منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

چرا مهاجرت به اسپانیا ؟

چرا مهاجرت به اسپانیا
چرا مهاجرت به اسپانیا
ورود به اسپانیا به عنوان یک مهاجر چگونه خواهد بود ؟ آیا حل شدن و سازگار شدن با فرهنگ اسپانیایی سخت است ؟ آیا مردم جدید به راحتی ما را می پذیرند یا اینکه ما باید برای پیدا کردن جایگاه خودمان در جامعه جدید سخت دست و پا بزنیم. در مطلب پیش رو نکاتی را در خصوص جامعه و فرهنگ اسپانیا مطرح خواهیم کرد تا شما بتوانید با در نظر گرفتن آنها به سوالات بالا پاسخ مناسب بدهید.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

ورود به اسپانیا به عنوان یک مهاجر چگونه خواهد بود ؟ آیا حل شدن و سازگار شدن با فرهنگ اسپانیایی سخت است ؟ آیا مردم جدید به راحتی ما را می پذیرند یا اینکه ما باید برای پیدا کردن جایگاه خودمان در جامعه جدید سخت دست و پا بزنیم. در مطلب چرا مهاجرت به اسپانیا ؟ ، نکاتی را در خصوص جامعه و فرهنگ اسپانیا مطرح خواهیم کرد تا شما بتوانید با در نظر گرفتن آنها به سوالات بالا پاسخ مناسب بدهید. قبل از ورود به بحث اینجا می توانید با کشور اسپانیا بیشتر آشنا شوید .

 

1- اسپانیا را به عنوان یک جامعه با مدارا می شناسند

کشور اسپانیا یکی از روشن فکر ترین کشور ها در جهان است. آمار های آزمایش های اجتماعی در اروپا نشان می دهد که حداقل می توان گفت 80 درصد اروپایی ها روشن فکر و اوپن مایند هستند. به خاطر همین مدارای جامعه شما می توانید به راحتی حتی یک رستوران در اسپانیا باز کنید !

اما چرا مهاجرت به اسپانیا ؟ با این مزیت شما به عنوان یک خارجی هیچ مشکلی در وارد شدن و سازگار شدن با فرهنگ و مردم اسپانیا نخواهید داشت. البته نکات بعدی هم تاثیر بسیار زیادی در آسان تر شدن ماجرا دارد که در ادامه به آنها می پردازیم.

 

2- اسپانیا یکی از متنوع ترین فرهنگ های دنیا را دارد

کشور اسپانیا از بدو پیدایش خود میزبان فرهنگ ها و مردمان و گروه های مختلف بوده است. این موضوع سبب شده تا ما در اسپانیا شاهد تنوع بسیار زیادی در فرهنگ ها و مناسبات و سنت ها باشیم. در حقیقت اسپانیا چند کشور متفاوت در دل خود دارد.

اما چرا مهاجرت به اسپانیا ؟ این به این معناست که شما به عنوان یک خارجی در بدو ورودتان با بسیاری از خارجی های دیگر از جای جای دنیا مواجه خواهید شد و به دلیل همین تنوع بالای فرهنگی حل شدن و سازگار شد با جامعه جدید برای شما به سختی جوامع یک دست و ناسیونال نخواهد بود.

بیشتر بدانید!
ویزاهای مهاجرت به لهستان را بشناسیم

 

3- جوامع خارجی ها در اسپانیا بسیار قوی است.

این نکته دقیقا حاصل این واقعیت است که اسپانیا مقصد جذابی برای بسیاری از اروپایی ها و غیر اروپایی ها بوده و میزبان خیلی از فرهنگ های دنیاست. گروه ها و جوامع خارجی ها در هر نقطه اسپانیا دیده می شود. با وجود این پروه ها و جوامع شروع یک زندگی جدید در اسپانیا برای شما بسیار راخت تر خواهد بود.

علت این موضوع هم این است که شما در زمان ورود به اسپانیا با بسیاری از افرادی که وضعیتی مشابه شما دارند مواجه می شوید و دوستان زیادی برای همفکری و همدردی پیدا خواهید کرد. مردمانی که کشور خود را رها کرده اند تا در اسپانیا یک زندگی جدید بسازند. همه این افراد پروسه ای که شما درگیر آن هستید را طی کرده اند و میتوانند راهنمای خوبی برای ادامه مسیر باشند.

بعلاوه ما در مورد آدمهای روشن فکری صحبت می کنیم که دائما در حال برگزار کردن گردهمایی برای دیدن یکدیگر هستند. ملاقات کردن مردم و پیدا کردن دوستان جدید در اسپانیا کاری است که از هر کسی بر می آید!

 

4- اسپانیا کشوری با بیشترین مراکز تفریحی در اروپا

این موضوعی است که هر کسی از اسپانیا انتظار دارد . چرا ؟ به خاطر اینکه مردم اسپانیا دوست ندارد زیاد در خانه شان بمانند. آنها عاشق بیرون رفتن و تفریح کردن هستند. اسپانیایی ها واقعا لدت می برند که در کنار همدیگر وقت بگذارنند و تفریح کنند. به همین خاطر شما همیشه مردم را در خیابان می بینید . برای صبحانه برای نهار  برای قهوه عصرانه و شام ! مردم این کشور همیشه بیرون هستند.

بیشتر بدانید!
هزینه زندگی در یونان

اما چرا مهاجرت به اسپانیا ؟ برای تازه واردان و مهاجرین جدید این موضوع کمک بسیار بزرگی است چرا که آنها را بهتر در دل جامعه حل خواهد کرد. این فضا مخصوصا در شهرهایی مثل مادرید و بارسلونا فراوان دیده می شود. این انرژی را باید خودتان بروید و تجربه کنید واقعا خاص و در نوع خود بی نظیر است.

 

5- اسپانیا 47 میراث ثبت شده در یونسکو دارد!

اسپانیا چیزهایی خیلی بیشتر از غذا و آب و هوای خوب دارد. اسپانیا سومین کشور دنیا از نقطه نظر حفظ میراث فرهنگی جهانی است. این به این معناست که اگر شما عاشق گردش و کشف جاهای جدید و فوق العاده هستید اسپانیا و فرهنگ وسیع آن برای شما بهترین است.

اما چرا مهاجرت به اسپانیا ؟  داشتن این همه فضا و مکان و جاهای فوق العاده برای گشت و گذار به تازه واردان و مهاجرین جدیدی که به اسپانیا وارد می شوند به شما کمک می کند که روزهای سخت اولیه مهاجرت را راحت تر بگذرانید.

 

6- کوه و دریا ، یک ترکیب عالی !

و این دلیلی اصلی برای خیلی هاستکه اسپانیا را انتخاب می کنند. به خاطر اینکه مناظر در اسپانیا بسیار متنوع و گوناگون است. در یک طرف شما شمال اسپانیا را دارید که پوشیده از کوهستان های مرتفع و جنگل های سرسبز  است و از سوی دیگر اگر به جنوب اسپانیا سفر کنید خط ساحلی دریای مدیترانه شما را به شوق خواهد آورد.

اما چرا مهاجرت به اسپانیا ؟ علاوه بر اینها فرهنگ غذا پزی و غذا خوری در اسپانیا به قدری دلچسب است که بعد از اینکه شما آن را تجربه کردید بسیار سخت است که عادات غذایی خود را دوباره عوض کنید.

بیشتر بدانید!
مجوز کار برای فارغ التحصیلان اسپانیا

اگر موارد فوق شما را برای مهاجرت به اسپانیا ترغیب کرده است باید بدانید که شما تنها نیستید. خیلی ها در دنیا رویای زندگی در اسپانیا را در سر دارند. اگر شما هم به این دسته پیوستید پیشنهاد می کنیم برای اینکه بدانید چه کاری باید انجام دهید حتما مقاله « 9 نکته طلایی برای مهاجرت به اسپانیا » را مطالعه کنید. این مقاله اولین کلید رفع سردرگمی هاست.

از سوی دیگر شما می توانید با مراجعه به صفحه سرویس مهاجرت به اسپانیا  تمامی برنامه های موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل برای اسپانیا را ببینید و از این طریق بتوانید برنامه ریزی بهتری برای مهاجرت خود داشته باشید. برای آشنایی با مقدمات مهاجرت به این کشور مطالعه مطالبی همچون « انواع ویزای اسپانیا » و « انواع مجوز اقامت اسپانیا » را توصیه می کنیم. برای شما آرزوی موفقیت داریم.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد چرا مهاجرت به اسپانیا میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به اسپانیا مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در اسپانیا را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟