منو

موسسه حقوقی اریکه عدل

Property Law

وکیل ملکی و مشاور حقوقی املاک

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل یکی از معدود مجموعه های وکالتی در تهران و کشور با عنوان وکیل ملکی و مشاور حقوقی املاک ، توانسته است یک سابقه درخشان را رقم زده و آلبوم بزرگی از آرای موفق در دعاوی املاک را در دست داشته باشد.

علاوه بر فعالیت به عنوان وکیل ملکی در داخل کشور ، اریکه عدل حضور بسیار پر رنگی در حوزه حقوق املاک خارجی داشته و بعنوان وکیل ملکی بین المللی نیز فعالیت می کند.

[yasr_visitor_votes]

وکیل ملکی و مشاور حقوقی املاک, وکیل املاک

دپارتمان املاک موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل با برخورداری از بهترین وکلای ملکی کشور به ارائه خدمات حقوقی مرتبط با املاک با بهترین کیفیت موجود می پردازد . املاک و مستغلات بخش عمده ای از سرمایه اشخاص حقیقی و حقوقی را تشکیل می دهد و زمانی که موجودیت آنها در خطر باشد ، افراد بایستی بهترین وکلای ملکی را برای حفظ حقوق خود به مراجع قضایی اعزام دارند.

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل ، نماینده و همکار رسمی چندین شرکت حقوقی برجسته اروپایی ، افتخار دارد در دپارتمان املاک ، خدماتی هم سطح با کیفیت روز دنیا ارائه نماید. اریکه عدل تحولی عظیم در حوزه وکالت و مشاوره حقوقی املاک ایجاد نموده است .

علاوه بر سابقه ارائه خدمات تخصصی وکالت املاک در کشورمان ، تیم اریکه عدل به خود می بالد که سابقه مدیریت پرونده های موفقی در زمینه پروژه ها کنسل شده ، الزام به تحویل ملک و تنظیم سند و سایر دعاوی ملکی در کشورهای ترکیه ، امارات متحده عربی ، پرتغال ، اسپانیا ، یونان ، قبرس اروپایی و سایر کشورهای سرمایه پذیر داشته است. بنابراین شما عزیزان با خیالی راحت می توانید به اریکه عدل به عنوان یک وکیل املاک داخلی و بین المللی تکیه کنید.

هنر انتخاب وکیل ملکی متخصص

چرا اریکه عدل؟

تجربه طولانی

ما سالیان طولانی تجربه حضور در مراجع قضایی و دفاع از حقوق هموطنان در دعاوی ملکی را داریم.

تخصص بالا

وکلای ما از دانش آموختگان مقاطع عالی علم حقوق در دانشگاههای برتر داخل و خارج از کشور هستند.

صدها رای موفق

صد ها رای موفق در دعاوی ملکی در سالهای گذشته رزومه درخشان ما را شکل می دهد.

سوابق کار ما حوزه املاک از سال 1390

موکل
0
پرونده قضایی
0
رای موفق
0
وکیل ملکی متخصص

وکالت املاک و ویژگی های وکیل ملک

در مطالب وبلاگ حقوقی به ویژگی های یک وکیل خوب اشاره نمودیم . وکیل ملک علاوه بر اینکه بایستی از ویژگی های یک وکیل خوب برخوردار باشد باید در نظر داشته باشد که وکالت در حوزه املاک کار بسیار حساس و تخصصی است .

وکیل باید در این امور کاملا به قوانین و مقررات آیین دادرسی مدنی تسلط داشته باشد و از آنها به وقت و به موقع استفاده نماید . وکیل ملکی باید در حوزه حقوق خصوصی صاحب تخصص باشد و در حقوق قراردادها نیز حرف هایی برای گفتن داشته باشد .

در حقیقت سرنوشت بخش عمده ای از دارایی موکل در دستان وکیل ملک است و او باید نهایت تلاش خود را به منظور موفقیت در پرونده ملکی به خرج دهد .

یک وکیل املاک خوب باید در تمامی حوزه ها و ابعاد مختلف دعاوی ملکی دارای تجربه و تخصص باشد چرا که در مسیر یک پرونده حقوقی ملکی ممکن است نیاز به استفاده از کلیه آنها وجود داشته باشد .

وکیل ملک متخصص خوب می داند چه زمانی اقدام به جلب ثالث کند ، چه کسانی را خوانده قرار دهد و یا اینکه چه زمانی و در چه موقعیتی اقدام به طرح دعوای اضافی نماید .

نظارت بر پروسه خرید ملک خارجی

همانطور که می دانید موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل همواره در حوزه همگام بودن با استانداردهای روز دنیا پیشرو بوده است. طراحی و انتشار اپلیکیشن اینوستایم (Investime) یکی از این گام هاست. موضوع شرکت اینوستایم مشاوره سرمایه گذاری بین المللی و همراهی هموطنان در خرید ملک خارجی و مهاجرت است.

بین اریکه عدل و اینوستایم همکاری بسیار تنگاتنگی در خصوص خرید ملک خارجی وجود دارد. اریکه عدل به عنوان یک موسسه حقوقی با سابقه و متخصص در حوزه امور حقوقی بین المللی وظیفه دارد سوابق حقوقی و ثبتی املاک خارجی را بررسی کرده و تمامی ابعاد ملک خارجی را با حقوق و قوانین محلی تطبیق دهد تا کوچک ترین مشکل حقوقی و قانونی در آینده برای موکل ما پیش نیاید.

در حقیقت تا به این لحظه سرمایه گذاری خارجی در حوزه املاک و مستغلات هرگز تا این حد مطمئن و تخصصی نبوده است. اینکه یک شرکت مشاوره سرمایه گذاری خارجی پا به پای یک موسسه حقوقی معتبر و قدیمی که در بسیاری از کشور ها همکار و دفتر دارد حرکت می کند کاملا بدون سابقه است.

در حال حاضر هموطنان عزیز می توانند در مطمئن ترین حالت ممکن دست به خرید ملک خارجی بزنند و با پشتیبانی وکلای اریکه عدل در کشور مقصد هیچ نگرانی از بابت مسائل حقوقی نداشته باشند. 

وکیل ملکی و مشاور حقوقی املاک در 1401

حوزه خدمات دپارتمان املاک

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل ٬‌ با بهره گرفتن از یک تیم متخصص در یک دپارتمان متخصص ٬‌کلیه امور حقوقی و قضایی املاک را در همه سطوح می پذیرد و به بهترین نحو ممکن مدیریت می نماید .

خدمات حقوقی املاک بسیار گسترده و وسیع هستند. از امور ثبت اسناد و شهرداری آغاز شده و تا مبایعه نامه ها ٬ قولنامه ها و الزام به انجام تعهدات خریدار و فروشنده ادامه می یابد .

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل ، در دپارتمان تخصصی املاک خود با سالها تجربه و تخصص عمیق خود در حوزه دعاوی ملکی تا کنون در بسیاری از پرونده ها سربلند خارج شده است . از پرونده های اثبات مالکیت و تحویل مبیع گرفته تا الزام به تنظیم سند رسمی و ….  . ما نیاز بسیاری از هموطنان عزیزمان را در خصوص استفاده از خدمات وکیل املاک برآورده ساخته ایم . شما نیز اگر به وکیل ملکی نیاز دارید با ما همراه باشید .

در این بخش به مواردی از دعاوی که ممکن است هموطنان به وکیل ملکی نیاز داشته باشند و دپارتمان خدمات املاک موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل در آنها تخصص داشته و آماده خدمت رسانی است ٬‌اشاره می گردد.

دعوی الزام به تنظیم رسمی زمانی که خریدار ملکی را خریده و کلیه ثمن معامله را پرداخت کرده است  لیکن فروشنده حاضر به تنظیم سند رسمی نیست ، طرح می گردد . دعوای الزام به تنظیم سند رسمی مطمئن ترین راه دست یافتن به سند تک برگی ملک است .

در برخی موارد ممکن است شما به عنوان خریدار ملک ، همه پول خانه یا آپارتمان را پرداخته باشید و فروشنده حاضر نباشد به دفتر اسناد رسمی بیاید و به نام شما سند تنظیم نماید . این پرونده حتی زمانی که شما بخشی از پول را هم برای سند نگه داشته اید ممکن است اتفاق بیفتد .

حتی مواردی پیش می آید که سند به نام چند دست قبل است . طرح پرونده الزام به تنظیم سند در این موارد نیز امکان پذیر است و باید کلیه ایادی ماقبل بعلاوه فروشنده آخری طرف دعوی قرار بگیرند و از دادگاه درخواست شود که این افراد را به تنظیم سند رسمی ملزم نماید .

در پرونده الزام به تنظیم سند رسمی شما به یک وکیل ملک متبحر و با تجربه نیاز دارید تا با جمع آوری مدارک و دفاعیات تخصصی و مناسب به شما در زمینه اخذ سند رسمی ملک کمک کند .

مبیع در واقع همان ملکی است که شما آن را خریداری نموده اید و به تمام تعهدات خود عمل کرده اید ولی متاسفانه فروشنده حاضر به تحویل آن نیست .

دعوی الزام به تحویل مبیع یا همان پرونده الزام به تحویل ملک ،  زمانی که خریدار ملکی را خریده و کلیه ثمن معامله را پرداخت کرده است  لیکن فروشنده حاضر به تحویل دادن ملک به خریدار نیست ، طرح می گردد . دعوای الزام به تحویل مبیع طریق قانونی آغاز تصرف خریدار جدید بر ملک است .

اگر یک وکیل ملکی و مشاور حقوقی ملکی با تجربه داشته باشید ، علاوه بر اینکه می توانید ملک را در اسرع وقت تحویل بگیرید در صورت پیش بینی قرارداد شما می توانید از طرف مقابل بخاطر دیر تحویل دادن خسارت بگیرید . این موضوع معمولا تحت عنوان اجرت المثل ایام تصرف و یا خسارت تاخیر در تحویل مطرح می شود .

دعوای مطالبه الباقی ثمن معامله نیز یک پروسه تخصصی است که در درجه اول اثبات معامله و سایر مقدمات حقوقی و قانونی را طلب می کند. دپارتمان املاک و مستغلات می تواند سرنوشت کلیه پرونده های حقوقی با موضوع مطالبه الباقی ثمن معامله را ختم به خیر نماید. بنابراین تردید نکنید و مهم ترین گام در زمینه استیفای حق و حقوقتان را با انتخاب یک وکیل خوب آغاز نمایید.

زمانی که شما به عنوان خریدار یا فروشنده پای معامله ملک می نشینید برای شما تعهداتی تعیین می شود که باید به آنها عمل کنید. در بسیاری از موارد برای عدم انجام تعهد ضمانت اجرا تعیین می گردد. به این معنی که اگر شما به قول و قرارهایی که در قرارداد پذیرفته اید در مهلت مربوط عمل نکنید،  طرف دیگر می تواند به موجب قرارداد از شما  خسارت بگیرد.

موضوع مهم این است که شما باید برای مطالبه خسارات املاک از قبیل مطالبه خسارتهای خرید و فروش ملک، خسارتت گرفتن از فروشنده ملک، گرفتن خسارت از فروشنده آپارتمان به گرفتن خسارت دیر تحویل دادن ملک، خسارت گرفتن برای دیر سند زدن مالک و … را به یک وکیل با تجربه ملک مراجعه کنید.

در برخی از دعاوی املاک و مستغلات ، شما باید در مرجع قضایی ابتدا به اثبات مالکیت بپردازید . در مواردی که انتقال ملک با قولنامه یا مبایعه نامه ، سند دست نوشته یا حتی معامله شفاهی انجام شده است مالک ابتدا باید به اثبات مالکیت خود بپردازد .

دپارتمان تخصصی املاک موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل ، با همکاری بهترین وکلای ملک تهران ، به شما این اطمینان را می دهد که بهترین نتیجه در پرونده های اثبات مالکیت برای شما رقم بخورد .

در برخی از دعاوی املاک و مستغلات ، شما باید در مرجع قضایی ابتدا به اثبات مالکیت بپردازید . در مواردی که انتقال ملک با قولنامه یا مبایعه نامه ، سند دست نوشته یا حتی معامله شفاهی انجام شده است مالک ابتدا باید به اثبات مالکیت خود بپردازد .

دپارتمان تخصصی املاک موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل ، با همکاری بهترین وکلای ملک تهران ، به شما این اطمینان را می دهد که بهترین نتیجه در پرونده های اثبات مالکیت برای شما رقم بخورد .

پرسش و پاسخ های شما

درباره خدمات وکیل ملکی می پرسند:​

ما از همان بدو تاسیس اریکه عدل در سال 1390 در حوزه دعاوی ملکی تمرکز و فعالیت ویژه داشته ایم و اکنون با صدها رای موفق و موکل رضایتمند در این حوزه خود را متخصص و مجرب می دانیم.

ابتدا یک جلسه مشاوره ترتیب داده می شود تا اوضاع و احوال و شرایط حاکم بر موضوع به دقت بررسی شود. سپس وکلای متخصص ما پیشنهادات خود را برای اقدام و دادخواهی به مراجع ارائه می دهند. 

کلیه دعاوی ملکی از قبیل خرید ، فروش و اجاره و همچنین دعاوی الزام از هم نوع در تخصص دپارتمان املاک موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل است.

اگر سوالتان را در لیست بالا نیافتید، در سامانه مشاوره آنلاین به صورت رایگان سوالتان را مطرح نمایید و از وکلای متخصص پاسخ دریافت کنید.

متخصص در انواع دعاوی ملکی

موسسه حقوقی بین المللی اریکه عدل در کلیه دعاوی و اختلافات ملکی در داخل و خارج از کشور تخصص دارد و تا کنون آرای موفق بسیاری را در کارنامه خود دارد.

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

برای رزرو وقت مشاوره حضوری یا ویدئویی با وکلا با ما تماس بگیرید. همچنین می توانید سوالات خود را در سامانه مشاوره حقوقی آنلاین اریکه عدل مطرح نمایید.

موسسه حقوقی اریکه عدل

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...