منو

موسسه حقوقی اریکه عدل
ثبت شرکت در برمودا، ثبت شرکت برمودا، شرکت برمودا

خدمات جامع ثبت شرکت در برمودا

اطلاعات عمومی کشور برمودا

 

اگر قصد ثبت شرکت در برمودا را دارید توصیه می کنیم برای آشنایی با این کشور محبوب و زیرساختها و اقتصاد آن با دپارتمان شرکتها ی اریکه عدل همراه باشید. ثبت شرکت برمودا بهترین گزینه برای انتخاب میباشد زیرا کشور برمودا یک ( مجمع الجزایر ) و کشور جزیره ای بریتانیایی واقع در اقیانوس اطلس شمالی می باشد که به سواحل ماسه ای صورتی رنگ از جمله ساحل  Elbow و خلیج Horseshoe  شناخته شده و معروف است.

مجتمع Royal Naval Dockyard برمودا با ترکیبی از زیبایی های  Dolphin Quest  و با پیشینه دریایی در موزه ملی برمودا از جاذبه های این قلمرو می باشند.

جزیره برمودا آمیخته ای از مشخصه های فرهنگی انگلیسی و آمریکایی است که می توان آن را در پایتختی مانند همیلتون پیدا کرد. همیلتون پایتخت برمودا است که یک مرکز مالی و بندر مهم توریستی نیز می باشد.

 

جمعیت برمودا

 

بر اساس سرشماری و آمار سال ۲۰۱۰ جمعیت برمودا ۶۴.۲۳۶ نفر بوده و مساحتی با مضرب  ۵۳.۲ کیلومتر مربع ( ۲۰.۵ متر مربع مایل)  دارد. تراکم جمعیت محاسبه شده برمودا ۱۲۰۷ نفر در هر کیلومتر مربع است.

 

ساختار سیاسی برمودا

 

حزب حاکم فعلی در مجمع الجزایر برمودا یک ائتلاف برمودایی است که معمولا به عنوان OBA  One Bermuda Alliance)) نامیده می گردد. بعد از اینکه برمودا توسط حزب کارگر ترقی خواه به مدت 14 سال از سال 1998 تا 2012 اداره میشده، حزب حاکم در دسامبر 2012 اکثریت آرا را بدست آورد و بر سر قدرت آمد.

 در حال حاضر( 2016)  مایل دانکلی Michael Dunkley نخست وزیر برمودا و دیوید برت David Burt رهبر حزب مخالف (رهبر PLP) می باشد. حزب PLP  همان حزب کارگر پارلمانی Parliamentary Labour Party است.

زیر ساخت و اقتصاد برمودا

 

در سال ۱۹۷۰ برمودا واحد پول و ارز خود را از پوند برمودایی به دلار برمودا تغییر داد تا با دلار آمریکا برابری و تطابق داشته باشد. اسکناس ها و سکه های ایالات متحده با اسکناس ها و سکه های برمودا در تمامی جزایر برمودا برای بیشترین اهداف عملی مبادله می شده است .

ولی علیرغم این شرایط ، بانکهای برمودا یک هزینه و نرخ ارزی را برای خرید دلارهای آمریکا با دلار برمودا به عنوان مالیات وضع و تعیین نمودند.

بر روی اسکناس های برمودایی  تصویر ملکه الیزابت دوم نقش خورده است . اداره و سازمان پولی برمودا ، مقام مسئول و مجاز برای صدور همه اسکناس ها و سکه ها می باشد و موسسات مالی را تنظیم و تعدیل می نموده است. موزه Royal Naval Dockyard نمایشگاهی دائمی از اسکناس ها و  سکه های برمودا می باشد.

زبان برمودا

 

زبان غالب و نافذ برمودا، انگلیسی برمودایی است. این زبان مشخصات و ویژگیهای زبانهای بریتانیایی، زبان هندی غربی و زبان انگلیسی آمریکایی را دارد. جالب این است که این نوع زبان، نزدیکترین زبان به انگلیسی acrolectal است که با دیگر زبانهای هند غربی قابل مقایسه است.

 

واحد پول برمودا

 

دلار برمودایی واحد پول و ارز برمودا می باشد.

کنترل ارزی

 

فعالیت های شرکت آفشور از کنترل ارزی معاف و مبرا هستند.

ثبت شرکت در برمودا
ثبت شرکت در برمودا
ثبت شرکت در برمودا

توجه!

متاسفانه در حال حاضر امکان ارائه این سرویس برای دارندگان پاسپورت ایرانی وجود ندارد.

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...