منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

گرفتن وقت از vfs و چگونگی فعالیت آن

گرفتن وقت از vfs
گرفتن وقت از vfs
برای گرفتن وقت مصاحبه از طریق مراکز وی اف اس ابتدا می بایست فرم درخواست ویزا را به این مراکز ارسال و مدارک لازم را بر اساس نوع ویزای مورد نیاز تهیه و کپی آن را از طریق ایمیل به مرکز خدمات وی اف اس ارسال نمود البته مدارک، مشخصات و اطلاعات باید کامل و صحیح ارائه شود وگرنه مورد بررسی قرار نخواهد گرفت، بعد از ارسال فرم درخواست ویزا تاییدیه ای از طریق ایمیل از مرکز وی اف اس برایتان ارسال می شود و وقت مصاحبه شما بدین طریق تعیین می گردد.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

چگونگی روند گرفتن وقت از vfs با ارسال ایمیل مبنی بر درخواست ویزا آغاز و با دریافت ایمیل تایید وقت وی اف اس ادامه پیدا می کند که در همین رابطه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از فعالیت وی اف اس گفته و اینکه برای دریافت هر نوع ویزای کشور مورد نظر می بایست مشخصات متقاضی و مدارک سفر ارسال شود، درخواست ویزا با وی اف اس و از طریق خدمات این مرکز تکمیل شده و همچنین به اهمیت زمان درخواست ویزا نیز اشاره می شود. در توضیح این نکات همانند قبل همراه ما باشید.

 

گرفتن وقت از vfs

برای گرفتن وقت از vfs ابتدا باید تمامی مدارک لازم از جمله بیمه مسافرتی، فرم درخواست ویزا، رسید هزینه های درخواست ویزا، عکس و پاسپورت تهیه و آماده شود چنانچه مدارک مورد نیاز ناقص و یا صحیح نباشد به آن درخواست رسیدگی نخواهد شد.

هر متقاضی دریافت ویزا شخصا می بایست درخواست ویزا نموده و مشخصات کامل خود را نیز در فرم لحاظ نماید و اطلاعات تکمیلی مانند تاریخ مسافرت، مدرک سفر، هدف از مسافرت و نوع ویزای درخواستی را نیز باید درج نماید، که ارسال این اطلاعات می تواند از طریق ایمیل باشد، گرفتن وقت مصاحبه از طریق خدمات وی اف اس با ارسال درخواست ویزا و مدارک کامل انجام میشود.

 

فعالیت وی اف اس

شرکت وی اف اس گلوبال در 129 کشور دنیا فعالیت مرتبط با امور کنسولی داشته که در ایران نیز دفاتری دارد، از فعالیت وی اف اس می توان گفت که شرکت وی اف اس خدمات پذیرش ویزا را برای متقاضیان دریافت انواع ویزا ارائه می نماید از جمله جمع آوری و بررسی مدارک، ثبت اثر انگشت و چهره نگاری (بیومتریک) و ارسال این مدارک به کنسولگری و سفارت کشورها.

بیشتر بدانید!
راهکار مناسب برای فرزندان بالای 18 سال در مهاجرت خانوادگی

دریافت و جمع آوری مدارک برای درخواست ویزا، انداختن عکس بیومتریک و چهره نگاری از فعالیت های مراکز وی اف اس هستند.

فعالیت وی اف اس

تایید وقت وی اف اس

بعد ارسال درخواست ویزا و مشخصات کامل متقاضی در صورت تایید وقت وی اف اس درقالب ایمیلی برایتان ارسال می شود و بایستی نامه تاییدیه دریافت شده از طریق ایمیل را چاپ نموده تا هنگام مراجعه حضوری به مرکز وی اف اس به بخش پذیرش ارائه نمایید همچنین می بایست هنگام مراجعه حضوری به مرکز وی اف اس اصل مدارک را نیز همراه خود داشته باشید و چند دقیقه زودتر از وقت مصاحبه در محل مورد نظر حضور داشته باشید.

باید توجه داشته باشید وقت مصاحبه ای که برایتان در نظر می گیرند قابل تغییر و یا تعویق نیست، بنابراین وقت مصاحبه توسط وی اف اس یکبار برای متقاضی تعیین می گردد.

 

درخواست ویزا با وی اف اس

درخواست ویزا با وی اف اس با توجه به انواع ویزای هر کشوری باید ارائه شود، هر کشوری برای متقاضیان ورودی ویزاهای گوناگونی دارند از جمله تحصیلی، کاری، سرمایه گذاری، درمانی و غیره که برای دریافت هر یک از این ویزاها باید مدارک مرتبطی ارائه شود.

مرکز وی اف اس این مدارک را دریافت و به کنسولگری سفارت کشور مورد نظر ارسال می نماید که در اصل مراکز وی اف اس مسئول صدور ویزا نیستند و متقاضیان فقط با ارسال درخواست ویزا از طریق وی اف اس می توانند وقت مصاحبه برای خود رزرو نمایند.

زمان درخواست ویزا

زمان درخواست ویزا

زمان درخواست ویزا و تهیه مدارک باید زودتر از تاریخ سفر باشد تا هم خود متقاضی و هم مرکز وی اف اس وقت کافی برای بررسی و ارسال مدارک به سفارتخانه داشته باشد که در صورت عدم تایید مدارک متقاضی بتواند با ایمیل دیگری درخواست جدید به وی اف اس برای دریافت ویزا ارسال نمایید.

بیشتر بدانید!
هزینه زندگی در یونان

این زمان معمولا دو تا 6 ماه بنا به قوانین صدور انواع ویزا در سفارت خانه های گوناگون توصیه شده است، اهمیت زمان ارسال درخواست ویزا در بررسی و تکمیل مدارک برای دریافت ویزا می باشد

 

چطور وقت وی اف اس بگیریم

برای گرفتن وقت مصاحبه از طریق مراکز وی اف اس ابتدا می بایست فرم درخواست ویزا را به این مراکز ارسال و مدارک لازم را بر اساس نوع ویزای مورد نیاز تهیه و کپی آن را از طریق ایمیل به مرکز خدمات وی اف اس ارسال نمود البته مدارک، مشخصات و اطلاعات باید کامل و صحیح ارائه شود وگرنه مورد بررسی قرار نخواهد گرفت، بعد از ارسال فرم درخواست ویزا تاییدیه ای از طریق ایمیل از مرکز وی اف اس برایتان ارسال می شود و وقت مصاحبه شما بدین طریق تعیین می گردد.

 

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد گرفتن وقت از vfs میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آموزشگاه اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره تمام کشورهای عضو اتحادیه اروپا مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره بگیرید.

در صورتیکه هم که قصد سرمایه گذاری در کشورهای دیگر را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر مورد در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟