منو

موسسه حقوقی اریکه عدل
ثبت شرکت در انگلیس ،‌ ثبت شرکت در انگلستان ،‌وکیل ثبت شرکت خارجی ،‌کیل ثبت شرکت بین المللی

خدمات جامع مجوز فارکس انگلیس

مجوز فارکس انگلیس

 

مجوز فارکس انگلیس گسترده، پیچیده، و بسیار منظم و کارآمد است، لذا اطلاع از مراحل درخواست جهت اخذ مجوز فارکس مهم می باشد. همچنین دانستن چارچوب مقررات کارگزاری های فارکس انگلیس ضروری و اساسی است، زیرا انطباق با قوانین و مقررات  سازمان حسابرسی و مالی وضع شده دارای اهمیت بالایی می باشد.

شرکت های فارکس انگلیس

 

سازمان های  نظارتی حسابرسی و مالی،  مسئول صدور مجوزهای فارکس و مسئول کنترل و نظارت بر فعالیت فارکس FSA  هستند. منظور از  FSA (Financial Services Authority) اختیارات و اعتبارات خدمات مالی انگلیس می باشند، آشنا شدن با این مفاد جهت اخذ مجوز فارکس انگلیس لازم و ضروری می باشد.

FSA به منظور تعیین چارچوب مقررات برای تمامی شرکت های مالی تاسیس شد، قانون گذاری، تحقیق و بازرسی، اجرای مقررات، و اطمینان از قانونی بودن کارها، همگی به عهده   FSA و مقامات آن می باشد. FSA انگلیس قوانین خود را بواسطه قانون خدمات مالی و بازار 2000(FSMA) اجرا و اعمال می نماید (Financial Services and Market Act 2000 (FSMA).

قوانین FSMA  حوزه و قلمرو اهداف، استانداردها، قوانین و اصلاحات را برای سازمان های خدمات مالی در انگلیس مشخص و تعیین می نماید . FSA ا یک چارچوب و نهاد تنظیم کننده مستقلی به منظور تامین بودجه برای اجرا و انحصاری کردن شرکت مالی می باشد، FSA از سرمایه و بودجه دولتی استفاده نمی کند و مستقل عمل می کند.

علیرغم اینکه FSA یک نهاد مستقل است، اما در برابر وزارت خزانه داری و مقام بالاتر، و مجلس انگلیس پاسخگو و مسئول می باشد. ترکیب و ساختار سازمانی FSA انگلیس توسط هیات مدیره مدیریت می گردد .

هیات مدیره بر سیاست های کلی و مسیر عملکرد FSA تصمیم گیرنده است . بخشی از حوزه های کاری FSA  تنظیم مبادلات مالی  و تنظیم  بازار خدمات مالی شرکتها می باشد.

اخذ یک مجوز فارکس انگلیس

 

جهت اخذ مجوز فارکس انگلیس ، اولین مرحله این است که بایستی یک شرکت انگلیسی با هدف فعالیت در زمینه فارکس در انگلیس تاسیس کنید. منظور از تاسیس یک شرکت انگلیسی این است که شرکت بر اساس قوانین و مقررات ثبت شرکت ها در انگلیس باشد.

مرحله دوم این است که بعد از تکمیل و اتمام  تاسیس شرکت، نیاز به یک درخواست برای فارکس انگلیس دارید. برای این درخواست معمولا باید اسناد و مدارک خاصی به FSA ارائه شود، این اسناد شامل  نامه های غیر رسمی، شروط  و بندهای قانونی، و دستورالعمل های شرکت برای عملکرد و شیوه کارکرد داخلی و خارجی می باشند.

حتی ممکن است شما به منظور تایید صلاحیت، مورد آزمون و مصاحبه قرار بگیرید و توانمندیها و شایستگی هایتان را به قضاوت بگذارید. مراحل درخواست مجوز فارکس انگلیس وقت گیر و پیچیده است، لذا بدین جهت ، با مشاوره  وکلای مجرب هلدینگ بین المللی اریکه عدل، مطمئن شوید که مراحل  درخواست را بدرستی انجام داده و اسناد مورد نیاز درستی را جهت اخذ مجوز فارکس  فراهم نموده اید. ما راهنمای شما در این پروسه هستیم.

مجوز فارکس انگلیس
مجوز فارکس انگلیس
مجوز فارکس انگلیس

توجه!

متاسفانه در حال حاضر امکان ارائه این سرویس برای دارندگان پاسپورت ایرانی وجود ندارد.

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...