منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

گلدن ویزا جدید پرتغال از جولای 2021 برای سرمایه گذاران

گلدن ویزا جدید پرتغال، تغییرات گلدن ویزا پرتغال، اپلای گلدن ویزا پرتغال، تاثیر گلدن ویزا پرتغال، درخواست گلدن ویزا پرتغال
گلدن ویزا جدید پرتغال، تغییرات گلدن ویزا پرتغال، اپلای گلدن ویزا پرتغال، تاثیر گلدن ویزا پرتغال، درخواست گلدن ویزا پرتغال
بدین نکته رسیدیم که اهداف اصلی اصلاحات در صدور گلدن ویزا پرتغال از ماه جولای 2021 این است سرمایه گذاری های ملکی بین المللی به سمت شهرهای کم تراکم و کمتر توسعه یافته این کشور سوق داده شود، اما این تغییرات فقط برای خرید ملک در پرتغال است و دیگر روش های سرمایه گذاری در این کشور مانند سرمایه گذاری های مالی شامل این قانون نمی باشند.

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

 ملیت های غیر کشورهای اتحادیه اروپا با دریافت گلدن ویزا پرتغال از روش سرمایه گذاری ملکی می توانند اقامت 5 ساله این کشور را دریافت و پس از اخذ شهروندی از مزایای آن مانند حق کار، زندگی، تحصیل و سفر به کشورهای منطقه شنگن بدون ویزا برخوردار شوند. در همین خصوص موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از هلدینگ حقوقی آپادالا درباره شرایط گلدن ویزا جدید پرتغال از ماه جولای 2021 نکاتی را عنوان و به توضیح تغییرات گلدن ویزا پرتغال می پردازد. علاوه بر آن از دیجیتالی شدن اپلای گلدن ویزا پرتغال و صدور شناسه مالیاتی و چگونگی تاثیر گلدن ویزا پرتغال بر دیگر روش های سرمایه گذاری در این کشور نیز نکاتی را مطرح می نماید. نکته دیگر اینکه هنوز تا اعمال اصلاحات جدید در اخذ گلدن ویزا پرتغال فرصت برای درخواست گلدن ویزا پرتغال با خرید ملک در لیسبون یا پورتو  را دارید.

 

گلدن ویزا جدید پرتغال

با توجه به قوانین دریافت و صدور گلدن ویزا جدید پرتغال از ماه جولای 2021 سرمایه گذاران ملکی بین الملل نمی توانند در شهرهای پر جمعیت، پر تراکم و پر رونق مانند لیسبون، پورتو و آلگاروه ملک خریداری نمایند حتی در مناطق ساحلی این شهرها. هدف این قانون جدید هدایت سرمایه گذاری های ملکی بین الملل به شهرهای کمتر توسعه یافته و کم جمعیت پرتغال می باشد مانند شهرهای مادیرا و آزور تا از فشار و تراکم خرید ملک خارجی در شهرهای بزرگ پرتغال کاسته شود. با دریافت ویزای طلایی جدید پرتغال شهروندی این کشور را تجربه نمایید.

 

تغییرات گلدن ویزا پرتغال

به دنبال اعمال تغییرات گلدن ویزا پرتغال از جولای 2021 انتظار می رود که تعادلی در بازار املاک پرتغال ایجاد شود و مناطق کم تراکم این کشور به توسعه خوبی از سرمایه گذاری های ملکی بین المللی برسد مانند Douro Valley ,Aljezur ,Peneda Gerês. که علاقمندان می توانند با صرف سرمایه 280 هزار یورویی در این مناطق کم تراکم جهت نوسازی پروژه های ملکی، ملک خریداری و واجدالشرایط دریافت گلدن ویزای پرتغال شوند. همچنین در نظر داشته باشید که اصلاحات در گلدن ویزا پرتغال فقط برای خریداری ملک در این کشور می باشد.

بیشتر بدانید!
نکات حقوقی و قوانین خرید ملک اسپانیا

تغییرات گلدن ویزا پرتغال

اپلای گلدن ویزا پرتغال

در پی تغییرات اعلام شده در خصوص خرید ملک در مناطق و شهرهای کم تراکم پرتغال دولت این کشور همچنین مقرر نمود که مرحله درخواست و اپلای گلدن ویزا پرتغال دیجیتالی خواهد شد. بدین ترتیب که تمامی اسناد و مدارک لازم ارسالی از جمله شماره مالیاتی اشخاص و بیمه نیز دیجیتالی تایید و پذیرفته می شوند. که این اقدام جهت کاهش بوروکراسی و تسریع مراحل اپلای گلدن ویزا پرتغال خواهد بود. اپلای دادن دیجیتالی برای دریافت گلدن ویزای پرتغال مسیر خرید ملک در پرتغال را برای اخذ شهروندی این کشور کوتاهتر می نماید.

 

تاثیر گلدن ویزا پرتغال

تاثیر گلدن ویزا پرتغال با اعمال قوانین جدید خریداری ملک پرتغال دیگر روش های سرمایه گذاری در این کشور را تحت الشعاع خود قرار نمی دهد و علاقمندان با دیگر روش های سرمایه گذاری در پرتغال می توانند گلدن ویزا پرتغال را دریافت نمایند مانند سرمایه گذاری مالی یا تجاری در این کشور.

همچنین تا قبل از زمان و تاریخ ماه جولای 2021 هنوز وقت برای خرید ملک در لیسبون و خریداری ملک در پورتو باقی است. بازتاب و اثرات قوانین جدید گلدن ویزای پرتغال شامل روش های دیگر سرمایه گذاری در این کشور نخواهد شد. بنابراین بدین منظور توصیه به مشاوره با وکیل ملکی بین الملل را برای شما عزیزان داریم.

تاثیر گلدن ویزا پرتغال

درخواست گلدن ویزا پرتغال

چنانچه تا بحال ملکی را در شهرهای لیسبون و یا پورتو خریداری نموده اما هنوز درخواست گلدن ویزا پرتغال نداده اید بدانید که می توانید در زمان باقی مانده تا اعمال قوانین جدید و اصلاحات برای دریافت گلدن ویزا از طریق خرید ملک پرتغال درخواست و اپلای دهید.

بیشتر بدانید!
5 نکته مهم اخذ اقامت پرتغال با خرید ملک

همچنین می توانید تا زمان مقرر اعمال اصلاحات گلدن ویزا در شهرهای لیسبون یا پورتو ملک به قیمت های 350 هزار یورو و یا 280 هزار یورویی خریداری و برای اخذ گلدن ویزا پرتغال درخواست دهید و همچنان اپلای ویزای طلایی پرتغال تا ماه جولای 2021 با خرید ملک در لیسبون یا پورتو به قوت خود باقی خواهد ماند. که جهت اطلاع از مدارک لازم برای درخواست گلدن ویزای پرتغال مطالعه مقاله مدارک درخواست گلدن ویزای پرتغال را برایتان داریم.

 

اهداف تغییرات گلدن ویزا جدید پرتغال

بدین نکته رسیدیم که اهداف اصلی اصلاحات در صدور گلدن ویزا پرتغال از ماه جولای 2021 این است سرمایه گذاری های ملکی بین المللی به سمت شهرهای کم تراکم و کمتر توسعه یافته این کشور سوق داده شود، اما این تغییرات فقط برای خرید ملک در پرتغال است و دیگر روش های سرمایه گذاری در این کشور مانند سرمایه گذاری های مالی شامل این قانون نمی باشند.

 

 

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از هلدینگ حقوقی آپادالا با همکاران کارآمد خود املاک بین المللی اینوستایم و موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل IIL امور حقوقی مهاجرت و خرید ملک در خارج را با پشتوانه های حقوقی ارائه و تکمیل می نماید. که در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر درباره چگونگی اصلاحات در صدور و دریافت گلدن ویزا پرتغال از طریق خرید ملک پرتغال می توانی با مشاوران اریکه عدل تماس گرفته تا گفتگوی تصویری داشته یا برای مشاوره حضوری با وکلا و متخصصین این امر وقت رزرو نمایید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
نوشته ای از:
زینت طاهری
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟