منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

چطور پاسپورت دومینیکا بگیریم ؟

چطور پاسپورت دومینیکا بگیریم
چطور پاسپورت دومینیکا بگیریم
در این مقاله می خواهیم به سوالی بپردایم که زیاد پرسیده می شود : چطور پاسپورت دومینیکا بگیریم ؟ در ادامه ما به شما مراحل دریافت پاسپوت دومینیکا را معرفی می کنیم و کلیات این برنامه مهاجرتی را بررسی می کنیم. اگر می خواهید در خصوص مراحل دریافت پاسپورت دومینیکا بیشتر بدانید با موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل همراه باشید. 

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

در این مقاله می خواهیم به سوالی بپردایم که زیاد پرسیده می شود : چطور پاسپورت دومینیکا بگیریم ؟ در ادامه ما به شما مراحل دریافت پاسپوت دومینیکا را معرفی می کنیم و کلیات این برنامه مهاجرتی را بررسی می کنیم. اگر می خواهید در خصوص مراحل دریافت پاسپورت دومینیکا بیشتر بدانید با موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل همراه باشید.

دریافت پاسپورت دومینیکا : گام اول

گام اول در چطور پاسپورت دومینیکا بگیریم ؟ این است که در حقیقت همه کارهای گرفتن پاسپورت دومینیکا از اینجا شروع می شود پیدا کردن یک وکیل دارای مجوز فعالیت در امور مهاجرتی است. تقاضا های پاسپورت دومینیکا نمی توانند به صورت مستقیم به دولت تقدیم شوند و باید حتما از طریق نمایندگان قانونی و دارای مجوز انجام شوند.

منظوز از نماینده دارای مجوز کسی است که به موجب قوانین دومینیکا توسط واحد شهروندی از طریق سرمایه گذاری در دومینیکا به رسمیت شناخته شده باشد و اجازه داشته باشد به نمایندگی از افراد درخواستهای مهاجرت را به دولت دومینیکا تقدیم کند.

دریافت پاسپورت دومینیکا : گام دوم

گام دوم این است که با وکیل منتخب خود وارد قرارداد شوید و از ایشان چک لیست مدارک را دریافت کنید. پس از آماده سازی مدارک وکیل مربوطه فرمهای اداری که باید خطاب به نهاد CBIU تکمیل و تقدیم شوند ، ارسال می کند. وکیل منتخب شما را در تمامی مسیر همراهی می کند و در خصوص تکمیل فرم ها و مدارک مشاوره می دهد. شما علاوه بر تکمیل فرم ها باید یک گواهی چک آپ پزشکی نیز پیوست مدارک کنید.

بیشتر بدانید!
اخذ پاس دومینیکا از طریق خرید ملک

همه فرم ها و مدارک باید به زبان انگلیسی تکمیل و تهیه شوند و عنداللزوم به تایید و گواهی مراجع مورد تایید کشور دومینیکا برسند. اگر شما قصد دارید وارد مسیر اخذ پاسپورت دومینیکا از طریق خرید ملک شوید ، باید مقدمات صدور مبایعه نامه و طی مراحل اداری آن نیز فراهم شود.

دریافت پاسپورت دومینیکا : گام سوم

سومین مرحله از مراحل دریافت پاسپورت دومینیکا بررسی و تایید مدارک ارسالی است. در این مرحله صحت و سقم تمامی مراحل و فرم ها بررسی می شود که در اصطلاح حقوقی به آن due diligence می گویند. در این مرحله وکیل مهاجرت به دومینیکا و نهاد CBIU اقدام به بررسی و تایید صلاحیت مدارک و فرمها می کنند و آنها را برای تقدیم به دولت دومینیکا ارزیابی می کنند. این مرحله مرحله ای بسیار مهم است. در ادامه شما نامه ای رسمی از طریق وکیل مهاجرت خود دریافت می کنید و در این نامه ممکن است در خصوص 3 موضوع به شما اطلاع رسانی شده باشد :

1- تایید درخواست شما

2- تمدید زمان رسیدگی به درخواست

3- رد درخواست شما

دریافت پاسپورت دومینیکا : گام چهارم

پس از وصول پاسخ دولت دومینیکا وکیل شما در تمامی جلسات مصاحبه از جانب شما حاضر شده و به تمامی سوالات مطرح شده پاسخ می دهد و به طور کلی از درخواست شما برای پاسپورت دومینیکا دفاع می کند.  در حال حاضر مطابق قوانین دومینیکا مصاحبه با شخص متقاضی اجباری و الزامی نیست مگر اینکه مطابق قانون سازمان مهاجرت دومینیکا از شخص رسما دعوت کند.

دریافت پاسپورت دومینیکا : گام پنجم

اگر درخواست صدور پاسپورت دومینیکا مورد موافقت واقع شود دولت در همان نامه رسمی که ارسال کرده است ، متقاضی را راهنمایی می کند که با توجه به برنامه انتخابی اش ( اخذ پاسپورت دومینیکا از طریق هدیه به دولت یا اخذ پاسپورت دومینیکا از طریق خرید ملک ) پرداخت وجه را انجام دهد یا معامله ملک را نهایی کند.

بیشتر بدانید!
زبان انگلیسی برای مهاجرت به استرالیا

پس از تحویل مدرک پرداخت یا خرید نهاد CBIU در دومینیکا گواهی رسمی ثبت نام شما را تحویل می دهد که بعدا می تواند توسط خود شما یا وکیل شما برای گرفتن پاسپورت دومینیکا استفاده شود. این گواهی در حقیقت به معنای صدور پاسپورت است و مرحله خاصی بین این دو نمی باشد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد مراحل دریافت پاسپورت دومینیکا میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به دومینیکا مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره مند شوید.

در صورتی هم که قصد خرید ملک در دومینیکا را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟