منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

Finance Agreement

وکیل قرارداد فاینانس

موسسه حقوقی اریک عدل سالهاست که به عنوان وکیل قرارداد فاینانس در داخل و خارج از کشور فعالیت دارد. ما از مراحل مقدماتی و مذاکره قرارداد فاینانس تا اجرای آن در کنار هموطنان عزیز هستیم. 

مشاوره حقوقی فاینانس از جمله خدمات دپارتمان تخصصی قراردادها در اریکه عدل است که توسط وکلای با سابقه تجارت بین الملل ارائه می گردد. 

[yasr_visitor_votes]

وکیل قرارداد فاینانس ، مشاوره حقوقی قرارداد فاینانس

خدمات حقوقی قرارداد فاینانس یا تامین مالی خارجی

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل افتخار دارد با همکاری دپارتمان تخصصی قراردادها خدمات جامع و کاملی در خصوص قرارداد فاینانس یا قرارداد تامین مالی ارائه نماید.

فعالان اقتصادی عزیز که قصد دارند پروژه های خود را از خارج از کشور تامین مالی کنند و در این مسیر نیاز به خدمات وکیل قرارداد فاینانس و مشاور حقوقی فاینانس دارند، می توانند با خیالی آسوده تهیه و تدوین و نظارت بر قرارداد فاینانس (قرارداد تامین مالی) و همچنین ارائه نظریه حقوقی به نهادهای مالی را به دپارتمان قراردادهای اریکه عدل واگذار نمایند.

ما صفر تا صد قرارداد Finance را از مذاکره تا اجرا مدیریت می کنیم و تلاش می کنیم ضمن پیشگیری از همه سوء استفاده های رایج در این حوزه بهترین نتیجه ممکن را برای موکلین خود رقم بزنیم. 

خدمات وکیل فاینانس

بررسی اعتبار Financer

اطمینان از اعتبار تامین کننده مالی قبل از ورود به مذاکرات

مذاکرات قراردادی

تهیه درفت قرارداد و بازبینی متون قراردادی در روند تامین مالی

ارائه Legal Opinion

تحریر نظریه حقوقی به منظور اثبات اعتبار دریافت کننده فاینانس

10 سال تخصص در قرارداد های بین المللی

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل برای اولین بار در کشور دپارتمان تخصصی حقوق قراردادها را تاسیس نمود و از دیرباز خدمات قراردادهای بین المللی را ارائه می دهد.

وکیل قرارداد فاینانس (Finance)

قرارداد فاینانس (قرارداد تأمین مالی)

Finance Agreement

قرارداد فاینانس (قرارداد تامین مالی) Finance Agreement یک توافق حقوقی است که به منظور تأمین مالی یک پروژه یا طرح تجاری و اقتصادی تهیه و تنظیم می گردد. طرفین قرارداد فاینانس را قرض دهنده (the financer) از یک سو و قرض گیرنده (the business) از سوی دیگر تشکیل می دهند.

بسیاری از کسب و کارها در ابتدای اجرای یک پروژه کاری منابع و وجوه کافی را در اختیار ندارند بنابراین قرارداد فاینانس یا قرارداد تامین مالی به منظور فراهم ساختن منابع مالی مورد نیاز پروژه و طرح در دست اجرا منعقد می گردد تا اطمینان حاصل شود مانعی بر سر راه اجرا و بهره برداری از پروژه پیدا نشود.

قرارداد فاینانس (قرارداد تأمین مالی) می تواند در انواع مختلف فعالیت های تجاری و اقتصادی استفاده شود و منابع مالی را فراهم کند. به عبارت دیگر هر پروژه هر پروژه ای که نیاز به تامین مالی خارجی داشته باشد ناگزیر از بهره گیری از قرارداد فاینانس است.

نقش وکیل فاینانس در قرارداد

فاینانس و تامین مالی یک کسب و کار یک پدیده مهم و بزرگ در تاریخ آن کسب و کار و صاحبان آن محسوب می گردد. این قرارداد تأمین مالی می تواند سرنوشت یک کسب و کار را برای همیشه تحت الشعاع خود قرار دهد. اهمیت این قرارداد حضور و نظارت وکیل فاینانس را توجیه نموده و همراهی مشاور حقوقی فاینانس را نیز ضروری می سازد.

وکیل فاینانس و مشاور حقوقی فاینانس علاوه بر اینکه باید در حوزه حقوق قراردادها صاحب تخصص و تبحرباشد باید در حوزه حقوق تجارت بین الملل نیز صاحب نظر باشد. تأمین مالی مخصوصاً اگر یکی از طرفین آن خارجی باشد، نیاز به نظارت یک وکیل تجاری بین المللی دارد که بر زبان قرارداد و اصول حقوقی و قانونی کشوری که قرارداد تابع قانون آن قرار می گیرد، تسلط داشته باشند. وکلای مجرب و متخصص اریکه عدل در دپارتمان قراردادها تکیه گاهی مطمئمن برای طرفین قرارداد فاینانس می باشند.

قرارداد تأمین مالی یا قرارداد فاینانس غالباً دارای خصیصه بین المللی بوده و عناصر خارجی در آن به چشم می خورد. معمولاً قرض دهنده ها که معمولاً سازمانها و نهادهای تأمین مالی هستند علاقه دارند قراردادها را به زبان رسمی خود تدوین نموده و قانون کشور خود را بر قرارداد حاکم نمایند. درست است که طرف ایرانی در قرارداد فاینانس یا تامین مالی ، در سمت قرض گیرنده است لیکن این موضوع نباید سبب گردد که ایرانیان جایگاه خود را به عنوان یک طرف قرارداد از یاد ببرند و برای اخذ هر چه بیشر منابع و امتیازات در قرارداد تلاش نکنند. شما قدرت مذاکره دارید و بایستی با کمک یک وکیل فاینانس مجرب و متخصص از این حق خود به خوبی استفاده کرده و کلیه حقوق خود را محفوظ دارید.

وکیل قرارداد فاینانس (Finance)
وکیل قرارداد فاینانس (Finance)

ارائه نظریه حقوقی توسط وکیل فاینانس

Legal Opinion

در اکثر موارد طرف قرض دهنده (the financer) از طرف قرض گیرنده (the business) تقاضا می کند که موجودیت، اختیارات اساس نامه ای و حدود مسئولیت خود را توسط یک شرکت یا مجموعه حقوقی معتبر گواهی کند.

در واقع مجموعه حقوقی پیش گفته با بررسی شخصیت حقوقی قرض گیرنده، اساس نامه آن و حدود اختیارات مدیران و از همه مهم تر قوانین حاکم بر ین شخصیت حقوقی قرض گیرنده، اساس نامه آن و حدود اختیارات مدیران و از همه مهمتر قوانین حاکم بر این شخصیت حقوقی با تهیه نقطه نظر حقوقی تردید ها و ابهامات قرض دهنده را در خصوص اعتبار قرض گیرنده و اجرای تمام و کمال قرارداد فاینانس به کلی رفع و رجوع می کند.

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل به عنوان نماینده و همکار چندین شرکت حقوقی معتبر اروپایی در ایران، بهترین عملکرد ممکن را در حوزه ارائه نقطه نظر حقوقی داشته و آماده خدمت رسانی است.

پرسش و پاسخ ها

درباره قرارداد فاینانس می پرسند:​

قرارداد فاینانس به منظور جذب وجوه و سرمایه جهت تامین مالی پروژه ها یا کسب و کارهای خاص معقد می شود. در این فرض اگر تامین کننده مالی خارجی باشد ما با یک قرارداد فاینانس بین المللی مواجه هستیم. 

بله برای فعالان تجاری ایرانی که دارای سابقه موثر هستند و بتوانند پیشینه مالی خود را اثبات کنند و همچنین طرح کسب و کار مستندی داشته باشند ، می توان با نهادهای تامین مالی مذاکره کرد. 

بله علاقه مندان به قرارداد فاینانس می توانند با امضای قرارداد فرصت یابی تجاری بین المللی از خدمات اریکه عدل در خصوص مذاکره با نهادهای تامین مالی بین المللی استفاده کنند.

شما می توانید با مراجعه با سامانه رزرو وقت مشاوره در اریکه عدل نسبت به رزرو جلسه به تاریخ دلخواه با وکلای متخصص قرارداد فاینانس اقدام نمایید. 

اگر سوالتان را در لیست بالا نیافتید، در سامانه مشاوره آنلاین به صورت رایگان سوالتان را مطرح نمایید و از وکلای متخصص پاسخ دریافت کنید.

سوابق کار ما در امارات از 2013

سرمایه گذاری
0
ثبت شرکت
0
کارت اقامت
0

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

برای رزرو وقت مشاوره حضوری یا ویدئویی با وکلا با ما تماس بگیرید. همچنین می توانید سوالات خود را در سامانه مشاوره حقوقی آنلاین اریکه عدل مطرح نمایید.

موسسه حقوقی اریکه عدل

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...