منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

گلدن ویزای اسپانیا و شرایط دریافت آن

گلدن ویزای اسپانیا، خرید ملک در اسپانیا، مزایای گلدن ویزا اسپانیا، مناطق خرید ملک در اسپانیا
گلدن ویزای اسپانیا، خرید ملک در اسپانیا، مزایای گلدن ویزا اسپانیا، مناطق خرید ملک در اسپانیا
همانطور که گفته شد گلدن ویزای اسپانیا برنامه طراحی شده برای صدور ویزای سرمایه گذار اسپانیا می باشد که یکی از روش های دریافت این ویزا خریداری ملک در کشور اسپانیا می باشد و با دریافت گلدن ویزای اسپانیا از طریق سرمایه گذاری ملکی خارجی می توان اقامت و در نهایت شهروندی خود و خانواده را بدست آورد.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل  پیرامون حمایت های دولت اسپانیا از سرمایه گذاری های گوناگون بین المللی که به منظور اشتغال زایی و جذب سرمایه های مالی و انسانی مطالبی را درباره شرایط دریافت گلدن ویزای اسپانیا از طریق خرید ملک در اسپانیا مطرح و علاوه بر آن از مزایای گلدن ویزا اسپانیا با شما علاقمندان صحبت می کند، نکته مهم اینکه مهاجران و خارجیان برای سرمایه گذاری ملکی و انجام امور بانکی و مالیاتی در اسپانیا باید شماره مالیاتی داشته باشند که بدین منظور باید مدارک لازم برای اخذ شماره مالیاتی اسپانیا را نیز تهیه و به مراکز مرتبط این کار ارائه نمایند.

گلدن ویزای اسپانیا و شرایط دریافت آن

 گلدن ویزای اسپانیا یا همان صدور ویزای سرمایه گذار از سال 2013 برای خرید ملک در اسپانیا راه اندازی شد که فرد سرمایه گذار با خریداری انواع ملک در این کشور میتواند اقامت و شهروندی خود و خانواده را بدست آورد، بدین ترتیب که با دریافت ویزای سرمایه گذار اسپانیا که هر دو سال قابل تمدید است بعد از 5 سال تبدیل به اقامت دائم شده و بعد از 10 سال شهروندی اسپانیا به آن تعلق می گیرد.

بدین جهت بسیاری از خریداران ملک خارجی و کارآفرینان و سرمایه گذاران از سراسر دنیا علاوه بر هدف سرمایه گذاری ملکی بلکه با تمرکز بر دریافت اقامت و شهروندی اسپانیا در صدد خرید ملک در اسپانیا شدند، گلدن ویزا یا ویزای سرمایه گذار اسپانیا برای ملیت های غیر کشورهای اتحادیه اروپا و به منظور امکان زندگی و کار در این کشور صادر میشود. یکی از انواع روش های دریافت ویزای طلایی اسپانیا خرید ملک در اسپانیا می باشد.

بیشتر بدانید!
نقش وکیل ملکی دبی و اهمیت آن در خرید ملک

خرید ملک در اسپانیا

در مهاجرت به اسپانیا بدانید که خرید ملک در اسپانیا یکی از روش های سرمایه گذاری در این کشور می باشد که با خرید ملک به ارزش 500 هزار دلار سرمایه گذاران ملکی خارجی می توانید اقامت و شهروندی این کشور را بدست آورند. البته همانطور که میدانید روش های دیگری برای سرمایه گذاری در اسپانیا وجود دارد از جمله سرمایه گذاری از طریق سپرده بانکی در بانک و یا سرمایه گذاری در شرکت و ثبت شرکت در اسپانیا.

مهاجران و اتباع خارجی هیچ محدودیتی برای خرید ملک در اسپانیا ندارند اما برای خرید ملک در این کشور باید شماره مالیاتیNIE  دریافت نمایند این شماره که حاوی اطلاعات شخصی سرمایه گذار است برای انجام امور مالی، اجتماعی و معاملات استفاده می شود و تمام خارجیان در اسپانیا باید این شماره را داشته باشند، علاوه بر آن به منظور خرید ملک در اسپانیا باید در یک بانک اسپانیایی افتتاح حساب داشته باشید لذا اخذ شماره مالیاتی برای خریداری املاک اسپانیا برای اتباع خارجی الزامی است.

مناطق خرید ملک در اسپانیا

اسپانیا شهرها و مناطق گوناگونی دارد که هر کدام دارای مزایایی برای خرید ملک خارجی هستند، چه ملک مسکونی و یا ملک تجاری. علاوه بر آن در مهاجرت به اسپانیا با هدف خرید ملک، مشاوره های حقوقی در رابطه با سرمایه گذاری ملکی در این کشور را در صدر برنامه هایتان قرار دهید تا بتوانید علاوه بر مطلع شدن از حقوق سرمایه گذاری در اسپانیا به عنوان یک تبعه خارجی، بهترین ملک های مسکونی یا تجاری را در بهترین مناطق خرید ملک در اسپانیا داشته باشید.

بیشتر بدانید!
گلدن ویزای اسپانیا چیست و چه مزایایی دارد؟

خرید ملک در اسپانیا

مزایای گلدن ویزا اسپانیا

از مزایای گلدن ویزا اسپانیا می توان بدین نکات اشاره داشت:

  • سفر بدون نیاز به ویزا به بسیاری از کشورهای اروپایی
  • اقامت خود و خانواده
  • اشتغال به کار در هر بخشی از اسپانیا
  • تمدید اعتبار گلدن ویزا بدون نیاز به حضور و اقامت در اسپانیا

همچنین به مزایای ویزای سرمایه گذار نیز طبق ذیل توجه داریم:

زمان و شرایط

 

پس از گذشت 5 سال از دریافت ویزای سرمایه گذار اسپانیا

مزایای دریافت ویزای سرمایه گذاری

 

درخواست برای دریافت اقامت دائم اسپانیا

پس از گذشت 10 سال از  دریافت ویزای سرمایه گذار اسپانیا درخواست برای شهروندی اسپانیا
با داشتن ویزای سرمایه گذار اسپانیا امکان آوردن همسر، فرزندان، شریک بومی و بستگان به اسپانیا

از طریق سرمایه گذاری در اسپانیا می توانید از مزایای گلدن ویزای اسپانیا بهره مند شده و با خانواده گرامیتان در این کشور زندگی و اشتغال داشته باشید. البته میدانید که سرمایه گذاری ملکی یکی از روش های سرمایه گذاری در این کشور می باشد. که با انجام هر کدام از سرمایه گذاری ها در این کشور میتوانید، اقامت اسپانیا را نیز بدست آورید. مدارک لازم برای شماره مالیاتی اسپانیا در هر دفتر مالیاتی این کشور ممکن است فرق کند اما بطور کلی این مدارک لازم بدین شرح معرفی می گردند:

  • فرم درخواست برای دریافت شماره NIE
  • اصل پاسپورت با اعتبار کافی
  • یک کپی از پاسپورت
  • قبض پرداخت هزینه های بانکی برای استفاده از فرم درخواست

کاربرد و استفاده از این شماره در انجام امور بانکی، استخدام قانونی، خرید و فروش ملک، خود اشتغالی، ثبت شرکت، تحصیل در اسپانیا و پرداخت قبوض مصرفی مانند آب و برق می باشد لذا برای مهاجران الزامی است که این شماره را برای انجام امور روزمره خود دریافت نمایند، با ارائه کامل و صحیح مدرک های ضروری برای دریافت شماره مالیاتی اسپانیا سریعتر می توانید شماره مالیاتی خود را در اسپانیا بگیرید.

مزایای گلدن ویزا اسپانیا

ویزای طلایی اسپانیا

گلدن ویزای اسپانیا برنامه طراحی شده برای صدور ویزای سرمایه گذار اسپانیا به خریداران ملک و سرمایه گذاران بین المللی می باشد که یکی از روش های دریافت این ویزا خریداری ملک در کشور اسپانیا می باشد و با دریافت گلدن ویزای اسپانیا از طریق سرمایه گذاری ملکی خارجی می توان اقامت و در نهایت شهروندی خود و خانواده در اسپانیا بدست آورد.

 

و شما همراه گرامی چنانچه در خصوص موضوع سرمایه گذاری ملکی در اسپانیا به منظور دریافت اقامت نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید می توانید با مشاوران اریکه عدل تماس گرفته تا ارتباط زنده ویدئو کال داشته و یا برای مشاوره حضوری با وکیل کار خود وقت رزرو نمایید، همچنین از اینکه مقالات گردآوری شده ما را مطالعه می نمایید کمال تشکر را داریم

 

بیشتر بدانید!
راهنمای جامع خرید ملک در اسپانیا در 2022

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
نوشته ای از:
زینت طاهری
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟