منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

Company Setup

ثبت شرکت بین المللی

شکل دهی موجودیت جهانی با ثبت شرکت بین المللی ،‌ گامی بزرگ و اساسی در مسیر توسعه کسب و کار شما و رفع بسیاری از محدودیت های تجاری ، بازرگانی ،‌گمرکی و بانکی به وسیله ثبت شرکت آفشور و یا آنشور است.

وقت آن رسیده است که Business خود را با کمک وکیل ثبت شرکت بین المللی در موسسه حقوقی اریکه عدل به مرحله بعدی ببرید!

[yasr_visitor_votes]

ثبت شرکت بین المللی

چرا ثبت شرکت بین المللی ؟

ثبت شرکت خارجی به شما این اجازه را می دهد که مرز کسب و کار های خود را به وسیله وکیل ثبت شرکت بین المللی جلو تر ببرید و این بار درهای تجارت خود را به روی مردم دنیا بگشائید.  با توجه به محدودیت های بی شماری که ایرانیان در زمینه برقراری مراودات تجاری با دنیای خارج دارند ، برخوردار بودن از یک هویت خارجی ( در قالب یک شرکت بین المللی ) این امکان را به شما خواهد داد تا با بسیاری از این محدودیت ها یک بار برای همیشه خداحافظی کنید. برای درک بهتر موضوع به مطلب « راه انداختن کسب و کار خارجی ، بایدها و نبایدها » مراجعه نمایید.

از طرف دیگر با ثبت شرکت خارجی و در اختیار داشتن یک هویت بین المللی به شما اجازه می دهد که آزادانه با نهاد و شرکتهای خارجی معروف همچون آمازون ، گوگل پلی ، اپل استور ، فارکس و … وارد قرارداد شوید و دیگر مشمول محدودیت ها و ممنوعیت هایی که این شرکت ها برای نقاط جغرافیایی خاصی وضع کرده اند ، نباشید.

مزیت استثنایی دیگر ثبت شرکت خارجی برخورداری از کانال های بانکی معتبر و مطمئن خارجی است. این امتیاز فوق العاده به شما فرصت می دهد که سرویس های خود را آزادانه به کل دنیا عرضه کنید و با هر کسی که بخواهید مراودات مالی داشته باشید. از این به بعد می توانید در قرارداد هایتان مستقیما شماره حساب بانکی خودتان را درج کنید و دیگر نگران صرافی ها و سایر واسطه ها نباشید.

رویکرد ما در ثبت شرکت بین المللی

توجه ویژه به مسئولیتهای مالیاتی

در خصوص ثبت شرکت خارجی باید به تعهدات مالیاتی شرکت در نظام حقوقی خارجی توجه ویژه داشت. گاهی مالیاتها به قدری سنگین است که کلیت پروژه را زیر سوال می برد!

برخورداری از کانال بانکی مطمئن

ثبت شرکت خارجی بدون توجه به حساب بانکی شرکتی اتلاف وقت و هزینه است. ثبت شرکت خارجی باید در حالی ثبت شود که برخورداری از حساب بانکی مطمئن تضمین شده باشد.

تشریفات و شیوه مدیریت آسان

به دلیل بین المللی بودن شرکت و در سفر بودن مدیران شرکت بین المللی نباید دارای تشریفات پیچیده باشد یا اینکه مدیریت آن نیاز به حضور دائم و مستمر مدیران و صرف هزینه بالا داشته باشد.

خدمات ثبت شرکت بین المللی در اروپا

پشتیبانی نیازهای شرکتی شما در کشورهای اروپایی

وکیل ثبت شرکت بین المللی

ثبت شرکت بین المللی در اروپا

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل گسترده ترین خدمات ثبت شرکتها در اتحادیه اروپا را در ایران ارائه می دهد. قریب به اتفاق کشورهای اروپایی در لیست خدمات ما حاضر هستند. برای اطلاعات بیشتر به صفحه هر کشور مراجعه بفرمایید.

خدمات ثبت شرکت بین المللی در قاره آسیا

پشتیبانی نیازهای شرکتی شما در کشورهای آسیایی

وکیل ثبت شرکت بین المللی

ثبت شرکت بین المللی در آسیا

اگر در هر کدام از کشورهای آسیایی قصد ثبت شرکت دارید ، اریکه عدل بهترین انتخاب شما بعنوان وکیل شرکتهاست. ما خدمات ثبت شرکتها در کشورهای آسیایی را با بهترین کیفیت و در سریع ترین زمان ممکن ارائه می دهیم.

خدمات ثبت شرکت بین المللی در خاور میانه

پشتیبانی نیازهای شرکتی شما در کشورهای عربی

وکیل ثبت شرکت بین المللی

ثبت شرکت بین المللی در خاورمیانه

اگر در هر کدام از کشورهای آسیایی قصد ثبت شرکت دارید ، اریکه عدل بهترین انتخاب شما بعنوان وکیل شرکتهاست. ما خدمات ثبت شرکتها در کشورهای آسیایی را با بهترین کیفیت و در سریع ترین زمان ممکن ارائه می دهیم.

خدمات ثبت شرکت بین المللی در آمریکای جنوبی

پشتیبانی نیازهای شرکتی شما در آمریکا

وکیل ثبت شرکت بین المللی

ثبت شرکت بین المللی در آمریکای جنوبی

زمانی که نام آفشور می آید ، کشورهای آفریقایی و حوزه جزایر کارائیب همواره حرف ها برای گفتن دارند. موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل افتخار دارد ثبت شرکت را در محبوب ترین نظام های حقوقی این مناطق انجام دهد.

خدمات ثبت شرکت بین المللی در آفریقا و کارائیب

پشتیبانی نیازهای شرکتی شما در کشورهای آفریقایی

وکیل ثبت شرکت بین المللی

ثبت شرکت بین المللی در آفریقا و کارائیب

زمانی که نام آفشور می آید ، کشورهای آفریقایی و حوزه جزایر کارائیب همواره حرف ها برای گفتن دارند. موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل افتخار دارد ثبت شرکت را در محبوب ترین نظام های حقوقی این مناطق انجام دهد.

هم شرکت آفشور هم شرکت آنشور

تخصص و تجربه طولانی مدت اریکه عدل برای شما انتخاب های زیادی را به ارمغان می آورد، ما برای تمام نیازهای تجاری شما پاسخ تخصصی داریم. چه بخواهید شرکت آفشور Offshore ثبت کنید چه شرکت آنشور Onshore و یا اینکه سیاست های شما ثبت شرکت تک نفره باشد یا شرکت با چند شریک ، ما برای شما بهترین راهکارها را پیشنهاد می دهیم!

ثبت شرکت آفشور

ثبت شرکت آفشور

Offshore Company

شرکت آفشور در سالهای اخیر یکی از محبوب ترین ساختار های ایجاد و ثبت شرکت بین المللی بوده است. اگر به معافیت های مالیاتی گسترده شرکت آفشور و تشریفات ساده و سریع اداره و مدیریت این نوع شرکت از زبان وکیل ثبت شرکت بین المللی نگاهی بیاندازیم خیلی زود متوجه دلیل محبوبیت این شرکت ها می شویم. بله درست شنیدید ، شرکت آفشور هیچ گونه تعهد مالیاتی در هیچ کدام از درآمد های خود ندارد!

وقتی از تشریفات ساده صحبت می کنیم منظور این است که از حسابداری و حسابداری و ثبت و ارسال فرم ها و اظهارنامه های خسته کننده هم خبری نیست. این به معنای صرفه جویی قابل ملاحظه در هزینه های حسابداری و حسابرسی است.

از سوی دیگر محرمانگی سطح بالا و ناشناس باقی ماندن ذی نفعان نهایی شرکت نیز از جمله مزایای فوق العاده شرکت آفشور است. نکته جالب این است که در اکثر نظامهای آفشور دنیا شما در زمان ثبت شرکت آفشور نیازی به تودیع سرمایه ندارید.

علاوه بر اینها شرکت آفشور را می توان از راه دور و به صورت بین المللی اداره کرد. به عبارت دیگر هیچ گونه شرط حضوری برای مدیران شرکت آفشور وجود ندارد.

ثبت شرکت آنشور

Onshore Company

شرکت آنشور ( Onshore Company ) در حقیقت همان شرکتهایی است که در نظام حقوقی معمول کشور های مختلف دنیا ثبت می شود و مشمول قوانین و مقررات داخلی کشور محل ثبت است. درست است که شرکت آنشور دارای مسئولیت های مالیاتی است و تشریفات اداره و نگهداری شرکت هم باید مطابق قوانین داخلی جریان داشته باشد ، اما با این حال همچنان طرفداران خود را نیز دارد.

دلایل طرفداران این است که معمولا کسانی که به دنبال برند سازی در محیط بین المللی هستند به سمت شرکتهای آنشور می روند. علت این است که معمولا بقیه شرکت ها و اشخاص محیط بین المللی بیشتر به این نوع شرکت اعتماد کرده و راحت تر با آن وارد مراودات و مناسبات مالی و تجاری می شوند.

از اینها گذشته شرکت های آنشور می توانند از کانال های بانکی کشور محل ثبت خود نیز براحتی استفاده کنند.

از طرف دیگر شرکتهای آنشور می تواند دریافت ویزای ورود به کشور خارجی را بسیار آسان تر کند. همچنین اگر جریان مالی مناسب برای شرکت آنشور فراهم شود حتی می توان برای اخذ اقامت کشور خارجی و آغاز یک برنامه مهاجرتی آبرومند و دارای آینده تجاری روی آن حساب کرد.

وکیل ثبت شرکت بین المللی

پرسش و پاسخ ها

درباره ثبت شرکت بین المللی می پرسند:​

برای دریافت اقامت امارات از طریق خرید ملک شما باید حداقل 750 هزار درهم در حوزه املاک و مستغلات سرمایه گذاری کنید.

در حال حاضر خیر ، هنوز هیچ راهی برای دریافت شهروندی امارات وجود ندارد با این حال قوانینی در این خصوص در حال تصویب است.

اقامت امارات شرط حضور دائمی ندارد با این حال در سال حداقل چند بار باید به امارات سفر کنید تا اقامت خود را حفظ کنید. 

اصولا در پروسه مهاجرت به امارات می توانید همسر و فرزندان خود را همراه خود ببرید.

اگر طرفدار یک سبک زندگی لاکچری و سطح بالا هستید زندگی در امارات شما را کاملا اقناع می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد به مقاله «زندگی در دبی برای ایرانیان» رجوع کنید. 

اگر سوالتان را در لیست بالا نیافتید، در سامانه مشاوره آنلاین به صورت رایگان سوالتان را مطرح نمایید و از وکلای متخصص پاسخ دریافت کنید.

سوابق کار ما در امارات از 2013

سرمایه گذاری
0
ثبت شرکت
0
کارت اقامت
0

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

برای رزرو وقت مشاوره حضوری یا ویدئویی با وکلا با ما تماس بگیرید. همچنین می توانید سوالات خود را در سامانه مشاوره حقوقی آنلاین اریکه عدل مطرح نمایید.

موسسه حقوقی اریکه عدل

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...