منو

موسسه حقوقی اریکه عدل
ثبت شرکت در باربادوس، ثبت شرکت باربادوس، شرکت باربادوس ، شرکت در باربادوس

خدمات جامع ثبت شرکت در باربادوس

اطلاعات عمومی کشور باربادوس

اگر قصد ثبت شرکت در باربادوس را دارید توصیه می کنیم برای آشنایی با این کشور محبوب و زیرساختها و اقتصاد آن با دپارتمان شرکتها ی اریکه عدل همراه باشید. ثبت شرکت باربادوس بهترین گزینه برای انتخاب میباشد زیرا باربادوس یک کشور جزیره کارائیب شرقی و جزو ملل مشترک المنافع انگلیس است. بریج تاون پایتخت باربادوس است که شهری بندری با خطوط کشتیرانی کروز بوده و ساختمان هایی با سبک معماری قدیمی و دوران مستعمراتی دارد.

 پرستشگاه و معبد یهودی نیده اسرائیلی در بریج تاون پایتخت باربادوس می باشد. این معبد در سال ۱۶۵۴ تاسیس شد. اطراف جزیره باربادوس سواحل، باغ هایی از گیاهان، غار هریسون، مزارع و خانه باغ های مربوط به قرن هفدهم وجود دارد مانند موزه سنت نیکلاس ابی.

 این کشور جزیره ای آداب و سنت هایی محلی دارد مانند خوردن چای عصرانه و گوی بازی. همچنین کریکت ورزش ملی این کشور می باشد.

جمعیت باربادوس

بر اساس سرویس خدمات آمار باربادوس و سرشماری ملی انجام شده در سال ۲۰۱۰ جمعیت ساکن این کشور ۲۷۷.۸۲۱ نفر بوده است. که ۱۳۳.۰۱۸ نفر مرد و ۱۴۴.۸۰۳ نفر زن بوده اند.

ترکیب و ساختار سیاسی باربادوس

باربادوس از30 نوامبر سال 1966 یک کشور مستقلی بوده است. عملکرد سیاسی باربادوس یک رژیم سلطنتی و دموکراسی پارلمانی بوده که از قوانین سیستم Westminster بریتانیا الگو برداری و تبعیت می نماید.

ملکه دوم الیزابت فرمانروای باربادوسی و بریتانیایی در راس دولت است. که توسط فرمانروای کل باربادوس بطور محلی و منطقه ای معرفی می شود.

در حال حاضر Elliott Belgrave نماینده می باشد. هم الیزابت دوم و هم فرمانروای کل باربادوس هر دو در اداره امور دولت  که بر عهده نخست وزیر است، صاحب نظر هستند و پیشنهادات خود را ارائه می دهند. نخست وزیر در راس حکومت است . لازم بذکر است 30 نماینده در مجلس باربادوس حضور دارند.

شالوده و زیر ساخت اقتصاد باربادوس

باربادوس پنجاه و سومین کشور ثروتمند دنیا از لحاظ سرانه تولید ناخالص داخلی می باشد. اقتصادی مرکب و توسعه یافته دارد و آمیخته ای از استانداردهای بالای زندگی می باشد که تدریجا در حال رشد است.

طبق تحقیقات و آمار بانک جهانی، کشور باربادوس به عنوان شصت و ششمین اقتصاد با درآمد بالا در دنیا می باشد. بر اساس یک تحقیق و برآورد غیر رسمی بانک توسعه کارائیب ۲۰ درصد از مردم باربادوس در فقر زندگی می کنند و نزدیک به ۱۰ درصد آنان حتی نمی توانند غذای روزانه اصلی شان را تامین کنند.

زبان باربادوس

زبان رسمی باربادوس انگلیسی است که در ارتباطات، سازمان ها و ادارت، خدمات عمومی و ملی سراسر باربادوس استفاده و بکار برده می شود.

واحد پول باربادوس

دلار باربادوس واحد پول این کشور جزیره ای می باشد.

کنترل ارزی

هیچ کنترل یا محدودیتی بر تبادل ارزهای خارجی و بازگشت سرمایه به  باربادوس وجود ندارد. تمامی ارزهای خارجی در این کشور مبادله می شوند. از طرفی برگشت سود از سرمایه گذاری که در خارج از باربادوس انجام شده، به داخل کشور و انتقال آن به هر نوع ارزی بلامانع می باشد. حال این برگشت سود چه از سرمایه گذاری بر کالا یا تولیدات باشد و یا خدمات.

ثبت شرکت در باربادوس
ثبت شرکت در باربادوس
ثبت شرکت در باربادوس

توجه!

متاسفانه در حال حاضر امکان ارائه این سرویس برای دارندگان پاسپورت ایرانی وجود ندارد.

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...