منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

پیدا کردن شغل مناسب در پرتغال بعد از مهاجرت

پیدا کردن شغل مناسب در پرتغال
پیدا کردن شغل مناسب در پرتغال
پیدا کردن شغل  مناسب در پرتغال برای مهاجران روش ها و گزینه های گوناگونی دارد از جمله مراجعه به کاریابی و یا وب سایت شرکت ها، و اگر که به زبان انگلیسی تسلط کافی داشته باشید راحت تر می توانید شغل مناسب برای خود پیدا کنید، در رابطه با مشاغل مناسب برای مهاجران در پرتغال می توان به استخدام در شرکت های توریستی یا خرید و فروش املاک اشاره داشت.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

پیدا کردن شغل مناسب در پرتغال بعد از مهاجرت روش های گوناگونی دارد البته بهتر است که قبل از مهاجرت برای شغل مناسب خود در پرتغال جستجو نمایید که در همین رابطه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل در رابطه با موضوع پیدا کردن شغل بعد مهاجرت به پرتغال روش هایی را عنوان و به مشاغل مورد نیاز در پرتغال برای مهاجران نیز اشاره می نماید، یکی از مشاغل مناسب برای مهاجران در پرتغال شغل های مرتبط با صنعت توریست و هتلداری می باشد که برای پیدا کردن شغل در لیسبون پرتغال می توان به سایت ها، نشریات و یا کاریابی ها نیز مراجعه نمود.

 

پیدا کردن شغل مناسب در پرتغال

پیدا کردن شغل مناسب در پرتغال با توجه به بالا رفتن سطح سواد و تحصیلات در این کشور رقابتی شده اما همچنان به نیروهای ماهر در بخش های گوناگون نیاز است، مهاجران این کشور برای تامین مخارج زندگی شان نیاز به شغل دارند که می توان به شغل های آموزش زبان انگلیسی، کار در صنعت توریسم، خرید و فروش املاک اشاره داشت، همچنین مهاجرانی که به زبان بین المللی انگلیسی مسلط باشند می توانند فرصت های شغلی خوبی در این کشور داشته باشند علاوه بر آن می توان گفت جستجو برای پیدا کردن شغل مناسب بعد از مهاجرت به پرتغال چنانچه بر اساس توانایی تان باشد فرصت های شغلی خوب و مرتبطی خواهید داشت.

 

شغل بعد مهاجرت به پرتغال

شغل بعد مهاجرت به پرتغال برای مهاجران و در شهر لیسبون فراوان است بخصوص مشاغل مرتبط با علوم و صنعت، مالی و مشاور تجاری، قابل ذکر است که مهمترین دفاتر کاری مانند تله کام و بزرگترین تولید کننده انرژی Energias de Portugal در شهر لیسبون پایتخت پرتغال هستند همچنین موسسات توسعه تحقیقاتی، دانشکده های آموزش عالی و دانشگاه نیز در این شهر وجود دارند، لازم به یادآوری است که جستجوی شغل  مناسب بعد از مهاجرت به پرتغال باید بر اساس مهارت و توانمندی های شما باشد.

بیشتر بدانید!
مدارک لازم برای مصاحبه سفارت انگلیس

شغل بعد مهاجرت به پرتغال

مشاغل مورد نیاز در پرتغال

مشاغل مورد نیاز در پرتغال بیشتر مرتبط با صنعت توریسم و هتلداری است زیرا این کشور یک کشور توریستی با جاذبه های فراوان بوده و مسافران بین المللی فراوانی از این کشور بازدید می نمایند، خوب است بدانید که طبق قانون کار در پرتغال متوسط ساعات کاری 40 ساعت در هفته می باشد و ساعت کاری از 9 صبح شروع و در ساعت 7 تمام می شود و حداقل روزهای تعطیل کاری 22 روز است بعلاوه تعطیلات عمومی.

باید گفت که مهاجران می توانند کمبود شغل های مورد نیاز در کشور پرتغال بخصوص در صنعت توریسم را جبران نمایند، مخاطبین گرامی برای آشنایی بیشتر با بازار و شرایط کاری در پرتغال نیز می توانید مقاله وضعیت کار در پرتغال را مطالعه نمایید.

 

مشاغل مناسب برای مهاجران در پرتغال

مشاغل مناسب برای مهاجران در پرتغال می تواند استخدام در شرکت های توریستی یا شرکت های خرید و فروش املاک خارجی باشد علاوه بر آن شرکت های بزرگ چند ملیتی مانند نوکیا، سامسونگ و نستله نیز در پایتخت پرتغال فعالیت های تجاری دارند و به همین علت مهاجرانی که زبان پرتغالی بدانند شانس بیشتری برای استخدام در این شرکت ها دارند، مشاغل مرتبط با IT نیز از دیگر مشاغل مورد نیاز در پرتغال بخصوص شهرهای بزرگ و مهم می باشد، همچنین برای اطلاع دقیق تر از شغل های مناسب برای مهاجران در پرتغال می توانید به کاریابی ها در شهرهای این کشور مراجعه نمایید.

 

پیدا کردن شغل در لیسبون پرتغال

پیدا کردن شغل در لیسبون پرتغال بعد از مهاجرت به این کشور روش های گوناگونی دارد از جمله اینکه می توانید به سایت های مشاغل مراجعه و اطلاعات مورد نیاز را داشته باشید،  یکی دیگر از روش های جستجوی شغل در پرتغال مراجعه به کاریابی ها می باشد علاوه بر آن روزنامه و مجلات نیز از دیگر منابع اطلاعاتی برای پیدا کردن مشاغل مورد نیاز در پرتغال می باشد.

بیشتر بدانید!
مزایای ویزای طلایی پرتغال

امروزه تقریبا اکثر شرکت های تجاری و یا صنعتی دارای وب سایت هستند که می توانید با مراجعه به وب سایت شرکت ها و ارسال ایمیل درخواست کار دهید، جستجوی شغل مناسب در پایتخت پرتغال برای مهاجران کار سختی نبوده که با توجه به توسعه شبکه های اجتماعی ارتباطات بین مدیران شرکت ها و متقاضیان کار بیشتر و راحت تر شده است.

لیسبون علاوه بر فرصت های شغلی گوناگون شهری مناسب برای خرید ملک و سرمایه گذاری ملکی خارجی نیز می باشد که در همین رابطه می توانید مقاله بهترین منطقه لیسبون برای خرید ملک در پرتغال را مطالعه نموده و با این شهر بیشتر آشنا شوید و هزینه های زندگی در لیسبون را هم بدانید.

 

مشاغل مناسب برای مهاجران در پرتغال

 

ویزا و مجوز کاری پرتغال

اگر شهروند غیر اتحادیه اروپا یا غیر اتحادیه اقتصادی اروپا هستید و می خواهید در لیسبون کار کنید برای ورود و مهاجرت به پرتغال نیاز به ویزا دارد و باید قرارداد کاری با یک کارفرما داشته باشید تا بتوانید مجوز کار بگیرید در ضمن برای کار در شرکت های پرتغالی بهتر است که زبان پرتغالی بدانید اما شرکت هایی هم هستند که می توانید در آن به زبان انگلیسی صحبت کنید مثل شرکت های توریستی یا شرکت های خرید و فروش املاک خارجی.

 

روش پیدا کردن شغل در پرتغال بعد مهاجرت

 بسیاری از شبکه های ارتباطی برای مشاغل حرفه ای در پرتغال وجود دارد از جمله شبکه رسانه های اجتماعی فیس بوک و لینکدین که امروزه بسیاری از شرکت ها درخواست های متقاضیان کار را به صورت آنلاین دریافت می نمایند و یا می توانید درخواست کاری تان را در یک ورق A4 نوشته و عکس تان را نیز ضمیمه فرم درخواست کنید علاوه بر آن گواهی تحصیلی تان را هنگام مصاحبه کاری همراه داشته باشید.

بیشتر بدانید!
دلیل فریب ایرانیان در پروسه مهاجرت

 

فرصت های شغلی در پرتغال برای مهاجران

پیدا کردن شغل  مناسب در پرتغال برای مهاجران روش ها و گزینه های گوناگونی دارد از جمله مراجعه به کاریابی و یا وب سایت شرکت ها، و اگر که به زبان انگلیسی تسلط کافی داشته باشید راحت تر می توانید شغل مناسب برای خود پیدا کنید، همچنین در رابطه با مشاغل مناسب برای مهاجران در پرتغال می توان به استخدام در شرکت های توریستی یا خرید و فروش املاک اشاره داشت.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد پیدا کردن شغل مناسب در پرتغال میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به پرتغال مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره مند شوید.

در صورتی هم که قصد خرید ملک در پرتغال را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟