منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

debt Collection lawyers

وکیل وصول مطالبات بین المللی

اریکه عدل در نقش وکیل وصول مطالبات بین المللی به شما کمک می کند که در کمترین زمان و با نازل ترین هزینه ها مطالبات خود را که ناشی از چک ، سفته رسید و اسناد عادی هستند ، وصول نمایید.

وصول مطالبات بین المللی در کشورهای مختلف می تواند گاها با توجه به پیچیدگی های آن غیر ممکن جلوه کند اما با راهکار های اریکه عدل این مساله بسیار آسان و سریع خواهد بود.

[yasr_visitor_votes]

وکیل وصول مطالبات بین المللی

وکیل وصول مطالبات بین المللی به شما کمک می کند تا هر گونه مطالباتی در خصوص چک ، سفته ، مطالبات قراردادی ، سند دست نوشته و … دارید از طرق قانونی وصول نمایید . در روابط تجاری میان افراد، امروزه بده و بستان های زیادی اتفاق می افتد. برخی از این روابط مالی توسط قراردادهای کتبی مدیریت می گردند و برخی از آنها تنها به صورت شفاهی و بر اساس شناخت قبلی و اعتبار افراد …. می شوند. بعضی از فعالان تجاری به منظور تسویه بدهی خود اسناد تجاری همچون چک، سفته یا رسید عادی صادر می کنند و تحویل طلبکار می دهند. در مورد استثنایی تعدادی از این اسناد با عدم پرداخت مواجه می گردند و اینجاست که بحث وصول مطالبات مطرح می گردد.

وکیل چک، وکیل سفته و وکیلی که به وصول کردن بدهی های پرداخت نشده تخصص و تبحّر دارد در اصطلاح و کیل وصول مطالبات نام دارد.موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل به منظور ارائه خدمات تخصصی در حوزه وصول مطالبات اقدام به تاسیس دپارتمان جداگانه تحت عنوان دپارتمان وکلایی به کار مشغول هستند که تخصص و تجربه آنها در حوزه چک، سفته، رسیدهای عادی مطالبات قراردادی و غیر قراردادی مثال زدنی است.

شما عزیزان هر نوع مطالباتی که دارید، می توانید با خیالی راحتف با فراغ بال به وکلای متخصص ما بسپارید. دپارتمان وصول مطالبات در کم ترین زمان ممکن کلیه طلب های شما را وصول و به شما تحویل خواهد داد.

خدمات وصول مطالبات بین المللی

وصول مطالبات عادی و قراردادی

حتی اگر مبنا و سند مطالبات شما سند عادی ، سند دست نوشته یا قرارداد باشد اریکه عدل آن را برای شما در سریع ترین حالت وصول می کند.

وصول کلیه سفته های بین المللی

اریکه عدل در واخواست و مطالبه سفته تخصص دارد . در سریع ترین زمان سفته ها را وصول می کنیم و منابع مالی را به شما باز می گردانیم.

وصول کلیه چکهای بین المللی

دیگری هیچ نگرانی در خصوص چکهای برگشتی نخواهید داشت . اریکه عدل کلیه چکهای شما را در کم ترین زمان وصول می کند.

تخصص ما در وصول مطالبات برجسته است !

وکیل وصول مطالبات بین المللی به شما کمک می کند تا هر گونه مطالباتی در خصوص چک ، سفته ، مطالبات قراردادی ، سند دست نوشته و … دارید از طرق قانونی وصول نمایید

وکیل وصول مطالبات بین المللی

تامین اموال بدهکار

وکیل وصول مطالبات که دارای تخصص و تجربه کافی باشد خوب می داند که قبل از اینکه ابلاغات و احضارات به دست شخص بدهکار باشد و اموال خودش را از دسترس خارج کند ، اقدام به تامین اموال و دارائی ها وی می نماید .

تامین خواسته در پرونده های وصول مطالبات بسیار اهمیت دارد. چرا که زمان و هزینه های زیادی در این صورت صرفه جویی خواهد شد . درست است که به معاملات پس از بدهکاری برچسب معاملات صوری زده می شود لیکن اثبات و ابطال این معاملات همگی مستلزم زمان و هزینه است .

توقیف اموال بدهکار

پس از طرح دادخواست توسط وکیل وصول مطالبات و دفاع موثر در زمینه حقانیت طلبکار بر وصول وجه ، رای محکومیت بدهکار بر پرداخت وجه سند تجاری یا سند عادی صادر می گردد .

وکیل وصول مطالبات مجرب در این موقعیت با فراست و هوشمندی به دنبال یافتن یک وثیقه و ضمانت برای پرداخت دین است و بهترین وثیقه طلب اموال شخص بدهکار می باشد .

اگر این اموال قبلا تامین شده باشند که دیگر زحمت زیادی وجود ندارد در غیر این صورت باید نسبت به توقیف اموال شخص بدهکار اقدام نمود .

در صورتیکه می خواهید در مورد دریافت اقامت امارات با سرمایه گذاری اطلاعات بیشتری بدست آورید ، میتوانید به صفحه سرویس مربوطه مراجعه کنید:

وکیل وصول مطالبات بین المللی 3

پرسش و پاسخ های اقامت دبی

درباره اقامت دبی می پرسند:​

برای دریافت اقامت امارات از طریق خرید ملک شما باید حداقل 750 هزار درهم در حوزه املاک و مستغلات سرمایه گذاری کنید.

در حال حاضر خیر ، هنوز هیچ راهی برای دریافت شهروندی امارات وجود ندارد با این حال قوانینی در این خصوص در حال تصویب است.

اقامت امارات شرط حضور دائمی ندارد با این حال در سال حداقل چند بار باید به امارات سفر کنید تا اقامت خود را حفظ کنید. 

اصولا در پروسه مهاجرت به امارات می توانید همسر و فرزندان خود را همراه خود ببرید.

اگر طرفدار یک سبک زندگی لاکچری و سطح بالا هستید زندگی در امارات شما را کاملا اقناع می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد به مقاله «زندگی در دبی برای ایرانیان» رجوع کنید. 

اگر سوالتان را در لیست بالا نیافتید، در سامانه مشاوره آنلاین به صورت رایگان سوالتان را مطرح نمایید و از وکلای متخصص پاسخ دریافت کنید.

سوابق کار ما در امارات از 2013

سرمایه گذاری
0
ثبت شرکت
0
کارت اقامت
0

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

برای رزرو وقت مشاوره حضوری یا ویدئویی با وکلا با ما تماس بگیرید. همچنین می توانید سوالات خود را در سامانه مشاوره حقوقی آنلاین اریکه عدل مطرح نمایید.

موسسه حقوقی اریکه عدل

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...