منو

موسسه حقوقی اریکه عدل
ثبت شرکت در باهاماس، ثبت شرکت باهاماس، شرکت باهاماس

خدمات جامع ثبت شرکت در باهاماس

اطلاعات عمومی کشور باهاماس

 

اگر قصد ثبت شرکت در باهاماس را دارید توصیه می کنیم برای آشنایی با این کشور محبوب و زیرساختها و اقتصاد آن با دپارتمان شرکتها ی اریکه عدل همراه باشید. ثبت شرکت باهاماس بهترین گزینه برای انتخاب میباشد زیرا باهاماس یک مجمع الجزایر مرجانی واقع در اقیانوس اطلس با بیش از ۷۰۰ جزیره کوچک و بزرگ می باشد و برخی از جزایر آن قابل سکونت هستند. جزایر گرند باهاما، پارادایز  و جزایر هتل های بزرگ از شمالی ترین جزایر باهاماس می باشند که معروف ترین نیز هستند.

مقرهای غواصی و سایت های اکسیژن مانند Andros Barrier Reef, و  Thunderball Grotto  دارد که در غرب جزیره Staniel واقع شده  و مناظر بسیار زیبا و عالی ، با مرجان ها و ماهی های بسیار زیبایی در زیر دریا دارد.  ( از این اماکن در ساخت فیلم های جیمز باند استفاده می شده ) .

باغهای سیاه مرجانی Bimini از دیگر مناطق برای غواصی می باشد که 4000 پا  عمق زیر دریا می باشد. شما طبیعت  واقعی و ناب را در آبها و جزایر باهاماس خواهید دید، زیبایی این مناظر موقعی تکمیل می شود که دولفین ها در کنار غواص ها حرکت می کنند.

 

جمعیت باهاماس

 

باهاماس جمعیت تقریبی حدود ۳۹۲.۷۱۸ هزار نفر دارد ، که ۲۵.۹% این جمعیت زیر ۱۴ سال و ۶۷.۲% آن بین ۱۵ تا ۶۴ سال، و  ۶.۹%از جمعیت آن بالاتر از ۶۵ ساله هستند. در سال ۲۰۱۰ میلادی  نرخ رشد جمعیت باهاماس  ۰.۹۲۵% بوده است، البته از این آمار می توان متوجه شد که جمعیت باهاماس جمعیتی جوان دارد.

ساختار سیاسی

 

در باره ساختار سیاسی باهاماس می توان گفت دارای یک سیستم دو حزبی است که توسط حزب لیبرال ترق خواه جناح چپ و جنبش ملی آزاد جناح راست ، اداره و حکمرانی می شود.  دیگر احزاب چون پراکنده هستند ومحوریت کنترل و رهبری ندارند در انتخابات مجلس باهاماس پیروز نیستند.  این احزاب شامل جنبش دموکراتیک باهاماس، ائتلاف اصلاحات دموکراتیک، حزب ناسیونالیست و اتحاد ملی دموکراتیک  می باشند.

شالوده و زیر ساخت های اقتصاد

 

با در نظرداشتن تولید ناخالص داخلی سرانه، باهاماس یکی از ثروتمندترین کشورهای آمریکایی می باشد. اقتصاد باهاماس مبتکی بر صنعت توریست و فعالیتهای اقتصادی مرتبط به آن می باشد . توریست نه تنها به عنوان یک صنعت بیش از ۶۰ درصد تولید ناخالص داخلی را تامین می کند بلکه نیمی از مشاغل کشور را نیز ایجاد می نماید و نیروهای کاری بسیاری در این مشاغل امرار معاش می کنند.

در سال ۲۰۱۲ میلادی بیش از ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار بازدید کننده داشته که  بیش از ۷۰ درصد آنان مسافران و بازدید کنندگان دریایی بوده اند. بعد از صنعت توریسم ، مهمترین و عمده ترین بخش اقتصادی باهاماس ارائه خدمات مالی بین المللی می باشد که ۱۵ درصد تولید ناخالص داخلی را تامین می کند. دولت تشویق ها و حمایت هایی برای جذب فعالیت های مالی خارجی انجام می دهد و همچنین نیز اصلاحات بیشتری  در زمینه امورمالی و بانکداری را در دست اجرا دارد.

زبان باهاماس

 

زبان رسمی باهاماس انگلیسی است و بسیاری از اهالی باهاماس به زبان انگلیسی صحبت می کنند . زبان عام و گویش عام باهاس ترکیبی از زبان هایی با نژاد های مختلف می باشد که به آن به عنوان لهجه و گویش باهامایی  اشاره می شود (dialect و “Bahamianese)

واحد پول باهاماس

 

دلار باهامایی واحد پول باهاماس می باشد.

کنترل ارزی

 

تحت قوانین و مقررات سال ۱۹۵۶ ، مبادلات ارزی و مبادلات مالی باهاماس کنترل و نظارت می شود. تمامی شرکت های آفشور یا شرکت های غیر مقیم که برای انجام مبادلات ارزی خارجی مجاز هستند بایستی جهت انجام فعالیت های مالی و مبادلات دلاری ، از بانک مرکزی باهاماس مجوز و توافق نامه دریافت نمایند.

ثبت شرکت در باهاماس
ثبت شرکت در باهاماس
ثبت شرکت در باهاماس

توجه!

متاسفانه در حال حاضر امکان ارائه این سرویس برای دارندگان پاسپورت ایرانی وجود ندارد.

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...