منو

موسسه حقوقی اریکه عدل
ثبت شرکت در بلیز

خدمات جامع ثبت شرکت در بلیز

درباره بلیز

اگر قصد ثبت شرکت در بلیز را دارید با دپوارتمان شرکتها ی اریکه عدل همراه باشید تا شما را با این کشور فوق العاده بیشتر آشنا کنیم. بلیز کشوری در سواحل شرقی آمریکا می باشد. کشور بلیز سواحل دریای کارائیب را در شرق و جنلگل های انبوه را در غرب خود دارد. جمعیت بلیز در سال ۲۰۱۰ حدود ۳۲۴,۵۲۸ نفر گزارش شده است.

زبان رسمی بلیز انگلیسی است با این حال زبان اسپانیایی هم به صورت گسترده صحبت می شود.  کشور بلیز تاریخی طولانی از صلح ، استقرار و دموکراسی دارد. کشور بلیز دارای دموکراسی پارلمانی است.

زیرساختها و اقتصاد بلیز

اما برای تصمیم گیری جدی در خصوص ثبت شرکت در بلیز شما باید با زیرساختهای اقتصادی و بازار این کشور بیشتر آشنا شوید. ثبت شرکت بین المللی باید با آگاهی و مطالعه کامل انجام شود چرا که قرار است آینده کسب و کار شما را در دست بگیرد.

مناظر فوق العاده و طبیعت دست نخورده بلیز سبب شده است تا این کشور از توریسم درآمد بسیار خوبی داشته باشد. آبهای ساحلی تمیز و پاکیزه این کشور طرفداران ورزش های آبی را همه ساله به خود جذب می کند.

واخد پول کشور بلیز ، دلار بلیزی است. علاوه بر موارد فوق کشور بلیز به دلیل ارائه ساختار های شرکتی فوق العاده و صدور مجوز ها و لایسنس های بانکداری و بیمه و همچنین خدمات فارکس یکی از محبوب ترین نظام های حقوقی منطقه برای ایجاد یا توسعه کسب و کار های مبتنی بر بازرگانی است. اگر هدفتان ایجاد شرکت در نظامی با ثبات و با آزادی کامل است،  وکلای اریکه عدل ثبت شرکت در بلیز را به شما توصیه می کنند.

ثبت شرکت در بلیز
ثبت شرکت در بلیز
ثبت شرکت در بلیز

توجه!

متاسفانه در حال حاضر امکان ارائه این سرویس برای دارندگان پاسپورت ایرانی وجود ندارد.

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...