منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

کیفیت زندگی در مالمو سوئد

کیفیت زندگی در مالمو سوئد
کیفیت زندگی در مالمو سوئد
مالمو سومین شهر بزرگ سوئد با سیستم حمل و نقل مناسب، آموزش و تحصیل با کیفیت و برخورداری از انرژی های تجدید پذیر نوین شرایط مناسبی برای زندگی دارد، همچنین با راه اندازی بزرگترین تاسیسات بیوگاز در این شهر انتظار می رود که تعداد مشاغل جدید در مالمو بیشتر شود. شهر مالمو سوئد بسترهای مناسبی برای مهاجرت و زندگی دارد.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

سوئد از نظر شاخص توسعه انسانی در رتبه هفتم جهانی قرار داد و مزیت های خوبی در رابطه با امید به زندگی، سلامت، امور تحصیلی، شغل و میزان درآمد سرانه دارد. لذا با توجه به سطح کیفیت زندگی در مالمو سوئد ، شرایط زندگی در مالمو سومین کلانشهر سوئد بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل نیز با پشتیبانی از مشاوره های ملکی بین المللی پیش بینی می نماید که مالمو با توجه به پتانسیل های بالا در ایجاد مشاغل جدید و افزایش مهاجرت به این شهر تقاضا برای خرید ملک خارجی در مالمو افزایش داشته باشد.

مالمو به عنوان سومین شهر بزرگ سوئد مرکزی برای راه اندازی کارخانجات انرژی های تجدید پذیر و جدید مانند بیوگاز و انرژی خورشیدی شده است. علاوه بر آن سیستم تحصیلی در مالمو هم در مقاطع پیش دبستانی و هم در دانشگاه های شهر مالمو بسیار با کیفیت و کاملا کاربردی هستند.

 

کیفیت زندگی در مالمو سوئد

75 درصد مردم سوئد از سنین 15 تا 64 ساله شاغل و درآمدهای خوبی هم دارند ساعات کاری روزانه در سوئد 6 ساعت است و فقط یک درصد کارمندان در این کشور ساعات کاری طولانی بیش از 50 ساعت در هفته دارند. در مهاجرت به سوئد خوب است بدانید که تعادل خوبی بین ساعات کار و زندگی در این کشور وجود دارد همچنین مالمو در رده دهمین شهر با نشاط و شاد در سطح دنیا برگزیده شده است.

سیستم تحصیلی سوئد رتبه دهم جهان را دارد که تقریبا دانش آموزان این کشور 16 سال از عمر خود را برای تحصیل در مدارس صرف می کنند. از نظر رتبه سلامت و مراقبت های درمانی هم سوئد در رتبه سوم جهانی قرار دارد. با توجه به کیفیت زندگی در مالمو سوئد امید به زندگی در این کشور در سال 2017 تا بالای 82 سال بوده است.

بیشتر بدانید!
اسرار حرفه ای وکیل مهاجرت

 همچنین سوئد کشوری امن برای تحصیل و زندگی می باشد چنانچه کیفیت شرایط زندگی در شهرهای سوئد برای بسیاری از مهاجران بین المللی قابل قبول بوده بخصوص در شهرهای مهم و بزرگی مانند مالمو. مالمو یکی از بهترین شهرهای سوئد برای مهاجرت، کار و زندگی می باشد.

 

مالمو سومین کلانشهر سوئد

مالمو سومین کلانشهر سوئد به مثابه مروارید جنوب سوئد، سومین شهر بزرگ این کشور است. سیستم حمل و نقل، مدیریت بازیافت و توسعه اقتصادی در این شهر بسیار مناسب بوده و طرح هایی برای بهبود کیفیت خاک در این شهر در دست اجرا می باشد. چه بسا که آمار خرید ملک در سوئد هم برای سرمایه گذاری و هم کارآفرینی رو به افزایش رود.

با کاهش برخی از سایت های صنعتی در این شهر و تلاش بر کاهش مصرف سوخت و انرژی مالمو به منطقه ای سرسبز تبدیل شده و پیش بینی شده که تا سال 2030 بسیاری از انرژی های تجدید پذیر در این شهر راه اندازی شوند. البته در حال حاضر حدود 30 درصد از برق شهر مالمو از انرژی های تجدید پذیر گرفته می شود. مالمو  سومین شهر بزرگ سوئد با هوایی پاک بدون مضرات ناشی از مصرف انواع سوخت، شرایط  یک زندگی سلامت را به شما ارمغان می دهد.

مالمو سومین کلانشهر سوئد

سومین شهر بزرگ سوئد

همانطور که در بخش فوق اشاره شد استفاده و بهره برداری از انرژی های نوین تجدید پذیر در مالمو سومین شهر بزرگ سوئد رو به افزایش و توسعه است مانند تاسیسات انرژی خورشیدی که علاوه بر آن ساخت یکی از بزرگترین تاسیسات بیوگاز در این شهر در حال اجرا می باشد. که مانند هر پروژه و طرح های جدید دیگر نیاز به اختصاص سرمایه و مهارت های خاصی دارد.

 جهت تکمیل این پروژه سرمایه گذاری های عظیمی هزینه و صرف شده که به نوبه خود یکی از بزرگترین تاسیسات و کارخانه های بیوگاز در دنیا می باشد، تولیدات و محصولات این کارخانه در صنایع غذایی و کشاورزی کاربردهای بسیار خوبی دارند. هر چقدر درباره سوئد بیشتر بدانید راحت تر می توانید برای مهاجرت به این کشور تصمیم بگیرید.

بیشتر بدانید!
سفارت پرتغال هم وی اف اسی شد!

حال تصور کنید زندگی در شهری که قرار است با استفاده از قدرت حرارت و نور خورشید تولیدات جدیدی را استفاده کنید چقدر آرامش بخش و سلامت خواهد بود. به دنبال راه اندازی بزرگترین کارخانه های نوین در مالمو سومین شهر بزرگ سوئد، بسیاری از مهاجران بین المللی این شهر را برای مهاجرت کاری به سوئد انتخاب می کنند.

 

سیستم تحصیلی در مالمو

دپارتمان پیش دبستانی در شهر مالمو سوئد با 4700 کارمند مسئول برای مدیریت 200 مدرسه پیش دبستانی و آموزش به 16.000 دانش آموز یکی از بزرگترین مراکز مرتبط امور تحصیلی در این شهر می باشد. بچه های یک تا شش ساله در مالمو به پیش دبستانی رفته و مهارت هایی مانند موسیقی، زبان، اعداد، ریاضی و مهارت های اجتماعی را می آموزند.

سیستم تحصیلی در مالمو به حدی با کیفیت است که والدین دانش آموزان نگرانی بابت انتخاب نوع مدرسه ندارند. علاوه بر آن مدارس ویژه ای برای دانش آموزانی که ناتوانایی های جسمی دارند در مالمو وجود دارد مانند مدارس برای بچه های ناشنوا. دانشجویان بین المللی تحصیل در سوئد را به تحصیل در دانشگاه های دیگر کشورهای اروپایی ترجیح می دهد.

همچنین برای بچه های 3 تا 5 سال آموزش های مخصوصی در فضای باز و طبیعت زیبای مالمو به دانش آموزان ارائه می شود. نکته مهم اینکه سیستم آموزش و تحصیل در شهر مالمو سوئد علاوه بر اهمیت به آموزش دانش آموزانی که برخی معلولیت های جسمی را دارند، متمرکز بر آموزش مهارت های اجتماعی و علوم مختلف نیز می باشد.

دانشگاههای شهر مالمو

دانشگاههای شهر مالمو

دانشگاه های شهر مالمو بزرگترین مرکز تحصیلات عالی در سوئد بوده که در سال 1998 تاسیس شده و 1800 کارمند و 24 هزار دانشجو دارد. همچنین دانشگاه World Maritime در شهر مالمو توسط سازمان ملل مدیریت می شود که در سال 1983 در این شهر تاسیس و شروع بکار کرده است.

بیشتر بدانید!
کسب و کار در سوئد

آکادمی های بسیاری در مالمو آموزش های گوناگونی ارائه می نمایند مانند آکادمی آموزش موسیقی، آکادمی آموزش تئاتر. سیستم تحصیلی در دانشگاههای شهر مالمو سوئد به گونه ای است که دانشجویان برای ورود به بازار کار آموزش های تخصصی و کاربردی می بینند. با فارغ التحصیل شدن و تکمیل دوره های آموزشی در دانشگاه های کشور سوئد از جمله دانشگاه های شهر مالمو، دانشجویان به راحتی وارد بازار کار می شوند.

 

شرایط و امکانات زندگی در شهر مالمو سوئد

مالمو سومین شهر بزرگ سوئد با سیستم حمل و نقل مناسب، آموزش و تحصیل با کیفیت و برخورداری از انرژی های تجدید پذیر نوین شرایط مناسبی برای زندگی دارد، همچنین با راه اندازی بزرگترین تاسیسات بیوگاز در این شهر انتظار می رود که تعداد مشاغل جدید در مالمو بیشتر شود. شهر مالمو سوئد بسترهای مناسبی برای مهاجرت و زندگی دارد.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد کیفیت زندگی در مالمو سوئد میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به سوئد مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد خرید ملک در اروپا یا کشورهای دیگر را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟