منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

UK Immigration

وکیل مهاجرت به انگلیس

مهاجرت به انگلیس و دریافت اقامت انگلیس همواره یکی از خدماتی بوده است که ما در موسسه حقوقی اریکه عدل توجه فراوانی از سوی موکلین به آن داشته ایم. 

کشور انگلیس به دلیل اقتصاد شکوفا ، ثبات و شرایط شغلی مطلوب محبوبیت فراوانی دارد. همچنین به دلیل تنوع برنامه های مهاجرتی نیز معروف است. 

در این فرصت در اریکه عدل تلاش داریم تا در خصوص برنامه های مهاجرت به انگلیس توضیح بدهیم و شما را با انواع آنها بیشتر آشنا کنیم.

[yasr_visitor_votes]

مهاجرت به انگلیس ، اقامت انگلیس ، وکیل مهاجرت به انگلیس
وکیل مهاجرت به انگلیس

دریافت اقامت انگلیس و مهاجرت به این کشور

خدمات تخصصی دریافت اقامت انگلیس و مهاجرت به انگلیس یکی از خدمات تخصصی موسسه حقوقی اریکه عدل است. موسسه ما کلیه برنامه های مهاجرت به انگلیس از Tier 1 تا Tier 5 را پوشش داده و به عنوان وکیل مهاجرت به انگلیس در راستای منافع موکلین خود به بهترین نحو ممکن به اجرا می رساند.

برنامه Tier 1  انگلیس روشی است که دریافت اقامت انگلیس را برای سرمایه گذاران و کارآفرینان ممکن می کند ، البته از ماه مارچ ۲۰۱۹ بخش کارآفرینان این برنامه متوقف شده و به استارت آپ و راه اندازی کسب و کار در این کشور بدل گشته است. برنامه Tier 2 مخصوص نیروهای ماهر یا همان اسکیلد ورکر هاست که قصد دریافت اقامت انگلیس را دارند. 

برنامه Tier 4 مخصوص محصلان و دانشجویان بوده و برنامه Tier 5  مجوزهای اقامت کاری کوتاه مدت انگلیس را پوشش می دهد. وکلای مهاجرت ایران با درکی صحیح و دید تخصصی شما عزیزان را در صفر تا صد پروژه دریافت اقامت انگلیس و مهاجرت به این کشور همراهی می کند. جهت کسب اطلاع بیشتر در خصوص برنامه های مهاجرت به انگلیس با ما همراه باشید.

چرا اقامت انگلیس؟

مزایای مهاجرت به انگلیس در یک نگاه

اقتصاد شکوفا

انگلستان اقتصاد بسیار شکوفا و توامندی در دنیا دارد

بازار کار عالی

در انگلیس می توان به یک بازار کار خوب با درآمد مناسب یافت

تحصیل و آموزش

تحصیلات با کیفیت و آموزش با استانداردهای بالا در دسترس است

جامعه بدون تبعیض

به دلیل تنوع جمعیتی در انگلیس تبعیض کمی بین قومیت ها هست

پاسپورت قدرتمند

کشور انگلیس پاسپورت و شهروندی بسیار قدرتمندی دارد

استانداردهای بالای زندگی

در انگلیس می توانید از سطح بالای استانداردهای زندگی استفاده کنید.

تی یر وان انگلیس ، سرمایه گذاری در انگلیس

برنامه Tier 1 برای سرمایه گذاران

دریافت اقامت انگلیس برای سرمایه گذاران از طریق برنامه Tier 1 مقدور است. در این برنامه مهاجرتی که خود زیر شاخه های زیادی دارد، شخص متقاضی باید یک سرمایه گذاری ۲ میلیون پوندی را در انگلیس انجام دهد تا مشمول شرایط  Investor Visa باشد.

البته باید در نظر داشته باشید که تعداد کمی از متقاضیان ممکن است مشمول شرایط ویزای Exceptional Talent  یا همان ویزای استعداد استثنایی انگلیس باشند. این ویزا در حقیقت زیر شاخه برنامه Tier 1 است. ظرفیت این زیر شاخه تنها ۲۰۰۰ نفر در سال است.

برنامه مهاجرتی Tier 1  به عنوان یکی از روشهای دریافت اقامت انگلیس در سالهای گذشته موضوع تغییرات و اصلاحات زیادی بوده است که این موضوع ضرورت استفاده از مشاوره یک وکیل مهاجرت به انگلیس متخصص را بیشتر می کند.

برنامه Tier 2 برای افراد متخصص

برنامه Tier 2 راهی برای دریافت اقامت انگلیس برای نیروهای متخصص و ماهر است تا به بتوانند به انگلیس وارد شوند و به صورت بلند مدت در این کشور به اشتغال در یک شغل تخصصی مشغول شوند. این شغل تخصصی باید در لیست مشاغل مورد نیاز انگلیس موجود باشد.

لیست فوق یک لیست مفصل و بلند بالا است و به طور کلی شامل متخصصین IT  ، حسابداری ، تدریس ، مهندسی و حوزه سلامت و … میشود. متقاضی برنامه Tier 2 باید از یک کارفرمای معتبر در انگلستان پیشنهاد کاری معتبر داشته باشد.

این برنامه در حقیقت معادل ویزای اسکیلد ورکر استرالیا و برنامه اسکیلد ورکر کانادا است با این تفاوت که در این برنامه شما حتما باید از سوی یک کارفرمای دارای مجوز به کار دعوت شوید و این کار باید در لیست مشاغل مورد نیاز انگلستان باشد.

ویزای کاری انگلیس
ویزای تحصیلی انگلیس

برنامه Tier 4 برای تحصیل

برنامه Tier 4 یا برنامه اقامت تحصیلی انگلیس به اشخاص غیر اروپایی اجازه می دهد تا اقامت انگلیس را دریافت کنند و برای تحصیل در مقاطع مدرسه ، کالج و دانشگاه به این کشور وارد شوند و آینده خود را در بستر آموزشی انگلیس رقم بزنند.

محصلان به منظور اینکه بتوانند در برنامه Tier 4 به دریافت اقامت انگلیس نائل شوند باید گواهی CAS  ( گواهی پذیرش آکادمیک ) را از یک نهاد آموزشی معتبر داشته باشند. این نهاد آموزشی باید دارای مجوز اسپانسرشیپ Tier 4 معتبر باشد تا بتواند دانشجو بپذیرد.

برنامه Tier 4  انگلستان به دو دسته کلی ویزای تحصیلی General ( عمومی) و ویزای تحصیلی Child ( کودکان) تقسیم می شود. در این دسته بندی ها متقاضیان زیر ۱۸ سال در دسته بندی کودکان قرار می گیرند و افراد بالای این سن در طبقه عمومی دسته بندی می شوند.

وکیل مهاجرت به انگلیس

برنامه Tier 5 برای کار موقت

برنامه Tier 5 انگلیس به افرادی که قصد کار کردن در مشاغل خاص را دارند اجازه می دهد تا به صورت کوتاه مدت اقامت انگلیس را دریافت کرده و در این کشور مشغول به کار شوند. این برنامه مهاجرتی عموما مربوط به مشاغل با اهداف خیریه ، اقامت ورزشکاران ، فعالان هنری و اعضای دیپلماتیک می شود.

متقاضیان برنامه Tier 5  برای مهاجرت به انگلیس به یک پیشنهاد کاری معتبر نیاز دارند. این پیشنهاد کاری باید از سوی مرجعی صادر شود که مجوز اسپانسرشیپ برنامه Tier 5 را در کشور انگلستان داشته باشد.

در حقیقت دریافت اقامت انگلیس از طریق برنامه Tier 5 به دریافت نوعی اقامت موقت منجر خواهد شد. همانطور که اشاره کردیم این نوع ویزای کاری انگلستان با برنامه Tier 2  که مخصوص افراد ماهر در مشاغل مورد نیاز انگلستان است ، تفاوت دارد.

ویزای Innovator برای کار آفرینان

ویزای Innovator انگلیس یا همان ویزای مبتکر انگلیس راه و روشی مطمئن برای دریافت اقامت انگلیس است. همانطور که می دانید Innovate به معنای نوآوری و خلاقیت می باشد. تمرکز این برنامه مهاجرتی هم ثبت شرکت در انگلیس و راه اندازی یک کسب و کار مبتنی بر نوآوری و خلاقیت است.

ویزای Innovator انگلیس مخصوص صاحبان مشاغل و کار آفرینان زبده است که قصد راه اندازی کسب و کار خود را کشور انگلستان را دارند. این ویزا در سال ۲۰۱۹ جایگزین ویزای کارآفرینی انگلستان شد و در حال حاضر برنامه ای فعال در انگلستان است.

برای اینکه بتوانید در این نوع ویزا پذیرش شوید بایستی ایده کسب و کار شما به تایید نهادهای مجاز در انگلستان برسد. این نهاد ها با موضوع کسب و کار شما مرتبط هستند و توسط دولت انگلیس لیست شده اند.

اقامت کارآفرینی انگلیس
وکیل مهاجرت به انگلیس

ویزای start-up برای ایده پردازها

ویزای Start-up انگلیس یک برنامه مهاجرتی جدید در انگلیس است که به تازگی جایگزین برنامه کارآفرین فارغ التحصیل شده است. ویزای استارت آپ انگلیس برای کارآفرینان جوان با پتانسیل بسیار بالا طراحی شده تا بتوانند ایده های کاری و شغلی و تجاری خود را در انگلستان پیاده کنند.

بر خلاف ویزای Innovator انگلیس این نوع ویزا نیاز به سرمایه اولیه برای راه اندازی کسب و کار ندارد اما باید توجه داشته باشید که برای دریافت اقامت انگلیس باید ایده استارت آپی شخص متقاضی به تایید نهادهای تخصصی تایید ایده در انگلیس برسد.

به دلیل لزوم دریافت این تاییدیه ممکن است ورود به این نوع ویزا برای دریافت اقامت انگلیس کمی مشکل باشد اما باید توجه داشته باشید که اگر ایده استارت آپی وافعا بدون مشکل باشد دیگر دلیلی برای نگرانی نیست.

ویزای Sole Rep برای نماینده شرکتها

برنامه ویزای Sole Rep انگلیس یک برنامه سریع و فوق العاده برای مدیران و نمایندگان ارشد شرکتهای ایرانی است که تمایل دارند سعبه و نمایندگی خود را در انگلیس ثبت کنند و از این راه اقامت انگلیس را هم برای مدیر خود دریافت کنند.

درخواست این ویزا در سفارت انگلستان ظرف مدت ۲ هفته رسیدگی شده و پاسخ می گیرد از طرفی هم انجام کل پروسه مهاجرت بر اساس ویزای Sole Rep انگلیس طولانی تر از ۳ ماه نخواهد بود. این مدت زمان در بین برنامه های مهاجرتی انگلیس بی رقیب است.

پس اگر در ایران صاحب شرکت هستید یا مدیر یک شرکت مطرح هستید ممکن است این نوع ویزا بهترین گزینه برای شما باشد. مدیر یا نماینده شرکت می تواند خانواده خود را در این ویزا با خود همراه کند و برای آنها هم اقامت انگلیس بگیرد.

ویزای نماینده شرکتها در انگلیس
ویزای پیوست خانواده انگلیس

اقامت انگلیس با ویزای پیوست خانواده

ویزای پیوست به خانواده در انگلیس یا همان UK Family Visa  مخصوص دریافت اقامت انگلیس برای افراد خانواده کسانی است که قبلا  مطابق با یکی از برنامه مهاجرتی به کشور انگلستان وارد شده اند. ویزای پیوست به خانواده در انگلیس انواع مختلفی دارد.

این نوع ویزا شامل افراد خانواده شخص مقیم انگلیس ، ویزای ازدواج انگلیس و ویزای نامزدی انگلیس می شود. هر کدام از این ویزاها شرایط خاص خود را دارد تا پاسخگوی نیاز خانواده های افراد مقیم انگلستان باشد.

نکته بسیار مهم در ویزای پیوست خانواده در انگیس این است که شخص سرپرست خانواده باید اثبات کند که منابع مالی کافی برای ساپورت و حمایت اعضای خانواده خود در کشور انگلستان را در اختیار دارد. در این صورت دریافت اقامت انگلیس برای خانواده آسان تر خواهد شد.

پرسش و پاسخ های مهاجرت به انگلیس

درباره دریافت اقامت انگلیس از ما می پرسند:​

پاسخ دان به این سوال بعد از بررسی کامل شرایط و انتظارات شما توسط وکلای مهاجرت امکان پذیر است. ممکن است به هر فرد روش متفاوت مختص به خودش به او پیشنهاد شود.

در اریکه عدل اشخاصی برای مهاجرت به انگلیس پذیرفته می شوند که بعد از بررسی وکلای ما شرایط لازم برای یکی از روشهای مهاجرت به انگلیس را داشته باشند و به عبارت دیگر شانس بالایی در دریافت ویزا وجود داشته باشد. 

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

برای رزرو وقت مشاوره حضوری یا ویدئویی با دفتر موسسه اریکه عدل تماس بگیرید یا اینکه سوالات خود را در سامانه مشاوره حقوقی آنلاین مطرح کنید و از وکلای مجرب پاسخ دریافت کنید.

موسسه حقوقی اریکه عدل

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...