ، مدارک شغلی و مدارک مربوط به توانایی مالی به منظور تامین هزینه های شخص متقاضی و همراهان او در بازه زمانی حضور در لهستان می باشد .

 

در چه مواردی مجوز اقامت صادر خواهد شد 

مجوز اقامت به اتباع خارجی اعطا خواهد شد که می توانند تضامین لازم را به منظور احراز شرایطی که آنها را متعهد و ملتزم به حضور و اقامت بیش از سه ماه در لهستان می نماید ارائه دهند ، و این موارد شامل موارد ذیل است  :

  • در صورتی که متقاضیان مجوز کار را دریافت کرده باشند یا اعلامیه کتبی از کارفرما ارائه نمایند
  • اگر متقاضیان قصد راه اندازی کسب و کاری را در لهستان داشته باشند که منافع قابل قبولی برای کشور داشته باشد .
  • فرد متقاضی دارای توانایی های هنری باشد که در لهستان قابل استفاده باشد .
  • مشارکت فرد متقاضی در آموزش و کارآموزی تحت برنامه های اتحادیه اروپا .
  • متقاضی با یک شهروند لهستانی ازدواج کرده باشد .
  • هدف از اقامت متقاضی پیوستن به خانواده باشد .

برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با جزئیات پروسه اقامت ، در زمانی که مجوز اقامت در لهستان برای فرد  صادر می شود می توان به شرکت های لهستانی که به منظور مشاوره در این زمینه ایجاد شده اند ، مراجعه کرد که در این صورت اطلاعات کاملی دریافت خواهد شد و همچنین درباره چند و چون پروسه درخواست به فرد متقاضی مشاوره های لازم ارائه می شود ، به علاوه متخصصان حاضر در شرکت های ثبت شده و قانونی لهستان می توانند اطلاعات عمیقی از سیستم کسب و کار در لهستان به متقاضیان ارائه دهند.

بیشتر بدانید!
گلدن ویزای اسپانیا چیست و چه مزایایی دارد؟

به منظور به اخذ مجوز اقامت در لهستان، متقاضی باید به آدرس دفتر استانی مراجعه و اسناد مربوطه را ارائه نماید  ، اما او باید هزینه های خاصی که برای این پروسه تعیین شده را بر طبق مبالغ تعیین شده پرداخت نماید .

 

چه مدارکی برای ارائه درخواست اقامت مورد نیاز است 

تهیه این مدارک و مستندات به منظور ارائه درخواست دریافت مجوز اقامت لهستان لازم و ضروری است که شامل موارد ذیل می گردد :

  • 4 برگ کپی از درخواست اقامت
  • 4 قطعه عکس رنگی با ابعاد دقیق 3.5*4.5 سانتی متر
  • ارائه مدارک و اسنادی که نیاز به اقامت طولانی مدت در لهستان را تأیید می کند
  • اثبات انجام تعهدات مالیاتی با خزانه دولت
  • تأیید ثبت نام برای اقامت موقت
  • یک برگ کپی قانونی از سندی که اثبات نماید متقاضی مکانی برای اقامت در لهستان را دارد .

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد دریافت مجوز اقامت لهستان میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به لهستان مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتی هم که قصد خرید ملک در لهستان را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟