منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

Banking Lawyer

وکیل بانکی بین المللی

اریکه عدل به عنوان وکیل بانکی بین المللی برای اولین بار ، موجبات دسترسی هموطنان گرامی را به حساب بانکی مستقل با کد سوئیفت ، کد آی بن، اینترنت بانک و مسترکارت و ویزا کارت فیزیکی فراهم آورده است.

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل اولین و تنها مجموعه وکالتی کشور است که در مسیر کاملا قانونی و تایید شده ، وکالت در افتتاح حساب بانکی بین المللی را می پذیرد.

[yasr_visitor_votes]

وکیل بانکی بین المللی

افتتاح حساب بانکی در بانکهای معتبر برای ایرانیان

تجارت بین الملل همواره یکی از راه های مطمئن افزایش ثروت در رفاه عمومی بوده است. اگر بازرگانان کشور بتوانند با کشورهای خارجی روابط تجاری برقرار کنند و محصولات خود را به جهان عرضه کنند این موضوع موجبات اشتغال زایی، افزایش کیفیت، افزایش رقابت و گسترش صنایع و تولیدات داخلی و در نهایت رفاه عمومی را فراهم می آورد.

یکی از دغدغه های اصلی بازرگانان و تجار در این زمینه عدم دسترسی به یک کانال بانکی بین المللی معتبر و البته خوش سابقه برای دریافت و پرداخت بین المللی پول است.

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل به عنوان موسسه حقوقی پیشرو در ارائه خدمات تجارت بین المللی، با مذاکره با بانکهای اروپایی امتیاز افتتاح حساب بانکی بین المللی به نام اشخاص حقیقی و حقوقی ایرانی را اخذ نموده است.

این اولین بار است که یک موسسه حقوقی ایرانی موجبات دسترسی هموطنان گرامی را به کد سوئیفت ، کد آی بن، اینترنت بانک و مسترکارت و ویزا کارت فیزیکی فراهم می آورد .

مزایای افتتاح حساب بین المللی

افتتاح در بانکهای معتبر

اریکه عدل صرفاً با بانک های معروف و معتبر که حسن عملکرد آنها مسبوق به سابقه باشد ، همکاری می کند.

بدون بلوکه شدن

حساب بانکی بین المللی باید به صورت مستمر و مداوم در دسترس باشد و هرگز نگرانی بابت بلوکه شدن آن وجود نداشته باشد.

کلیه امکانات بانکی

حساب های بانکی ارائه شده در اریکه عدل دارای کلیه امکانات پیشرفته بانکی از قبیل سوئیفت، آی بن ، اینترنت بانک و کارتهای بانکی می باشند.

اطلاعات پرداخت مستقل

ما هرگز کد سوئیفت و آی بن اشتراکی به شما پیشنهاد نمی کنیم . اطلاعات پرداخت باید مستقل باشد.

پروسه کاملا قانونی

اگر می خواهید حسابتان بلوکه نشود ، باید آن را در مسیر کاملا قانونی افتتاح کنید .

ویزا کارت و مستر کارت

حساب های بانکی بین المللی که توسط ما افتتاح می گردند دارای مستر کارت و ویزا کارت فیزیکی به نام صاحب حساب هستند.

اریکه عدل ، اولین وکیل بانکی بین المللی در ایران

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل اولین و تنها وکیل بانکی ایران است که در محیط بین المللی وکالت و نمایندگی ایرانیان را می پذیرد.

وکیل بانکی بین المللی

افتتاح حساب بانکی خارجی در اروپا

با توجه به اینکه بانکهای اروپایی می توانند نقش عمده ای در تجارت ایرانی ایفاء نمایند ، افتتاح حساب بانکی در اروپا به عنوان اولین هدف موسسه حقوقی اریکه عدل انتخاب شده و به عنوان مقدمه ای برای مفصل ترین خدمات بانکی بین الملل کشور در دسترس عموم ایرانیان قرار گرفته است .

افتتاح حساب بانکی خارجی در بانک میلینیوم پرتغال ، افتتاح حساب بانکی بین المللی در بردر سواسو نیوزلند ، افتتاح حساب بانکی در کردیت فانسیر فرانسه ، افتتاح حساب بانکی در سیم بانک سوئیس ، افتتاح حساب بانکی در چسکا اسپوریتلنای جمهوری چک و همچنین افتتاح حساب بانکی مدرن در مجموعه مانی پولو در جمهوری چک ، با تلاش و پشتکار امروز به نام اشخاص حقیقی و حقوقی ایرانی امکان پذیر شده است .

سرویسی که در نهایت به افزایش سطح رفاه عموم مردم منجر خواهد شد . افتتاح حساب بانکی در اروپا سبب خواهدد شد تا تولیدکنندگان و صادر کنندگان کالای ایرانی با در دست داشتن کانال مطمئن دریافت و پرداخت با انگیزه حضور در بازار بین المللی کیفیت کالای خود را افزایش دهند و همین طور وارد کنندگان برای بقای در بازار مجبور به واردات کالای با کیفیت تر اما با قیمت نازل تر خواهد شد .

افتتاح حساب بانکی در اروپا یک اتفاق ساده و کوچک نیست که بتوان براحتی از کنار آن گذشت . چاپ خبر این موضوع در روزنامه دنیای اقتصاد مورخ ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ دلیلی بر این مدعاست . موسسه حقوقی اریکه عدل در حال مذاکره با بانکهای ایرانی همچون بانک سینا ، خاور میانه ، آینده ، پاسارگاد ، اقتصاد نوین و …. جهت تسهیل دسترسی همگانی به این خدمت و افتتاح حساب بانکی در اروپا است .

روند افتتاح حساب بانکی بین المللی

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل به عنوان همکار رسمی هولدینگ لینکد-یوروپ آفشور انگلستان ، مجموعه حقوقی و مالی دمیکو و شرکت حقوقی اینوستایم پرتغال ، اولین سرویس دهنده افتتاح حساب بانکی بین المللی در جمهوری اسلامی ایران است . مجموعه ما پس از گرفتن وکالت از شما ، حساب بانکی شخصی یا تجاری شما را در بانکها و موسسات مالی معتبر اروپایی به نام خودتان افتتاح می کند . افتتاح حساب بانکی در اروپا به نام ایرانیان ، پس از لغو تحریم ها و اطمینان بانکهای اروپایی از امکان پذیر بودن ارائه خدمات به ایرانیان فراهم گشته است .

با تاکید وزارت امور خارجه آمریکا ، جان کری ، بر عدم مخالفت این کشور با معاملات بین المللی کشور ایران ، بانکهای اروپایی به این اطمینان رسیده اند که افتتاح حساب بانکی برای ایرانیان ، برای آنها مشکل ساز نخواهد بود . اریکه عدل بلافاصله با رایزنی مستقیم با بانکها اروپایی و تاکید بر تحولات جدید سیاسی این امتیاز را برای ایرانیان به ارمغان آورده است.

افتتاح حساب بانکی در اروپا به نام ایرانیان یکی از افتخارات ارزشمند اریکه عدل در دپارتمان خدمات بانکی بین المللی بوده است . پس از مذاکرات طولانی با بانکها و نهادهای مالی اروپایی و تلاش در پیاده سازی یک راهکار کاملا قانونی برای دسترسی عموم ایرانیان به شبکه جهانی بانکی بالاخره موفق شدیم این سرویس را به صورت کاملا رسمی به جامعه ایرانی عرضه نماییم .

روند افتتاح حساب بانکی بین المللی
مزایای افتتاح حساب بانکی بین المللی

مزایای افتتاح حساب بانکی در اروپا

  • حساب بانکی مادام العمر و دائمی معتبر در سرتاسر جهان
  • تضمین وجوه موجود در حساب توسط بانک مربوطه بدون توجه به ملیت صاحب حساب
  • امکان استفاده از خدمات سوئیفت و سایر خدمات تجاری بانکی
  • حواله آسان ریال به حساب شما در اروپا توسط کلیه صرافی های مجاز داخلی
  • سقف نامحدود انتقال وجه تا هر میزان که نیاز شما باشد
  • برقراری سقف کارمزد انتقال وجه ( مبلغ کارمزد در هر صورت از یک مبلغ معین بالاتر نخواهد رفت)
  • تسهیل مبادلات در قرارداد ها و معاملات تجاری
  • اعتبار و اعتماد بیشتر طرف تجاری در قراردادها با ذکر شماره حساب بین المللی در قسمت شرایط پرداخت
  • تسهیل سرمایه گذاری در پروژه های اقتصادی
  • امکان استفاده از کارتهای  بانکی مستر کارت و ویزا کارت در دستگاههای خودپرداز سرتاسر جهان با پشتیبانی از بیش از ۲۰ ارز رایج دنیا
  • اطلاعات کاملا محرمانه حساب بانکی  ( هیچ کس از موجودی حساب شما و نقل و انتقالات مطلع نخواهد شد !)
  • برخورداری از اینترنت بانک و مدیریت حساب آنلاین
  • امکان افتتاح حساب بانکی به نام شخص ایرانی
  • امکان افتتاح حساب برای شرکت (حساب شرکتی ) و مدیریت (حساب شخصی ) در بانک واحد جهت تسهیل انتقال وجه

حساب بانکی ۱۰۰٪ قانونی
حساب بانکی در اروپا در بستر کاملا قانونی افتتاح می گردد و این موضوع خطر بلوکه شدن آن را به صفر نزدیک می کند.

به نام شخص ایرانی
حسابهای بانکی که توسط اریکه عدل افتتاح می شوند ، به نام شخص خارجی نیست بلکه به نام شخص ایرانی افتتاح می شود.

اطلاعات پرداخت مستقل
ایرانی ها مدتها اسیر کد سوئیفت و آی بن اشتراکی بوده اند ٬‌آنهایی که قبلا با امور بانکی در تعامل بوده اند ٬‌قدر اطلاعات پرداخت مستقل و اختصاصی را بخوبی می دانند.

کارمزدهای بسیار مناسب
یکی از نکات بسیار مهم در افتتاح حساب بانکی ٬‌هزینه های و کارمزدهاست. بانک خارجی باید دارای کارمزد ها و هزینه های بسیار معقول و مناسب می باشد.

بیمه کامل سپرده ها
کلیه سپرده های بانکی بایستی نزد بانک مرکزی کشور مقصد بیمه باشد . این موضوع به مشتریان این بانک اطمینان دو چندان می دهد.

ارائه کد سوئیفت و آی بن مستقل به نام ایرانیان

سوئیفت کد ( swift code ) یک نوع علامت انحصاری برای شناسایی بانک ها است . این کد برای انتقال وجه بین بانک ها به ویژه انتقال وجه بین المللی و ارسال حواله ارزی استفاده میشود همچنین بانک ها با استفاده از بستر سوئیفت به یکدیگر پیغام میدهند . کد سوئیفت از ۸ الی ۱۱ کاراکتر تشکیل شده است زمانی که کد سوئیفت ۸ رقمی داده میشود منظور بانک عامل مورد نظر است و شعبه را مشخص نکرده است . چهار کاراکتر اول کد سوئیفت : معرف کد بانک است که تنها میتواند حروف باشد . دو کاراکتر دوم : معرف کشور بانک است به طور مثال برای ایران IR است . دو کاراکتر سوم : کد موقعیت مکانی بانک است . سه کاراکتر آخر : کد شعبه بانک است که بدون این کد نیز شماره سوئیفت کامل است و این مورد انتخابی است .

موسسه حقوقی اریکه عدل ، برای اولین بار امکان دسترسی اشخاص حقیقی و حقوقی ایرانی را به حسابهای بانکی بین المللی دارای امکانات مختلف از جمله کد سوئیفت میسر نموده است .

ارائه ویزا کارت و مستر کارت فیزیکی

پیش از این هموطنان گرامی که به هر دلیلی به خارج از کشور مسافرت می نمودند ، بالاجبار همواره نیازهای مالی خود را با پول نقد بر طرف می نمودند . پرداختهای بین المللی چه کم و چه زیاد به صورت نقدی انجام می شد . این موضوع علاوه بر افزایش احتمال سرقت ، زحمات مراجعات مکرر به صرافی های مختلف را بر آنها بار می نمود . موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل با وکالت در افتتاح حساب بانکی بین المللی ، امکان استفاده ایرانیان عزیز را از کارتهای بانکی فیزیکی از جمله مستر کارت و ویزا کارت فراهم آورده است .

علاوه بر خریدهای حضوری در فروشگاهها و استفاده از دستگاههای POS و ATM  ، هم اکنون هموطنان قادر خواهند بود خرید های آنلاین و اینترنتی خود را نیز از سرتاسر جهان به سادگی و در خانه خود انجام دهند . علاوه بر این کارتهای مذکور قابلیت معرفی به درگاههای پرداخت هموچون پی پال (PAYPAL) و … را نیز دارد و ازین باب می تواند وسیله ای در مسیر گسترش تجارت الکترونیک و اینترنتی ایرانیان باشد . کارتهای مذکور متصل به حساب بانکی به نام شخص ایرانی می باشد و به راحتی از طریق اینترنت بانک قابل مدیریت است.

وکیل بانکی بین المللی

بانک Millennium پرتغال

Banco Comercial Português  با نام تجاری میلینیوم که در سال ۱۹۸۵ تاسیس شده است در حقیقت بزرگترین و گسترده ترین بانک خصوصی کشور پرتغال است.

 بانک میلینیوم حدود ۴٫۳ میلیون نفر مشتری در سراسر جهان داشته و در کشور پرتغال حدود ۹۰۰۰ شعبه دارد .  بانک میلینیوم در لیست ۲۰۰۰ شرکت تجاری برتر دنیا که هر ساله توسط مجله Forbes  منتشر می گردد ، رتبه ۴۵۳۳ را دارا بوده است .

بانک Millennium پرتغال که تحت نظارت Banco de Portugal  فعالیت می کند و مجوز رسمی مشارکت و مداخله در امور سرمایه گذاری ، خدمات بانکی و اقتصادی را داراست ، یکی از بانکهای اروپایی است که از بیمه تضمینی سپرده ها برخوردار است.

این بدین معناست که اگر زمانی منابع مالی بانک برای تادیه وجوه سپرده ها کافی نباشد و یا اینکه مشکلی برای سپرده های پیش آید ، کلیه مبالغ از محل بیمه و تضمین موجود پرداخت خواهد گردید .یکی از مزایای فوق العاده بانک میلینیوم برخورداری از Customer Care Centre یا همان مرکز پشتیبانی مشتریان است که به صورت ۲۴ ساعته پشتیبانی از مشتریان را به عهده دارد .

وکیل بانکی بین المللی

بانک CIM BANK سوئیس

اگر قصد دارید یک حساب بانکی در سوئیس داشته باشید یکی از گزینه های مناسب برای شما سیم بانک است . بانک CIM سال 1990 فعالیت خود را به عنوان بانک خصوصی در سوییس شروع کرد، در شهر های Geneva, Lugano, Wollerau دارای شعبه می باشد و بانک Primorska Banka کرواسی که در سال 2006 افتتاح شده نیز زیر نظر CIM Bank فعالیت می کند.CIM BANK به دلیل ارج نهادن به حقوق مشتری از 12 زبان زنده ی دنیا برای مشتریان خود پشتیبانی می کند که شامل 80 ملیت مختلف می شود. این مساله برای ایرانیانی که به دنبال حساب بانکی سوئیس هستند مزیت بزرگی محسوب می شود .

CIM BANK همچین عضو SBA یا انجمن بانک داران سوییس نیز می باشد.CIM BANK با بهره گیری از سیستم های مدرن بانکداری مشتریان را قادر می سازد تا به سهولت از خدمات اینترنت بانک و موبایل بانک استفاده کنند و تمام نیاز های خود اعم از خرید، انتقال وجه و… را به راحتی برطرف سازند.

وکیل بانکی بین المللی

بانک Alpinum لیختنشتاین

الپینیوم یک بانک کلاسیک و معروف اروپایی است که مشتریان بسیار زیادی برای انجام امور بانکی خود به آن متکی هستند . بانک الپینیوم مدتهای مدیدی است که سیاست های کلی خود را بر روابط طولانی مدت با مشتریان مستقر نموده است . بانک الپینیوم به مشتریان به صورت اختصاصی مشاوره های بانکی ارائه داده و نیازهای ایشان را بخوبی شناسایی می کند . شفافیت هزینه ها ، خدمات و کارمزدهای بانکی بانک الپینیوم از دیگر نقاط قوت این بانک کلاسیک است .

دپارتمان بانکی موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل در راستای تسهیل عملیات بانکی هموطنان عزیز ایرانی در اروپا و سایر نقاط جهان ، هم اکنون وکالت و نمایندگی مشتریان خود را در کشور لیختنشتاین بر عهده می گیرد و به نمایندگی از آنها نسبت به افتتاح حساب بانکی بین المللی با امکانات کامل بانکی ، در مسیر کاملا قانونی اقدام می نماید . برای آگاهی از شرایط و ضوابط این سرویس دپارتمان بانکی با ما همراه باشید .

وکیل بانکی بین المللی

MoneyPolo جمهوری چک

MoneyPolo یا مانی پولو در حقیقت برند ثبت شده شرکت مسئولیت محدود Mayzus Financial Services Ltd می باشد . این شرکت که ارائه دهنده حساب بانکی بین المللی می باشد تابع مقررات مربوط به Payment Services Regulations 20099 بوده و دارای کلیه مجوز ها و گواهینامه های مرتبط در خصوص ارائه خدمات مالی و اقتصادی می باشد . مانی پولو یک گروه جوان ، متخصص و فعال بوده که تمام هم و غم خود را صرف ارائه خدمات مالی و بانکی ( انتقال وجه ) در سطح بین المللی نموده است .

مانی پولو تلاش دارد تا با فراهم کردن حساب بانکی بین المللی ، راهکارهای مالی و بانکی ای ارائه دهد که در عین حال که از بالاترین استانداردهای کیفیت جهانی پیروی می کنند ، ارزان قیمت و مناسب باشند . مانی پولو در واقع در سالهای اخیر مانند موجی عظیم کلیه نیازهای مالی خانواده ، کسب و کار ها وشرکت ها را در نوردیده و اکنون به یک برند شاخص و شناخته شده در سطح دنیا بدل گشته است .

هم اینک با همت وکلای اریکه عدل افتتاح حساب بانکی بین المللی به نام ایرانیان در این مجموعه مالی و اعتباری فراهم آمده است. شماره حساب مستقل از یک بانک معتبر اروپایی ٬ اعتبار این حساب بانکی بین المللی را دو چندان می کند .

وکیل بانکی بین المللی

Ceska Sporitelna جمهوری چک

بانک چِسکا اِسپوریتِلنا  Ceska Sporitelna یک بانک مدرن است که تمرکز ویژه ای بر مشتریان جزء خود دارد. البته مشتریان با اندازه های متوسط و عظیم نیز از توجه این بانک ها دور نمانده اند. این بانک از قوانین بانکی اتحادیه اروپا تبعیت کرده و تحت نظارت بانک مرکزی اتحادیه اروپاست . داشتن حساب بانکی در این بانک معروف و قدیمی ، به مشتریان آن پرستیژ کاری خاصی می بخشد .

بانک چِسکا اِسپوریتِلنا نقش بسیار مهمی را در اقتصاد اروپا و حتی جهان ایفا مینماید. با حدود تقریبا ۵ میلیون مشتری در سرتاسر جهان، این بانک بزرگترین بانک اروپاست.

بانک چِسکا اِسپوریتِلنا دارای سابقه بسیار طولانی در جمهوری چک است. این بانک در سال ۲۰۱۵ یکصد و نودمین سالگرد تاسیس خود را جشن گرفته است. همچنین این بانک عظیم در سال ۲۰۱۵۵ رتبه بانک سال را از آن خود نموده است.

بانک بانک چِسکا اِسپوریتِلنا از طریق شعبه بانکی خود، ماشین های خودپرداز و پایانه های فروشگاهی عظیم خدمات بانکی بی عیب و نقص به مشتریان خود ارائه میدهد.

وکیل بانکی بین المللی

بانک CREDIT FONCIER فرانسه

موسسه مالی عظیم کردیت فانسیر (Credit Foncier de France) از سال ۱۸۵۲ میلادی با ارائه خدمات بانکی با کیفیت عالی و درجه اول ، مشتریان بسیاری را به خود جلب نموده است .موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل با هدف تسهیل تجارت ایرانی در محیط بین المللی وکالت در افتتاح حساب بانکی ایرانیان در شعبه آفشور کردیت فانسیر واقع در جزایر کاماروس را به عهده می گیرد.

وکیل بانکی بین المللی

بانک Novo Banco پرتغال

بانک NOVO BANCO از نقطه نظر رده بندی بانکهای پرتغال سومین بانک بزرگ این کشور محسوب می شود. در سال ۲۰۱۶ سرمایه نووو بنکو حدود ۵.۲ میلیارد یورو اعلام شده است و بیش از ۶۰۰۰ کارمند و پرسنل داشته است .

در حال حاضر مالک بیش از ۷۵ درصد سهام نوو بنکو در پرتغال Lone Star Funds است که یک سازمان مالی و سرمایه گذاری آمریکایی با ۴۵ میلیارد دلار سرمایه است . به گفته وکلای پرتغالی این بانک در حال حاضر توسط دولت پرتغال اداره می شود و امنیت بسیار بالایی دارد .

Novo Banco در حقیقت ی مجموعه مالی بزرگ است که خدمات مالی و اقتصادی متنوعی را ارائه می دهد. از قبیل این خدمات می توان به خدمات بانکی به افراد ، شرکتها و سازمان ها اشاره کرد. نووو بنکو علاوه بر فعالیت در بانکداری داخلی در حوزه بانکداری بین المللی نیز مشارکت داشته و مدیریت سرمایه و صنعت بیمه را نیز به انجام می رساند.

بانک Novo Banco پرتغال همچنین در امور مختلفی همچون نگهداری سپرده های مختلف ، اعطای وام به افراد و شرکتهای تجاری ، سرمایه گذاری در حوزه های مختلف صنعتی و تجاری ، بازار سهام و خرید و فروش ارز نیز فعالیت موفقی دارد و از این منظر در پرتغال و اروپا شهرت دارد . در حال حاضر مدیریت عامل این بانک بزرگ آقای António Manuel Palma Ramalho بر عهده دارند .

وکیل بانکی بین المللی

بانک BREDER SUASSO نیوزلند

موسسه مالی بردر سواسو (BREDER SUASSO) با ارائه خدمات با کیفیت عالی و درجه اول از جمله حساب بانکی بین المللی ، حساب بانکی آفشور و … مشتریان بانکی خود را قادر می سازد تا با برخورداری از این حساب بانکی آفشور ، ضمن در دست داشتن مستر کارت فیزیکی با خیال راحت از سوئیفت SWIFT استفاده کرده و مبادلات بین المللی خود را در بستری بسیار امن انجام دهند .

بردر سواسو علاوه بر اینکه به دلیل پذیرش همگانی دبیت کارت بانکی اش ( مستر کارت )در سراسر دنیا معروف است ، به دلیل ارائه مشاوره های حرفه ای مالی به مشتریان خود از محبوبیت بالایی برخوردار است . افتتاح حساب بانکی بین المللی و یا حساب بانکی آفشور و امکان استفاده از سوئیفت و انتقال امن وجوه در سطح بین المللی را برای کلیه مشتریان ایرانی فراهم می آورد. یک حساب بانکی بدون پیچیدگی و در عین حال بسیار موفق که با تلاشهای موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل هم اکنون ایرانیان عزیز نیز می توانند بدون مراجعه فیزیکی به بانک از آن برخوردار شوند و از امکانات فوق العاده آن از جمله دریافت و پرداخت پول در سطح بین المللی ، استفاده از مستر کارت فیزیکی و برداشت پول از خودپرداز های بین المللی، خرید اینترنتی ،سوییفت ، آی بن و … استفاده کنند .

حساب بانکی در اروپا ، آغازی برای یک انقلاب تجاری

برخورداری از یک حساب بانکی بین المللی و استفاده از آن جهت تامین نیازهای روزمره و تجاری حق شماست . شما می توانید هر جای دنیا و به ارز دلخواه از حساب خود پول برداشت کنید . در مسافرت ها نیاز به گرفتن ارز از صرافی و استرس نگهداری و مراقبت از آن پول را تحمل نخواهید کرد چرا که تمام پول شما در حساب بانکی شما و کارت آن در جیبتان است !

از سوی دیگر ، فعالان تجارت بین الملل با برخورداری از این حساب می توانند علاوه بر اینکه اعتبار تجاری خود را با ذکر حساب بانکی بین المللی اختصاصی در قراردادها ، افزایش می دهند از کلیه خدمات تجاری بانکشان همانند ال سی و سوئیفت استفاده نمایند .

پرسش و پاسخ های شما

درباره حساب بانکی بین المللی می پرسند:​

بله ، کارت فیزیکی بانکی نیز در این سرویس تقدیم مشتریان عزیز می گردد . این کارتهای مستر کارت یا ویزا کارت و … بوده و قابلیت استفاده در فروشگاهها و خودپرداز های سرتاسر جهان را دارد . این موضوع می تواند به کسانی که مسافرت زیاد می روند کمک شایانی بکند.

شایان ذکر است که کارتها در این حسابهای بانکی از نوع دبیت می باشد .

اطلاعات شما به عنوان صاحب حساب در نزد بانک محرمانه تلقی شده و به هیچ شخص یا سازمانی اعلام نخواهد شد . این یک شرط حقوقی و قانونی است که در قرارداد افتتاح حساب ذکر شده و بانک ملزم به رعایت آن است . با اطمینان می توان گفت هیچ نهادی از هویت صاحب حساب و میزان موجودی او خبردار نمی گردد.

خیر ، با توجه به اینکه اطلاعات این حساب محرمانه است شما مالیاتی نخواهید پرداخت . تنها هزینه هایی که متقبل می شوید هزینه کارمزدهای انتقال و هزینه نگهداری اندکی است که از سوی بانک دریافت می شود و بسته به نوع بانک متغیر است.

با این حال توجه داشته باشید که اریکه عدل حتی المقدور در بانکهایی حساب باز می کند که هزینه اداره آنها برای هموطنان پایین و به صرفه باشد.

هزینه نگهداری حساب معمولا به صورت ماهیانه از سوی بانک دریافت می شود ، مبلغ آن اندک بوده و به دلیل بین المللی بودن حساب ، محافظت از اطلاعات و وجوه موجود و اطمینان از استفاده از حساب  و گردش مالی اخذ می گردد . مثلا بانک ورسو در استونیا ماهیانه مبلغ ۱۵ یورو جهت نگهداری حساب دریافت می کند.

هر بانکی در دنیا هزینه نگهداری مخصوص به خود را دارد.

بله ، این حسابها تابع استاندارد ها جهانی بانکداری بوده و دارای امتیازات از قبیل SWIFT و IBAN نیز می باشد . اطلاعات مربوطه همراه با مدارک افتتاح حساب تحویل مشتریان گرامی میگردد.به هر صورت در صفحه مربوط به سرویس کلیه امکانات مربوطه درج شده است.

تاکید بر این موضوع به این خاطر است که تا قبل از لغو تحریم های کشورمان هیچ بانکی در اروپا به نام اتباع ایرانی حساب باز نمی کرد . ایرانیان مجبور بودند از حسابهایی استفاده کنند که به اسم شخصی ناشناس در اروپا بود ! شخصی که نه شما میشناختید و البته تمام اختیارات حساب مزبور را قانوناً دارا بود !

این موضوع علاوه بر استرس و اضطراب بارها سبب این شد که برخی سودجویان مبالغ هنگفتی از این حسابها به جیب بزنند و سر مالک واقعی حساب بی کلاه بماند و چون شخص سارق اروپایی بود ، دادخواهی و مراجعه به دادگاه هم به مشکل بر می خورد. علاوه بر این تاجران ایرانی به دلیل همین استرس مجبور بودند که همیشه مبالغ جزئی در حساب نگهداری کنند و همیشه در خصوص معاملاتشان وارد هفت خوان واریز و انتقال شوند.

مجموعه بین المللی ما پس از لغو تحریم ها به صورت مستقیم با یانکهای اروپایی وارد مذاکره شد و با اقتدار امتیاز افتتاح حساب اما این بار به نام خود شخص ایرانی را بدست آورد . حسابی که هیچ شخصی غیر از شما اجازه و توانایی برداشت وجه ، انتقال و هرگونه تغییر را به هیچ وجه من الوجوه نخواهد داشت. این موضوع سبب خواهد شد که هیچگونه استرس و اضطرابی از این ناحیه به مشتریان عزیز وارد نگردد و با خیال راحت به کسب و کار یا مسافرت بپردازند.

برخی از سودجویان که هنوز با چندین واسطه و به نام اشخاص ثالث اروپایی برای ایرانیان حساب افتتاح می کنند در پاسخ این سوال که چرا به نام ایرانی ها حساب باز می کنید ، می گویند : چون حساب به نام ایرانی خطرناک است و هر لحظه امکان دارد پولهای شما مصادره گردد !

آنها واقعیت را به شما نمی گویند که نمی توانند به نام ایرانیان حساب باز کنند ! فقط می خواهند به هر طریقی بازارشان را حفظ کنند.

امکان افتتاح حساب به نام ایرانیان محصول مذاکرات طولانی وکلای مجموعه ما، از ابتدای سال ۲۰۱۶ میلادی با بانکهاست .بانکها می خواستند از لغو تحریم ها و بدون بازگشت بودن تفاهم کشورمان با دنیای غرب اطمینان حاصل کنند .آنها هیچ گاه زحمت و دردسر بی ثباتی حسابهای خودشان را به جان نمی خرند و اگر به آینده حسابهای ایرانیان اطمینان نداشتند هیچ گاه دست به افتتاح حساب به نام ایرانیان نمی زدند .

اکنون بانکهای اروپایی به اعتبار وکلای معروف و خوش سابقه ما در اروپا به نام ایرانیان حساب افتتاح می کنند . این حسابها مانند تمام حسابهای دیگر شهروندان اروپایی مورد تضمین بانک مرکزی اتحادیه اروپاست و حتی در مواقع ورشکستگی بانک که از محالات است موجودی حسابها در نزد بانک مرکزی مزبور بیمه می باشد . پس این نگرانی ها را به کناری نهاده و خود را برای کسب و کار جهانی آماده کنید . ما شانه به شانه شما حافظ منافعتان خواهیم بود .

چرا که نه ! امکان افتتاح این نوع حسابها برای اشخاص حقیقی (افراد معمولی) و اشخاص حقوقی (شرکتها و سازمانها) وجود دارد .

مهمترین مساله برای بانکهای اروپایی این است که هویت متقاضی حساب توسط وکلای مجموعه ما تایید شود . ما در زمان عقد قرارداد با بررسی مدارک شما همچون کارت ملی و شناسنامه از این موضوع مطمئن می شویم .در کنار این مساله بانکهای مختلف ممکن است مدارک مختلفی طلب نمایند . به طور مثال اسکن مدارکی همچون پاسپورت و مدارک هویتی را درخواست می نمایند . برخی از آنها گواهی ترجمه شده خوش حسابی متقاضی را از بانک ایرانی مطالبه می نمایند .

با این حال در صفحه مربوط به هر کدام از بانکها که اریکه عدل وکالت در افتتاح حساب بانکی بین المللی را در آنها بر عهده می گیرد ، مدارکی که باید از سوی متقاضی تحویل شوند ، درج شده است .

اگر سوالتان را در لیست بالا نیافتید، در سامانه مشاوره آنلاین به صورت رایگان سوالتان را مطرح نمایید و از وکلای متخصص پاسخ دریافت کنید.

سوابق کار ما در امارات از 2013

سرمایه گذاری
0
ثبت شرکت
0
کارت اقامت
0

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

برای رزرو وقت مشاوره حضوری یا ویدئویی با وکلا با ما تماس بگیرید. همچنین می توانید سوالات خود را در سامانه مشاوره حقوقی آنلاین اریکه عدل مطرح نمایید.

موسسه حقوقی اریکه عدل

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...