منو

موسسه حقوقی اریکه عدل
ثبت شرکت در ترکیه

خدمات جامع ثبت دفتر خدمات مجازی ترکیه

ثبت دفتر خدمات مجازی ترکیه

 

چنانچه قصد راه اندازی و ثبت دفتر خدمات مجازی ترکیه را دارید ، توصیه می شود در ابتدا با خدمات این نوع دفتر آشنا شده ، سپس با مشاورین مرتبط  هلدینگ حقوقی بین المللی اریکه عدل تماس بگیرید.

 خدمات دفتر مجازی ترکیه برای شرکت خارجی مناسب است که الزامی به حضور دائمی در این کشور ندارد. شرکت هایی که مشغول و درگیر انجام امور تجاری هستند ( یا هر گونه فعالیت دیگری داشته) می توانند از امکانات دفتر مجازی با مجموعه ای از خدمات اجرایی پیشرفته آن استفاده نمایند.

 این خدمات شامل آدرس کامل قابل استفاده برای مکاتبات تجاری، شماره های تلفن محلی و فکس، پست و خدمات فوروارد فکس ، پست مجدد اسناد و مدارک، خدمات مدیریت و انتقال تماس های تلفنی می باشد. با استفاده از این امکانات ، شرکت شما در ترکیه وجهه بهتر و حضور گسترده تری پیدا خواهد کرد.

 

شرح مختصری از امکانات و ثبت دفتر خدمات مجازی ترکیه توسط موسسه هلدینگ حقوقی بین المللی اریکه عدل طبق ذیل ارائه می گردد.

 

خدمات فوروارد کردن فکس و پست

 
  1. آدرس دفتر کار و خیابان با شماره فکس داخلی در ترکیه برای این شرکت مهیا می شود.
  2. کلیه مکاتبات فکس یا پست مورد خطاب به شرکت، به آدرسی که توسط مشتری ارائه شده، ارسال می گردد. روش ارسال ( پست، پست پیشتاز، فکس ، ایمیل) و تعداد ارسال ها توسط مشتری انتخاب میشود.
  3. هزینه های مدیریت و انجام کار اعمال و محاسبه می گردد، این هزینه ها بستگی به روش ارسال و حجم مکاتبات دارد.
  4. آدرس و شماره های فکس تهیه شده برای یک شرکت مشتری، تحت این عنوان معمولا بین چندین مشترک ، به اشتراک و در اختیار آنان گذاشته می شود.
  5. خدمات فوروارد و ارسال برای مکاتباتی انجام می شود که بطور واضح و روشن خطاب به شرکت مشتری باشد و اطلاعات مشتری مشخص و معلوم باشد.

خدمات پست مجدد اسناد و مدارک ترکیه

 
  1. این امکانات و خدمات شما را قادر به ارسال اسناد بازرگانی ( برای مثال: اینویس یا پیشنهادات بازرگانی ) از دفتر شرکت تان در ترکیه می نماید.
  2. این اسناد و مدارک در فرمت الکترونیکی( doc یا pdf ) با آدرس پستی شان و اسامی گیرندگان مرتبط بطور واضح و معلوم در قالب چنین اسنادی باید به ما فرستاده شود.
  3. ما هیچ یک از این اسناد و مدارک را امضا نمی کنیم ، مگر اینکه قبلا بر این موضوع توافق شده باشد. اسناد و مدارک پرینت گرفته و به آدرس های مورد نظر پست می گردد.
  4. ما هیچ یک از اسناد دریافتی را که در پاکت مهرو موم هستند، باز و افشا نخواهیم کرد.
  5. مدیریت و رسیدگی هزینه ها برای هر واحد از مکاتبات دور کاری ، اعمال می گردد.

سرویس مدیریت و رسیدگی به تماس های تلفنی

 
  1. از یک خط تلفن مشترک داخلی ( متفاوت و جدای از خطوط کاری عادی ما ) برای دریافت پیام های تلفنی شرکت شما در ترکیه استفاده می شود.
  2. با استفاده از این سرویس، شما می توانید شماره تلفن محلی و داخلی را در سربرگ و نوشتار شرکت درج نمایید. این خدمات فقط در طول ساعات کاری و اداری رسمی ترکیه انجام می شود.
  3. از همان خط تلفن برای ارائه خدمات انتقال مکالمات، به تعداد مناسب و محدودی از مشترکین غیر مرتبط و جدید استفاده می گردد.
  4. چنانچه تماس دریافتی مستقیما بنام شرکت شما و از طرف شرکت شما پاسخ داده نشود، ما بنا به درخواست تماس گیرنده، آن را تایید نموده و از ایشان مشخصات تماس و پیغام وی را دریافت و به شما ارسال می نماییم.
  5. ما پیشنهاد به دریافت پیام ها نموده و در این موارد، با ایمیل یا هر روش ارتباطی دیگری ، برایتان فوروارد خواهیم نمود.
ثبت دفتر خدمات مجازی ترکیه
ثبت دفتر خدمات مجازی ترکیه
ثبت دفتر خدمات مجازی ترکیه

توجه!

متاسفانه در حال حاضر امکان ارائه این سرویس برای دارندگان پاسپورت ایرانی وجود ندارد.

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...