منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

Department of contracts

وکیل قراردادهای بین المللی

وکیل قراردادهای بین المللی در موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل همواره یکی از پر کار ترین متخصصین مجموعه ما بوده است. 

ما در مراحل مذاکرات و امضای بسیاری از قرارداد های داخلی و بین المللی حضور داشته ایم و تا کنون منافع بسیاری از اشخاص حقیقی و حقوقی ایرانی را در داخل و خارج از کشور حفظ کرده ایم. 

ما همواره سعی کرده ایم که بر اساس استانداردهای روز دنیا خدمترسانی کنیم. معرفی سامانه تنظیم آنلاین قرارداد از جمله این خدمات است. 

[yasr_visitor_votes]

وکیل قراردادها

دانش روز بین المللی

ما در دپارتمان قراردادها از دانش روز حقوق قرارداد ها بهره می بریم.

قراردادهای داخلی

سالها تجربه ما در حوزه قراردادهای داخلی حافظ منافع موکلین است.

قراردادهای خارجی

در حوزه قراردادهای بین المللی منافع هم همیهنان را حفظ می کنیم.

وکیل قراردادها و مشاور حقوقی قراردادها

همانگونه که می دانید اریکه عدل اولین مجموعه حقوقی دپارتمان بندی شده کشور است. یکی از این دپارتمان ها ، دپارتمان حقوق قراردادهاست.  دپارتمان قرارداد ها در اریکه عدل از سال 1390 به عنوان وکیل قراردادها ،  مشاور حقوقی قرارداد و وکیل دعاوی قراردادی ، معتمد بازرگانان و شرکتهای ایرانی فعال در عرصه تجارت بین الملل بوده است. 

این دپارتمان در تهیه و تنظیم تعداد بیشماری از قراردادهای داخلی و قراردادهای بین المللی نقش پر رنگی داشته است .  دپارتمان مربوطه به عنوان مشاور حقوقی قراردادها ، در حوزه تنظیم قرارداد بین المللی یکی از موفق ترین و پرکار ترین دپارتمانهای موسسه حقوقی اریکه عدل به شمار می رود .

وکلای شاغل در این دپارتمان از میان برجسته ترین و مجرب ترین وکلای حوزه قرارداد ها انتخاب شده اند و تا کنون با مذاکرات قراردادی علمی و دقیق،  در بسیاری از قراردادهای داخلی و بین المللی موجبات افتخار و اعتبار فعالان اقتصادی ایرانی ، شرکتها و موسسات وطن عزیزمان را فراهم آورده اند.

اریکه عدل در بسیاری از تعاملات بین المللی ایرانیان در نقش مشاور حقوقی قراردادها حضور داشته است . حضور در مرحله مذاکرات قراردادی و تهیه و تنظیم قرارداد بین المللی ، مدیریت مذاکرات قراردادهای بین المللی و تدوین متون قراردادی مرتبط ، ارائه Legal Opinion  در قراردادهای مختلف خطاب به شرکتهای بزرگ و مالتی نشنال خارجی و همچنین فعالیت به عنوان وکیل دعاوی قراردادی از سوابق کاری درخشان این دپارتمان موسسه اریکه عدل می باشد .

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل ، تیم موفق وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی افتخار دارد  به شکل تخصصی در دپارتمان قراردادها بهترین وکیل قراردادها و مجرب ترین مشاور حقوقی قراردادها را به حفاظت از منافع تجاری شما بگمارد .

وکلا و مشاورین بین المللی

تهیه و تنظیم قرارداد بین المللی در اریکه عدل بر عهده وکلا و مشاورین حقوقی بین المللی که سابقه کار در خارج از کشور را دارند ٬ می باشد.

پوشش کلیه قراردادهای خارجی

وکلای تنظیم قرارداد خارجی در اریکه عدل در کلیه قراردادهای خارجی با موضوع تجارت بین الملل صاحب تخصص و تجربه هستند.

پوشش همه مراحل قراردادی

مشتریان ما نگران هیچ کدام از مراحل تنظیم قرارداد خارجی از قبیل مذاکرات ٬ تهیه و تنظیم پیش نویس ها ٬ انعقاد قرارداد و … نیستند.

وکیل قراردادها و روانشناسی قراردادی

دپارتمان حقوق قراردادها در اریکه عدل ، به عنوان مشاور حقوقی قراردادها علاوه بر اینکه از دانش و تجربه حقوقی خود برای حفظ منافع شما در قرارداد استفاده می کند ، دارای بینش روانشناختی عمیقی نسبت به طرفین قرارداد و رفتار های معمول آنهاست چرا که خود سالها به عنوان مشاور حقوقی شرکتهای ایرانی و خارجی در داخل و خارج از کشور انجام وظیفه نموده است .

وکیل قراردادها درک می کند که قرارداد قبل از هر چیز یک توافق دو طرفه است و در پشت صحنه صفحات یک قرارداد یک شخصیت ٬ یک رفتار و یک سلیقه وجود دارد . شناسایی عوامل پشت صحنه قراردادها و تامین خواسته های نانوشته و ناگفته طرف قرارداد بسیار اهمیت دارد .

روانشناسی شرکتهای خارجی در مبحث تهیه و تنظیم قراردادهای بین المللی اهمیت بسیار عمده ای دارد و میتواند منافع بیشماری را به سمت کسب و کارهای ایرانی روانه کند . موضوعاتی از قبیل سرعت و دقت عمل ،نظم بسیار بالا ، برخورد منطقی و صلح طلبانه ، حفظ موضع دوستانه و مبتنی بر همکاری ، ایجاد اطمینان از رویکرد تخصصی ، ایجاد آرامش در بستر قوانین و مقررات حمایتی و ….. مواردی است که وکیل قراردادها با زیرکی در مکان مناسب و زمان مناسب به کار خواهد بست .

بینش روانشناختی مشاور حقوقی قراردادها ، سبب می گردد تا کنش ها ، واکنش ها و رفتارهای طرف خارجی قرارداد قابل پیش بینی گردد و به توازن قدرت در انعقاد قرارداد برقرار شود . بنابراین برای مدیریت و تهیه و تنظیم قرادادهای خارجی شما به شخصی فراتر از یک وکیل و مشاور حقوقی معمولی احتیاج خواهید داشت .

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل همکار رسمی چندین شرکت حقوقی برجسته در اروپا و سایر کشورهای خارجی است و یکی از مهم ترین اهداف امضای این تفاهم نامه های همکاری دسترسی به ارتباطات ، دانش و تجربه وکلای متخصص این شرکتهای حقوقی بوده است .

علم حقوق به قدری وسیع و قوانین و مقررات به اندازه ای گسترده هستند که هیچ کس این روزها عالم دهر نمی شود !‌ کسی برنده میدان است که از دانش و تخصص و تجربه دیگران در سریع ترین زمان استفاده کند . این موضوع زمانی که نظام حقوقی محلی کشورها هم عنصری در قراردادها می شود ٬ نقش پر رنگ تری به خود می گیرد .

اریکه عدل برای ایرانیان بر شانه غولان ایستاده است !‌ هیچ کس به اندازه یک وکیل محلی قوانین و مقررات کشور خود را نمی شناسد. اوست که با آخرین فن کوزه گری آشناست . اریکه عدل از شبکه گسترده وکلای خود در سراسر دنیا برای حفظ هرچه بیشتر حقوق و منافع ایرانیان بهره می برد و بهترین و پر بازده ترین نتیجه ها را رغم می زند .

پدران ما می گفتند هر سری یک عقلی است . با مشورت و همفکری می توان قدرتمند تر عمل کرد . یکی از بزرگترین موانع راه پیشرفت سرویس دهندگان حقوقی فقدان روحیه فعالیت گروهی و تیمی است که خداوند را شکر ٬‌اریکه عدل توسط هیات وکلا در رسیدگی به پرونده های قضایی و همچنین در استفاده از منابع تجربه و تخصص همتایان و همکاران خارجی در خصوص مسایل داخلی شان بر این معضل غلبه نموده است .

مشاور حقوقی قرارداد

قراردادها در زندگی امروزی نقش گسترده ای دارند، از اشخاص عادی تا شرکت های تجاری بزرگ برای نظم دادن به امور خود به قراردادها احتیاج دارند. قراردادها سبب می گردند ثبات و کم و کیف همکاری ها و مشارکت ها افزایش یابد. برای مدیریت قراردادها بهترین وکیل را انتخاب کنید.

قرارداد ها و مذاکرات مربوط به آن را جدی بگیرید!

اریکه عدل وکیل قراردادها

طبق تجربه وکلای بین المللی اریکه عدل ، شرکتهای خارجی برای این موضوع که چه نهادی تهیه و تنظیم و بازبینی قراردادشان را بر عهده دارد ، اهمیت ویژه ای قائل هستند . به همین خاطر ما به فعالان تجارت بین الملل که قصد انعقاد قرارداد خارجی دارند توصیه می کنیم  قبل از هر اقدامی رزومه انگلیسی موسسه حقوقی اریکه عدل را به شرکت خارجی طرف قرارداد ارسال نمایند تا آنها اطمینان یابند که یک نهاد متخصص و مجرب با موجودیت بین المللی عهده دار کار است .

این موضوع سبب میگردد نگرانی های شرکت خارجی کاهش یافته و با علم به این موضوع که امور قرارداد توسط یک مجموعه حقوقی بین المللی مدیریت می گردد ، در برابر اعلام مواضع شرکتهای ایرانی جبهه گیری نکنند . این مساله در نهایت به حفظ منافع ایرانیان منتهی می گردد .

برای دانلود رزومه انگلیسی اریکه عدل روی لینک زیر کلیک کنید :

رزومه انگلیسی موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل 

تنظیم قرارداد بین المللی

تهیه و تنظیم قراردادهای بین المللی

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل با سالها تجربه عمیق در زمینه حقوق تجارت بین الملل و نیازهای تجار و بازرگانان در خصوص تهیه و تنظیم قراردادهای بین المللی ٬ همواره انتخاب اول فعالان تجاری کشورمان برای انجام وظیفه خطیر تهیه و تنظیم قرارداد خارجی بوده است .

شما زمانی که به عنوان وکیل قراردادهای بین المللی کار می کنید باید وسعت دید داشته باشید . تنظیم قرارداد خارجی را نباید تنها تحریر یک متن ساده انگاشت . این قرارداد افق های آینده کسب و کار موکل و مشتری را ترسیم می کند . این قرارداد خارجی می تواند دنیای تجار و بازرگانان ایرانی را یک شبه زیر و رو کند و در صورتیکه دقت نظر کافی در آن اعمال نشود ٬ آسیب های ناشی از آن بسیار مخرب خواهد بود.

وکیل قراردادهای بین المللی در اریکه عدل بخوبی این حساسیت را درک می کند و خود را در برابر آثار قرارداد بین المللی مسئول می بیند.

کسانی که به صورت مستمر با تجارت بین الملل در تعامل هستند ٬ به خوبی می دانند که حضور وکیل قراردادهای بین المللی در موسم تهیه و تنظمی قرارداد خارجی از ضروریات است . معرفی وکیل قراردادهای بین المللی به عنوان مذاکره کننده قراردادی به طرف خارجی باعث افزایش پرستیژ تجاری و جدیت در کار می شود .

مساله تهیه و تنظیم قراردادهای بین المللی یکی از مهم ترین ابعاد کسب و کارهای بین المللی است . با قراردادهای خارجی است که فعالان بازرگانی ایرانی حقوق خود را محفوظ می دارند و ریسک معاملات تجاری بین المللی را به حداقل کاهش می دهند. یک مشاور حقوقی قراردادهای بین المللی می تواند مزایای توافقات مکتوب تجاری را به حداکثر برساند .

طرفین یک رابطه مالی و تجاری قبل از اینکه کسب و کار مشترک یا معامله مشترک را آغاز نمایند شروط و تعهدات و تکالیف خودشان را در غالب یک یا چند جلسه مذاکره تعیین می نمایند . قرارداد خارجی در واقع نسخه مکتوب این توافقات است در حالی که از استانداردهای حقوقی و قضایی و چهارچوب های قانونی گذر کرده است . وکیل و مشاور حقوقی قرارداد ها وظیفه دارد در تمامی مراحل انعقاد قرارداد حضور موثر داشته و بر کلیه مراحل تهیه و تنظیم قرارداد نظارت نماید .

مشاور حقوقی قراردادهای بین المللی

مشاور حقوقی قراردادهای بین المللی و یا وکیل قراردادهای بین المللی در حقیقت فردی متخصص است که بر کلیه امور فنی و علمی تنظیم قراردادهای خارجی تسلط کامل دارد . وکیل قراردادهای بین المللی بایستی هم در داخل کشور به عنوان مشاور حقوقی فعالیت کرده باشد و هم تجربه کار به شرکتهای حقوقی خارجی را در رزومه خود داشته باشد .

مشاور حقوقی قراردادهای بین المللی کسی است که در موارد مختلف در هر دو جبهه به عنوان وکیل بین المللی کار کرده باشد و صاحب تجربه باشد .آقایان محمد مسعودی و محمد جواد کاظمی ؛ مدیران اریکه عدل علاوه بر اینکه سالها سابقه فعالیت در دایره حقوقی شرکتهای تجاری ایرانی را داشته و حافظ منافع ایشان در مقابل طرف های قراردادهای خارجی بوده اند ، مدت ها نیز در شرکتهای حقوقی برجسته خارجی و در دایره حقوقی آنها فعالیت نموده اند و به سیاست های شرکتهای خارجی کاملا آشنا هستند.

مشاور حقوقی قراردادهای بین المللی
مشاور حقوقی قراردادهای بین المللی 2

اهمیت تخصص وکیل قرارداد بین المللی

تهیه و تنظیم قراردادهای بین المللی در واقع تخصص و حرفه وکلای تجارت بین الملل است و نیاز به تجربه و سابقه کاری وسیع در این حوزه دارد. عدم تخصص تیم مذاکره کننده شما می تواند به عقیم ماندن مذاکرات قراردادی منجر شود.

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل با بازوان قدرتمند تجاری خود ، نقش عمده ای در انعقاد بسیاری از قراردادهای جاری و پایان یافته کشور عزیزمان ، در صنایع و حرف مختلف ، داشته است و دارد . در واقع اریکه عدل به خود می بالد که حجم عمده ای از روابط تجاری با خارجیان از کانال تخصص و تبحر این موسسه عبور کرده است .

عناوین قراردادهای بین المللی بسیار وسیع و گسترده است لیکن می توان در زمینه تهیه و تنظیم قراردادهای بین المللی به چند عنوان مبتلابه و مهم اشاره کرد . سپردن کارهای به افراد متخصص همواره کاری عاقلانه و مطابق با اصول جامع مدیریت می باشد . اریکه عدل می تواند در کلیه قراردادهای بین المللی همراه و همیار شما فعالان عزیز تجاری باشد.

پرسش و پاسخ های حقوق قراردادها

از وکیل قراردادها می پرسند:

قرارداد مهم ترین سند روابط حقوقی و تجاری شما در عالم خارج است. ذکر یک بند یا یک کلمه یا حذف آن از یک قرارداد می تواند شما را از بسیاری از دردسر ها نجات دهد به همین خاطر استفاده از خدمات وکیل قراردادها ضروری است.

در دپارتمان قراردادها ما خدمات بسیار جامعی برای قراردادها داریم. از مذاکرات اولیه گرفته تا تبادل نسخ قرارداد ، نظارت بر اجرا و در نهایت حل و فصل اختلافات ناشی از قرارداد در نهاد داوری یا دادگاه ها بر عهده ماست. 

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

اگر در خصوص حقوق قراردادها یا خدمات تخصصی وکیل قراردادها نیاز به اطلاعات بیشتر دارید با ما در تماس باشید. خوشحال می شویم کمک کنیم. همین طور می توانید از خدمات مشاوره مهاجرت آنلاین نیز استفاده کنید. 

وکیل قراردادهای بین المللی

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...