منو

موسسه حقوقی اریکه عدل
ثبت شرکت در ایرلند

خدمات جامع ثبت شرکت در ایرلند

درباره ایرلند

اگر قصد ثبت شرکت در ایرلند را دارید به شما تبریک می گوییم چرا که یکی از بهترین گزینه ها را انتخاب کرده اید. کشور ایرلند یک جزیره زیبا در شمال اقیانوس اطلس است.  ایرلند در قسمت شرقی خود از بریتانیا جدا شده است. از لحاظ سیاسی جزیره ایرلند به دو بخش عمده تقسیم شده است. یک بخش جمهوری ایرلند است که پنج ششم این جزیره را در بر می گیرد و دیگری ایرلند شمالی بوده که بخشی از پادشاهی انگلستان به شمار می رود.

جمعیت ایرلند ۶.۴ میلیون نفر است. زبانهای آیریش و انگلیسی به صورت گسترده در ایرلند صحبت می شود و نکته مهم اینکه دولت ایرلند محدودیتی بر ورود و خروج ارز اعمال نمی کند.

زیرساختها و اقتصاد ایرلند

 زمانی که بحث ثبت شرکت بین المللی در میان باشد،‌ زیرساختها و اقتصاد از سایر ویژگی های یک کشور مهم تر خواهد بود. حالا که قصد ثبت شرکت در ایرلند را دارید باید بدانید که در جزیره ایرلند دو نوع ارز رواج دارد : یورو و پوند استرلینگ.

با وجود اینکه ایرلند به دو بخش تقسیم شده است اما نوعی تجارت و بازرگانی بین المللی با هوبت ایرلند در حال رواج و گسترش است.  با این حال مسلمان زمانی که ما صحبت از ثبت شرکت در ایرلند منظور ما جمهوری ایرلند بوده که عضوی از اتحادیه اروپا است و واحد پول آن نیز یورو می باشد.

کشور ایرلند محیطی فوق العاده برای شکل دهی شرکت بازرگانی بین المللی ،‌ اخذ مجوز ها و لایسنس های ارائه خدمات مالی و خدمات پرداخت الکترونیک است. از اینها گذشته ساختار های شرکتی LLP و PLC در این نظام حقوقی سالهاست که محبوب دلهای تجار و بازرگانان بین المللی است.

ثبت شرکت در ایرلند
ثبت شرکت در ایرلند
ثبت شرکت در ایرلند

توجه!

متاسفانه در حال حاضر امکان ارائه این سرویس برای دارندگان پاسپورت ایرانی وجود ندارد.

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...