منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

پس انداز در کسب و کار جدید

در ادامه پستهای مدیریت کسب و کار ، امروز در خصوص پس انداز در کسب و کار جدید توسط کارآفرینان سخن خواهیم گفت . همه شما آمار ها را شنیده اید ، 90% کسب و کار های جدید (استارت آپ ) شکست می خورند . میان همه آمارهایی که ما هر روز می شنویم این یکی را کارآفرینان جدی می گیرند . این آمار موضوعی است که همه آنها نگران آن هستند .

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

در ادامه پستهای مدیریت کسب و کار ، امروز در خصوص پس انداز در کسب و کار جدید  توسط کارآفرینان سخن خواهیم گفت . همه شما آمار ها را شنیده اید ، 90% کسب و کار های جدید (استارت آپ ) شکست می خورند . میان همه آمارهایی که ما هر روز می شنویم این یکی را کارآفرینان جدی می گیرند . این آمار موضوعی است که همه آنها نگران آن هستند .

یکی از اصلی ترین عامل شکست استارت آپ ها ، فقدان سرمایه کافی برای پیشبرد کسب و کار است . ساده تر بگوییم ، استارت آپ ها پول کافی برای سرپا ماندن در دست ندارند .  به همین خاطر است که این موضوع که شما چگونه از منابع مالی خود استفاده می کنید و چگونه پس انداز در کسب و کار جدید را مدیریت می کنید ،بسیار اهمیت دارد . بخش بزرگی از موفقیت شما به چگونگی پس انداز در کسب و کار جدید بستگی دارد .

پس انداز در کسب کار جدید ، پس انداز در شرکتها ، پس انداز در کار

پس انداز در کسب و کار جدید با مدیریت مالیات

دردیدگاه مدیریت کسب و کار ،کارآفرین ها حجم زیادی از پول هایشان را از دست می دهند به خاطر اینکه بیش از اندازه مالیات پرداخت می نمایند . در حقیقیت از هر 10 کارآفرین 9 نفر در حال حاضر بیش از آن چیزی که باید مالیات پرداخت می نمایند . باور نکردنی به نظر می رسد ؟ درست است ؟  مدیریت استراتژی مالیاتی شما در مسیر پس انداز در کسب و کار جدید و صرفه جویی در منابع مالی  بسیار اهمیت دارد .

کلید یک استراتژی مالیاتی صحیح در مدیریت کسب و کار  این است که شما مطمئن شوید که از تمامی معافیت ها و امتیازات مالیاتی استفاده می کنید . همچنین باید اطمینان داشته باشید که به صورت کامل از قوانین مالیاتی تبعیت می کنید . برخی مواقع عدم رعایت قوانین سبب می گردد تا جریمه های مالیاتی سنگینی بر کار آفرینان و صاحبان کسب و کار های جدید بار گردد .

بهترین کار برای افزایش پس انداز در کسب و کار جدید این است که از توصیه های تخصصی یک کارشناس امور مالیاتی  استفاده کنید . کسی که به شما کمک می کند تا به بهترین نحو مسئولیت های مالیاتی خود را کاهش دهید و با اداره مالیات شهر خود در تعامل و رابطه قانونی باشید . درست است که همه اینها هزینه دارد لیکن در نهایت خواهید دید که شما به نسبت بسیار سود کرده اید .

بیشتر بدانید!
راه های پیدا کردن فاینانسر برای کسب و کار

از شر بدهی های خود خلاص شوید

برای یک لحظه فکر کنید که هیچ بدهی ندارید ! اوضاع به چه شکل خواهد بود ؟ چه اتفاقی خواهد افتاد اگر شما دیگر مجبور نباشید ماهیانه اقساط مختلفی را بپردازید . اگر بتوانید این پول ها را در کسب و کار خود به کار ببندید چه تفاوت هایی ایجاد خواهد شد ؟

بدهی ها حجم زیادی از پول های شما را می بلعند . به همین خاطر است که شما باید اهمیت تسویه کردن بدهی ها و قرض ها را درک کرده و آن را جدی بگیرید . یکی از بهترین راه حل ها برای این موضوع این است که شما از ابتدا به دنبال قرض گرفتن و ایجاد بدهی نروید ، البته اگر ممکن باشد !  شما باید سعی کنید کسب و کار را به شکلی پیش ببرید که از منابع مالی خارجی زیاد استفاده نشود این موضوع سنگینی بار قرض ها و بدهی ها را بر دوش شما سبک تر خواهد نمود .

اگر شما در حال حاضر بدهی هایی دارید چند راه برای کاهش آن وجود دارد ، یکی از راه ها این است که شما راهی برای افزایش درآمد در کنار کسب و کار جدید پیدا کنید . شما کارآفرین هستید ، درست است ؟ اگر بتوانید راهی بیابید که بدون گذاشتن وقت زیادی برای شما مقدار بیشتری پول به ارمغان بیاورد ، می توانید در مسیر کاهش بدهی های خود گام بگذارید .

شما همچنین باید یک بودجه بهینه برای کسب و کار خود در نظر بگیرید . این موضوع یکی از توصیه های اکید مدیریت کسب و کار  است . زمانی که شما این بودجه بهینه را در دست داشته باشید ، میتوانید خرج های اضافه را حذف نموده و بدهی های خود را بهتر مدیریت کنید .

زمان خود را از دست ندهید

حتما شما هم شنیده اید که زمان طلاست ! بله درست است . هر کارآفرینی می داند که هر ساعت برای او ارزش بسیاری دارد . به همین خاطر از دست ندادن زمان و اتلاف آن اهمیت ویژه ای دارد . مدیریت بهینه زمان مهارت بسیار با ارزشی است که اگر از آن به خوبی استفاده شود میتواند برای شما مقدار فراوانی پول به ارمغان بیاورد . مدیریت بهینه زمان به شما این امکان را می دهد که اطمینان داشته باشید که از زمان خود حداکثر استفاده را  می کنید .

بیشتر بدانید!
استخدام وکیل برای کسب و کار جدید

یکی از طرقی که می تواند شما را در مدیریت زمان یاری کند استفاده از ابزار های مفید مدیریت زمان است . این ابزار ها با کمک به شما در امر حفظ زمان و عملکرد بهینه و موثر ، زندگی شما را به عنوان یک کارآفرین بسیار آسان تر خواهد کرد .

موضوع دیگر این است که برخی مواقع شما باید سپردن کارها به دیگران را نیز در نظر بگیرید ، ممکن است سوال کنید این کار هم بدون هزینه نمی شود ، چطور می شود در منابع مالی صرفه جویی کرد وقتی خرج تراشی بکنیم ؟ به هر حال اگر بخواهید پتانسیل درآمد کسب و کار خود را افزایش دهید باید سپردن کارها به دیگران را در نظر داشته باشید به علاوه هر چه شما زمان بیشتری داشته باشید که روی کسب وکار خود متمرکز کنید ، منابع مالی بیشتری بدست خواهید آورد . به هر حال راههای مناسب و ارزان هم برای سپردن کار به دیگران وجود دارد. اگر شما بتوانید در بودجه بهینه خود بخشی را برای این کار در نظر بگیرید زمان بیشتری برای خود و استارت آپ خود خواهید داشت.

خود را از لحاظ حقوقی پوشش دهید

پس انداز در کسب و کار جدید به این معنی است که شما موارد از دست دادن پول را به حداقل برسانید . بسیاری از کارآفرین ها جنبه حقوقی و قضایی گسب و کار خود را جدی نمی گیرند و به آن توجه لازم را ندارند . این یک اشتباه بزرگ است . .

اشتباه است به خاطر اینکه شما باید اطمینان داشته باشید خودتان و کسب و کارتان تحت حمایت حقوقی است و برای اینکه واقعا این حمایت را داشته باشید فقط یک راه وجود دارد . شما باید به فکر استخدام وکیل برای کسب و کار جدید باشید . بله می دانیم که سر وکله زدن با وکلا و مشاوران حقوقی کمی مشکل است ولی اگر شما با یک وکیل با تجربه و متخصص طرف باشید ، شما در حق خود لطف بزرگی کرده اید .

بیشتر بدانید!
تهیه و تنظیم بیزینس پلن چگونه است؟

وکیل شرکت ها می تواند به کسب وکار شما منافع فراوانی را وارد نماید . توصیه های یک وکیل کارکشته و متخصص می تواند به شما کمک کند که دست به اشتباه نزنید . اشتباهاتی که ممکن است موجبات طرح دعوی علیه شما در دادگستری شود . وکیل دادگستری همچنین می تواند حواسش شش دانگ هست تا شما به صورت تصادفی قوانین را زیر پا نگذارید . بله ، شما مجبور خواهید بود مقادیری پول صرف این موضوع کنید اما اجتناب از اشتباهات هزینه بر به این مخارج می ارزد . برای اینکه یک کسب و کار جدید به طور کلی ورشکسته شود گاهی یک اشتباه ناخواسته کافی است !

تامین کننده های مناسب را انتخاب کنید

ارتباط با تامین کنندگان مواد اولیه بسیار مهم است . اگر ماهیت کسب و کار شما ایجاب میکند که از تامین کننده های مختلفی مواد اولیه تهیه کنید ، شما حتما باید اطمینان داشته باشید که تامین کنندگان مناسب را انتخاب نموده اید . انتخاب تامین کننده مناسب همیشه آسان نیست اما اگر شما این پروسه را به درستی انجام دهید می توانید روابط بهتر با قیمت های نازل تری را برای خود دست و پا کنید .

البته انتخاب تامین کننده مناسب همه کار نیست . شما باید دقت کنید که با تامین کنندگان خود روابط موثر و مثبت برقرار کنید .رابطه مثبت با  تامین کنندگان می تواند سبب شود که شما سرویس دهی بهتر با قیمت های مناسب تری داشته باشید . دقت در انتخاب تامین کنندگان یکی از راههای مهم صرفه جویی در منابع مالی است .

جمع بندی

اگر شما کارآفرین هستید و کسب و کار جدیدی پیشه کرده اید و به مدیریت کسب و کار اهمیت می دهید ، باید به فکر صرفه جویی پولتان باشید . هرچه بیشتر مخارج را کاهش دهید و هزینه ها را مدیریت کنید  شانس موفقیت شما افزایش می یابد . اگر شما توصیه های این مقاله را به کار ببندید ، کسب و کار شما هر چه بیشتر  را به تحقق اهداف اولیه خود نزدیک تر خواهید شد.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟