منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

دلایل محبوبیت خرید ملک در فرانسه

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل همواره در تلاشند بهترین شرایط مهاجرت از طریق خرید ملک در فرانسه را برای متقاضیان مهاجرت به فرانسه در نظر بگیرند، با این حال، کشور فرانسه همواره جایگاه خوبی در میان سرمایه گذاران خارج از کشور داشته است و همین امر باعث محبوبیت خرید خانه در فرانسه شده است، اکنون می خواهیم به مهمترین دلایل خرید آپارتمان در فرانسه بپردازیم

فهرست مطالب

آخرین مقالات در ایمیل شما

با خبرنامه ما به روز باشید!

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل همواره در تلاشیم بهترین شرایط مهاجرت از طریق خرید ملک در فرانسه را برای متقاضیان مهاجرت به فرانسه در نظر بگیریم، با این حال، کشور فرانسه همواره جایگاه خوبی در میان سرمایه گذاران خارج از کشور داشته است و همین امر باعث محبوبیت خرید خانه در فرانسه شده است، اکنون می خواهیم به مهمترین دلایل خرید آپارتمان در فرانسه بپردازیم.

 

محبوبیت خرید ملک در فرانسه

خرید ملک در فرانسه ،طی 12 ماه تا اواخر 2022 از سال 2006 به بعد، بر اساس آخرین آمار املاک بیش از هر زمان دیگری بوده است، از این رو می توان قضاوت کرد که محبوبیت خرید خانه در فرانسه به راحتی قابل شهود است. برای انتخاب دقیق میتوانید به سایت Investime سری بزنید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم از ریز جزییات هر ملک اعم از لوکیشن ، پلان ها، موقیعیت قرارگیری ، مالیات و یا هر اطلاعات دیگر آن باخبر شوید.

 

دلایل خرید آپارتمان در فرانسه

1_ بازار املاک در فرانسه

بازار املاک فرانسه، در حال حاضر در حال حرکت است، خریداران بالقوه با ثبات بازار فرانسوی همزمان با اینکه اطمینان کمتری در بسیاری از نقاط دیگر اروپا وجود دارد، جذب خرید ملک در فرانسه می شوند، به این دلیل که در مورد فرصت های املاک و مستغلات در پاریس، داستان کاملا متفاوت است.

 

2_ یک جای پای در اروپا

هر چه که چشم انداز سیاسی باشد، کیفیت و سرعت زندگی در فرانسه به ندرت تغییر می کند و با داشتن اموال در فرانسه، جای پای خود را در اروپا و آزادی کار و زندگی در کشورهای همسایه فراهم می کنید، جالب است بدانید فرانسه نیز فقط چند ساعت به اسپانیا، ایتالیا و آلمان دسترسی آسان دارد شاید همین امر یکی از دلایل خرید آپارتمان در فرانسه باشد.

بیشتر بدانید!
مزایای مهاجرت به کشور مالتا

 

3_ سیستم آموزش و پرورش

 سیستم آموزش فرانسه به خاطر ارتقاء ارزش های سنتی، رفتار دانش آموزان مودبانه و برنامه های تحصیلی ساختاری مشهور است، لازم است مهاجران از این واقعیت که فرانسه انتخاب خوبی از مدارس بین المللی و انتخاب عالی از گزینه های دانشگاه ها و حتی مدرسه محلی برای کودکان در تمام سنین است خوشحال باشند.

 

 

4_ آفتاب و فصل ها

کشور فرانسه در چهار فصل به روشنی تعریف شده و زندگی در جنوب فرانسه، قول بیش از 300 روز آفتاب را به شما می دهد با این حال این مورد برای کسانی که آب و هوای کشور مقصد برای آنها اهمیت دارد، میتواند دلایل خوبی برای محبوبیت خرید خانه در فرانسه باشد.

 

محبوبیت خرید خانه در فرانسه ، دلایل خرید آپارتمان در فرانسه ، خرید ملک در فرانسه

5_ درآمد اجاره

 صاحبان املاک با خرید ملک البته در مناطق گرم و آفتابی مانند Dordogne، Newvelle-Aquitaine و Cote d’Azur سرمایه گذاری می کنند، اغلب می توانند درآمد عالی در اجاره های بلند مدت زمستانی و اجاره تعطیلات تابستانی را به دست بیاورند، به خصوص اگر اموال آنها دارای استخر باشد.

 

6_ جذب مهاجرت جهانی

مهاجرانی که در خاورمیانه کار می کنند و به دنبال یک منطقه خوب برای بازنشستگی خود هستند، به دلیل فرهنگ، آب و هوای خوب، غذای عالی و دسترسی آسان در سراسر اروپا جذب فرانسه می شوند که می توانند در جنوب فرانسه لذت ببرند.

 

7_ جاده های آرام

اغلب بازدید کنندگان از فرانسه به دنبال جاده های خالی و آرام و بی نظیر هستند که می توانند به راحتی آن را در فرانسه بیابند و همچنین فرانسه مکان آرامی برای رانندگی است که در آن جاده های ترافیکی، آلودگی و خشم جاده ای نادر هستند، به خصوص اینکه دور از شهر های بزرگ می توان به خرید ملک در فرانسه اقدام نمود.

بیشتر بدانید!
اصول سرمایه گذاری خارجی صحیح برای مهاجرت

 

8_ فاصله زمانی جذاب از منزل تا محل کار

در دسترس بودن باند پهن با سرعت بالا ، تغییر اقتصادی سریع و انعطاف پزیر، بدین معنی است که انگار امکان انتخاب زندگی در فرانسه روستایی با یک شغل فوق العاده ترکیب شده است، جالب است بدانید بسیاری از مردم فرانسه برای کار بیرون از فرانسه می روند بنابراین برای حرکت به خارج از کشور لازم نیست تا بازنشستگی صبر کنند و این می تواند یکی از دلایل خرید آپارتمان در فرانسه باشد.

 

9_ ارزش املاک با زمین

 فرانسوی ها ارزش اموال را به زمین آن می دانند و اغلب خانه های فرانسوی یک تکه زمین را به همراه دارند یعنی یک فرصت واقعی برای خرید یک خانه همراه با زمین برای رشد سبزیجات، نگه داشتن جوجه ها، باغبانی، غذا خوردن و سرگرمی در خارج از منزل را خواهید داشت.

 

10_ زندگی در فضای باز

 فرانسه انتخاب محبوبی است برای کسی که پیاده روی، کوهنوردی، اسکی، دوچرخه سواری، شنا کردن، گشت و گذار، بازی کردن در تنیس و یا صرف وقت در فضای باز را دارد، لازم به ذکر است آب و هوای ملایم، ساحل و حومه شهر و منظره کوهستانی دیدنی جزایر در جنوب غربی فرانسه و دریاها در جنوب شرقی برای کاوش با پا، دوچرخه، قایق یا اسکی، باعث محبوبیت خرید ملک شده است.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد خرید ملک در فرانسه میتوانید اگر سوالی دارید از طریق مشاوره آنلاین با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آکادمی اریکه عدل کلاس های وکلا را شرکت کنید تا اطلاعات کامل درباره هر کدام از روش های مهاجرت به فرانسه مطلع شوید و یا از طریق تماس با ما میتوانید جلسه حضوری تنظیم نمایید تا از مشاوره وکلای متخصص این حوزه بهره مند شوید.

بیشتر بدانید!
آشنایی با سیستم تحصیلی هلند

در صورتی هم که قصد خرید ملک در فرانسه را دارید با دانلود اپلیکیشن اینوستایم برند زیر مجموعه موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل از ریز جزییات اطلاعات هر ملک در شرکت سرمایه گذاری اینوستایم (Investime) باخبر شوید.

ارزیابی هوشمند مهاجرتی!

ارزیابی مهاجرتی بر اساس سالها تجربه وکلا + ارائه نتیجه در لحظه بدون نیاز به انتظار

مشاوره مهاجرتی
با اهل فن!

جای سوال شما بین 2600+ موضوع مطرح شده در انجمن مهاجرتی اریکه عدل خالیست! 

این مطلب به کارتون اومد؟
استفاده از تجربه ها
2600+
گفتگو و
تبادل نظر
در انجمن مهاجرتی آنلاین اریکه عدل
با وکلا و افراد دارای تجربه گفتگو کنید....
موارد مرتبط برای بررسی بیشتر:
مشترک خبرنامه ما شوید!
آخرین آپدیت ها را بگیرید و از بهترین ها بیاموزید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با بهترین وکلای ما وقت آنلاین رزرو کنید یا اینکه سوال خود را در سامانه مشاوره اینترنتی مطرح کنید...

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...

چون نظر شما مهمه! اطلاعات این صفحه کاربردی بود؟