منو

موسسه حقوقی اریکه عدل
ثبت شرکت در هند ،‌ثبت شرکت در هندوستان

خدمات جامع ثبت شرکت در هندوستان

درباره هندوستان

اگر قصد ثبت شرکت در هندوستان را دارید اجازه بدهید شما را با این کشور بیشتر آشنا کنیم. هندوستان یا به صورت رسمی تر جمهوری هندوستان کشور در جنوب آسیا است. هندوستان از نقطه نظر مساحت هفتمین کشور دنیا ، از نظر جمعیت دومین کشور دنیا و پرجمعیت ترین کشور دنیا از نقطه نظر داشتن دموکراسی است. با توجه به اینکه هندوستان با کشورهای مهمی همچون چین هم مرز است ، ایجاد فعالیت اقتصادی در این کشور محبوبیت زیادی دارد.

پایتخت هندوستان دهلی نو می باشد. پول رسمی این کشور روپیه هندی می باشد. کشور هندوستان بیش از ۱.۲ میلیارد نفر جمعیت دارد. زبان هندی و انگلیسی دو زبان رسمی کشور هندوستان است.

زیرساختها و اقتصاد هندوستان

از بین ویژگی های برجسته یک کشور ، زمانی که بحث ثبت شرکت بین المللی به میان بیاید ،‌ زیرساختها و اقتصاد از همه مهم تر خواهد بود. اما چرا فعالان بازار ثبت شرکت در هند را توصیه می کنند؟ ساختارهای اقتصادی و بازار این کشور به چه نحو است؟ با اریکه عدل همراه باشید تا شما را با این موضوعات بیشتر آشنا کنیم .

همانطور که اشاره کردیم هندوستان پرجمعیت ترین کشور دموکراتیک دنیا است. از نقطه نظر صندوق بین المللی پول در سال ۲۰۱۷ اقتصاد هندوستان بالغ بر ۲.۴۵۴ تریلیون دلار ارزش داشته است. از نقطه نظر تبادل ارز های بین المللی کشور هند در بین مارکت های بزرگ دنیا رتبه ششم را دارد. کشور هندوستان سومین کشور دنیا از لحاظ قدرت خرید مردم است.

با عنایت به رشد مستمر تولید ناخلص داخلی این کشور با نرخ ۵.۸ درصد در دو دهه گذشته ،‌اقتصاد هند یکی از سریع ترین اقتصاد های در حال رشد دنیا محسوب می شود. علاوه بر موارد فوق ، امتیازات بسیار دیگری وجود دارد که همچنان فعالان بازار را به ثبت کشور در هندوستان ترغیب می کند.

ثبت شرکت در هندوستان
ثبت شرکت در هندوستان
ثبت شرکت در هندوستان

توجه!

متاسفانه در حال حاضر امکان ارائه این سرویس برای دارندگان پاسپورت ایرانی وجود ندارد.

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...