منو

موسسه حقوقی اریکه عدل
ثبت شرکت در انگلیس ،‌ ثبت شرکت در انگلستان ،‌وکیل ثبت شرکت خارجی ،‌کیل ثبت شرکت بین المللی

خدمات جامع ثبت شرکت در انگلیس

درباره انگلیس

اگر قصد ثبت شرکت در انگلیس را دارید با دپارتمان شرکتها در اریکه عدل همراه باشید تا شما را با جزئیات این سرویس منحصر به فرد آشنا کنیم.  ثبت شرکت در انگلیس از قدیم الایام محبوب نه تنها ایرانیان بوده بلکه بسیاری از فعالان اقتصادی در تمام دنیا در تلاش بوده اند تا کسب و کار خود را در این کشور مستقر کنند.

آنچه که از آن به عنوان انگلستان یاد می کنیم در حقیقت پادشاهی بریتانیا متشکل از انگلستان ،‌اسکاتلند ، ولز و بخش شمالی ایرلند است.  جمعیت پادشاهی بریتانیا ۶۵,۱۱۰,۰۰۰ نفر است. زبان رسمی انگلستان زبان انگلیسی است. واحد پول رسمی این سرزمین نیز پوند استرلینگ می باشد.

زیرساختها و اقتصاد انگلیس

از بین ویژگی های برجسته یک کشور ، زمانی که بحث ثبت شرکت بین المللی به میان بیاید ،‌ زیرساختها و اقتصاد از همه مهم تر خواهد بود. حالا که قصد ثبت شرکت در انگلستان را دارید مهم است که بدانید که نظام اقتصاد انگلستان نظام اقتصاد مبتنی بر بازار است.

بر اساس نرخ های ارز در بازار اقتصاد انگلستان در حال حاضر پنجمین اقتصاد بزرگ دنیا و دومین اقتصاد بزرگ اروپا بعد از آلمان است. بانک انگلستان  در حقیقت بانک مرکزی پادشاهی بریتانیاست و وظیفه چاپ پوند استرلینک و سکه ها را در پادشاهی به عهده دارد.

ثبت شرکت در انگلیس برای ان دسته از افرادی که می خواهند در قلب اقتصادی اروپا کسب و کار خود را مستقر کنند شاید گزینه مناسبی باشد. استفاده از زیر ساختها و روابط بین المللی بسیار عالی هم ممکن است از انگیزه های ثبت شرکت در انگلیس باشد.

ثبت شرکت در انگلیس
ثبت شرکت در انگلیس
ثبت شرکت در انگلیس

توجه!

متاسفانه در حال حاضر امکان ارائه این سرویس برای دارندگان پاسپورت ایرانی وجود ندارد.

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...