منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

یکی از خدمات نوین و محبوب موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل ، پشتیبانی حقوقی شرکتها و ارائه مشاوره حقوقی شرکتها به صورت دوره ای و موردی به آنهاست . استفاده از خدمات وکیل شرکت و مشاور حقوقی شرکت و اشخاص حقوقی در هر حوزه ای تاکنون به این راحتی نبوده است . شما در هر جای کشور که سکونت دارید و مشغول کسب و کار هستید می توانید از خدمات پشتیبانی حقوقی شرکتها بهره مند شوید و گامهای خود را به سمت توسعه و پیشرفت ، محکم و استوار نمایید .

وکلای دپارتمان شرکتها در موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل ، با پایبندی به اهداف بنیادین موسسه که همانا رضایت مشتری و ارائه خدمات حقوقی همگام با استاندارد های جهانی است ، مسائل حقوقی و قراردادی شرکت شما را به گونه ای مدیریت خواهند نمود که آینده کسب و کار شما به بهترین وجه تضمین شده و شما کمترین هزینه را در قبال دعاوی علیه شرکت و مشکلات ناشی از آن تحمل نمایید .

پشتیبانی حقوقی شرکتها ، مشاوره حقوقی شرکتها ، مشاور حقوقی شرکتها ، وکیل شرکتها

مجموعه حقوقی بین المللی اریکه عدل ، به عنوان نماینده و همکار شرکتهای حقوقی برجسته اروپایی همچون JNC LEGAL  اسلواکی و Linked Europe  انگلستان و ALSAFAR دوبی ،  همسطح با استداندارد های خدماتی همکاران برجسته خود در اروپا مفتخر است مشاوره حقوقی شرکتها ی ایرانی و پشتیبانی آنها  را به صورت قرارداد های دوره ای یا موردی بدست بگیرد .

قرارداد مشاوره حقوقی شرکتها به صورت دوره ای

مشاوره حقوقی شرکتها به صورت دوره ای نوعی قرارداد پیمان حقوقی است که معمولا برای بازه زمانی یک ساله منعقد گردیده و برای مدت زمان مورد توافق قابل تمدید است  .در مشاوره حقوقی شرکتها به صورت دوره ای ، اریکه عدل در صورت تمایل طرف قرارداد  با استقرار دایره حقوقی ثابت با وکلای متخصص در مرکز اصلی شرکت مربوطه ،کلیه امور حقوقی و قانونی شرکت مربوطه را بدست گرفته و به بهترین شکل ممکن مدیریت می نماید .

این دایره حقوقی که در نقش وکیل شرکت و مشاوره حقوقی شرکت عمل میکند ، در عین حال که در شرکت طرف قرارداد مستقر است ، جزئی از بدنه اصلی مجموعه اریکه عدل بوده و همواره تحت نظارت و رهنمودهای هسته اصلی اریکه عدل فعالیت خواهد نمود . در بازه زمانی این قرارداد مجموعه حقوقی اریکه عدل علاوه بر اینکه کلیه امور حقوقی معمول شرکتها را مدیریت خواهد نمود ، در کلیه مراحل انعقاد قراردادهای داخلی و بین المللی  شرکت مربوطه با وکلای بین المللی خود حضور خواهد داشت و تلاش خواهد نمود تا منافع طرف قرارداد به بهترین شکل ممکن تامین گردد .

بسته های خدماتی قرارداد مشاوره حقوقی شرکتها به صورت دوره ای

به جهت اینکه شرکتها و اشخاص حقوقی بتوانند خدمات مشاوره حقوقی شرکتها را به بهترین نحو ممکن با نیاز های مجموعه خود همگام نمایند ، مشاوره حقوقی به شرکتها به صورت دوره ای در قالب دو پکیج مختلف ارائه می گردد . در بخش خدمات قراردادهای مشاوره دوره ای ، دو بسته خدماتی جامع ارائه می گردد :

1- بسته ویژه مشاوره ای 

در این بسته مجموعه حقوقی اریکه عدل علاوه بر اینکه کلیه امور حقوقی ، تجاری ، ثبتی و مهاجرتی شرکتها را مدیریت خواهد نمود .به عبارت دیگر شما با انتخاب بسته طلایی و عقد قرارداد با مجموعه حقوقی اریکه عدل موارد زیر را بدست خواهید آورد :

2-بسته معمولی مشاوره ای

قرارداد مشاوره حقوقی شرکتها به صورت موردی

این قرارداد جهت انعقاد قراردادهای خاص یا عملیات تجاری منحصر بفرد منعقد می گردد . به طور مثال اگر شرکت بخواهد که تنها در انعقاد یک قرارداد جوینت ونچر از تخصص و پشتیبانی اریکه عدل بهره مند گردد و بهترین امتیازات ممکن را در قرارداد مذکور از آن خود کند ، می تواند از قرارداد مشاوره موردی استفاده نماید . استفاده از این بسته برای اشخاص حقیقی نیز بسیار به صرفه است چرا که معمولا این اشخاص به طور معمول و مرتب به فعالیت های تجاری پیچیده نمی پردازند .

در هر صورت فرقی نمی کند که قرارداد دوره ای باشد یا موردی ، ویژه باشد یا معمولی . مشتریان اریکه عدل می توانند اطمینان داشته باشند که در هر نوع قرارداد با هر زمان و حوزه خدمات ، ما متعهد به ارائه بهترین کیفیت و بالاترین تخصص هستیم . اریکه عدل یک مجموعه حقوقی اروپایی- ایرانی است که علاوه بر هدف خدمتگذاری به ایرانیان، به رسالتهای جهانی خود نیز پایبند است.

مزایای استفاده از وکیل شرکت ها

سالیان دراز است که در کشورهای پیشرفته ، استفاده از وکیل شرکت و مشاور حقوقی شرکت  حتی در بیزینس های بسیار کوچک از صروریات کسب و کار تلقی می گردد . این موضوع تا حدی اهمیت دارد که قبل از تاسیس هر شرکتی ، وکیل شرکت و مشاور حقوقی شرکت تعیین و استخدام می شود و سپس کلیه مراحل ثبتی و مراحل بعدی حیات شرکت با نظارت و مدیریت وکیل شرکت و مشاور حقوقی شرکت به مرحله انجام می رسد . اما علت این موضوع چیست ؟ در ادامه به تعدادی از مزایای استفاده از خدمات تخصصی وکیل شرکت ها و مشاور حقوقی شرکت ها در حین کسب و کار و فعالیت اشاره می کنیم :

پشتیبانی حقوقی شرکتها ، مشاوره حقوقی شرکتها ، مشاور حقوقی شرکت ، وکیل شرکت

 

مزایای استفاده از وکیل شرکت ها و مشاور حقوقی شرکت ها بسیار زیاد است . ما در بالا فقط به تعدادی از آنها اشاره کردیم . مسلما شما نیز با اهمیت موضوع آشنا هستید . بنابراین چه در آستانه ثبت و تشکیل شرکت هستید چه شرکتی در حال فعالیت دارید ، برای داشتن وکیل شرکت ها و مشاور حقوقی شرکت ها هیچ وقت دیر نیست .

 

سوالات مشتریان در خصوص مشاوره حقوقی شرکتها

بازدیدکنندگان محترم ، در صورتی که سوال یا ابهامی در خصوص مشاوره حقوقی شرکتها و پشتیبانی آنها دارید ، میتوانید با مراجعه به بخش سوالات پشتیبانی حقوقی شرکتها ، با جستجو در میان سوالات قبلی ، پاسخ مربوطه را به سرعت و به راحتی بیابید و مطالعه کنید  .

پاسخ سوالتان را نیافتید ؟

اگر سوالی دارید که پاسخ آن در قسمت سوالات پشتیبانی حقوقی شرکتها درج نشده است ، نگران نباشید . کافی است با استفاده از فرم طرح سوال و انتخاب دسته بندی دپارتمان شرکتها > پشتیبانی حقوقی شرکتها  ،  پرسش خود را به صورت صریح و واضح برای ما بنویسید . همکاران دپارتمان شرکتها  بلافاصله پاسخ دقیق به همراه جزئیات کامل را درج خواهند کرد و بلافاصله توسط ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد .

 

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...