منو

موسسه حقوقی اریکه عدل
ثبت شرکت در ترکیه

خدمات جامع مجوز بیمه در ترکیه

مجوز خدمات بیمه در ترکیه

 

قانون ثبت شرکت های کشور ترکیه منجر به انعطاف پذیری و تغییرات در صلاحیت مجوز خدمات بیمه در ترکیه می شود و به همین سبب ، شرکت بیمه می تواند امور تجاری خود را مدیریت نماید. واژه بیزینس بیمه ، مفاهیم گسترده ای دارد ازجمله صدور بیمه نامه، مسئول بدهی ، تحت تمامی انواع بیمه نامه ها، ضمانت، بیمه اتکایی یا بیمه غرامت.

در بخش ذیل شرح مختصری از الزامات و مقررات قانون بیمه آفشور ترکیه ارائه می گردد.

  • الزام پشتیبانی دارایی ، یک مازادی از دارایی های مادی ، بر تعهدات و یا بدهی های مالی حقوقی  000 دلار می باشد.  پشتیبانی دارایی در مبحث مالی  ارزش کل تمام دارایی های یک شرکت می باشد که توسط سهام آن شرکت صادر و تقسیم می شود. مازاد سرمایه یا Capital surplus هنگامی که یک شرکت سهامی، سهام خود را بیشتر از ارزش اسمی می فروشد، به مبلغ مازاد بر ارزش اسمی سهام مورد نظر، مازاد سهام یا مازاد سرمایه و دارایی گفته می شود . ترازنامه شرکت ، دارایی و ارزش دارایی ها را نشان می دهد و گزارش مالی از پرداختی ها و دریافتی را تهیه می کند، منظور از liability  بدهی های مالی حقوقی هستند و یا تعهداتی که در طول روند کار،  باید انجام شوند.
  • هیچ قسمتی از مازاد سرمایه یا هر سرمایه دیگر شرکت بیمه، الزامی به نگهداری در کشور ترکیه ندارند ، و یا  ملزم به سرمایه گذاری در هر زمینه ای  نیستند.
  • برای دریافت مجوز شرکت بیمه، باید حسابهای حسابرسی شده طی 6 ماه پایانی سال مالی ، به کمیسیون خدمات مالی ارائه گردد. بدین منظور حسابرس باید توسط کمیسیون تایید شود و به عنوان یک شرکت حسابرسی در  Cook Islands به ثبت برسد. Cook Islands یک کشور جزیره ای مستقل و خود فرما در اقیانوس آرام بوده و از 15 جزیره تشکیل شده است و ارتباطات سیاسی با کشور نیوزلند دارد، نقش مهم این اتحادیه 15 جزیره ای ، افزایش انعقاد قراردادهای کاری با خارجیان است ، بخصوص برای کارهایی که توسط نیروهای داخلی تامین نمی شود. Cook Islands از مناطق توریستی هستند که جذب سرمایه بالایی دارد.

در رابطه با یک شعبه ترکیه از یک شرکت خارجی، شعبه حسابداری کافی خواهد بود. Branch accounting یک سیستم حسابداری است که حسابها در آن به تفکیک برای هر شعبه نگهداری می شود، و شعبه ها موظف هستند که گزارش مالی و حسابرسی خود را به این دفتر اصلی ارسال نمایند.

  • با دریافت مجوز خدمات بیمه در ترکیه ، می توان با رضایت صاحبان بیمه نامه، یک صندوق قانونی و نظام مند تشکیل داده و تنها منبع دارایی ها برای تامین هرگونه بدهی در رابطه آن بیمه نامه شد. بیمه نامه یک سندی است که شرایط و جزئیات قرارداد بیمه در آن لحاظ شده است.
  • برای دریافت مجوز شرکت بیمه، باید مبادلات تجاری از طریق یک شرکت تراست ثبت شده انجام داد، مگر اینکه تاییدیه ای را داشته باشیم که نشان دهد در Cook Islands تاسیس و فعالیت دائمی داریم که در این صورت دیگر نیاز به شرکت تراست نداریم.

مجوزهای بیمه آفشور( خارجی ) توسط کمیسیون نظارت بر امور مالی اعطا می شود، این کمیسیون صحت و تمامیت عملکرد مالی و تجاری متقاضی را بررسی می نماید.

اسناد و اطلاعات جهت دریافت مجوز خدمات بیمه در ترکیه

 
  1. ارائه اطلاعات و اسنادی که ثابت کند شرکت متقاضی قادر به حفظ سرمایه در مقابل نوع ریسکی که می خواهد تحت پوشش بیمه قرار دهد ، می باشد . همچنین ثابت کند که توان پشتیبانی مالی در برابر خسارت را دارد.
  2. ارائه یک طرح تجاری و بیزینس پلن که نوع فعالیت و هدف شرکت را توضیح دهد.  این طرح باید قانع کننده باشد و قابلیت خود را اثبات نماید مبنی بر اینکه می تواند شرایط مالی خوبی را ایجاد و حفظ نماید  و همچنین  به تعهداتش در تمامی طول سال اول  پایبند باشد.
  3. در بیزینس پلن، باید اطلاعات مربوط به انواع تعهداتی که شرکت در نظر دارد ریسک آن را پوشش دهد و بعبارتی آن را بیمه کند، ذکر شده باشد. مانند بیمه عمر یا بیمه دیگر. چنین طرحی نباید به  رتبه های بیمه بر اساس طبقه بندی منحصر و محدود باشد بلکه نوع و ماهیت ریسک بایستی توضیح داده شود. ممکن است یک نوعی از ریسک، در طبقه بندی رده های بیمه نباشد، این نوع ریسک باید در طرح تجاری لحاظ و ذکر شوند . متقاضی باید اطلاعاتی را ارائه دهد مبنی بر اینکه بیمه اتکائی ( بیمه مجدد) را می پذیرد و رده و طبقه بیمه را مشخص نماید.
  4. طرح تجاری باید شامل توضیحی مبنی بر چگونگی انجام  قراردادها و تعداد قراردادها برای بیمه های مجدد( اتکایی) باشد. شرکت باید ساختارهای مورد نیاز را به جهت مدیریت رده و نوع  قراردادها توضیح دهد و اینکه از طریق چه کانالهایی می خواهد شرکت بیمه خود را به ثبت برساند و تحت چه عنوانی میخواهد فعالیت کند ( به عنوان مثال ، از طریق واسطه ها، نمایندگی ها و یا بازار) . این بازار مجموعه ای بسیار پیچیده و ترکیبی از تولیدکنندگان، توزیع کنندگان، خریداران عمده،  و واسطه ها است که خرید و فروش کالا یا خدمات انجام می دهند.
  5. متقاضی ثبت شرکت بیمه باید در صورت امکان چشم انداز و پیش بینی بر هزینه های احتمالی جهت توسعه کار در قالب حسابهای سود و ضرر داشته باشد.
  6. شرکت باید مدیریت سازگار و مناسبی برای انواع بیزینس ها اعمال نماید.
  7. جزئیاتی از قوانین و مقررات مناسب مرتبط با صلاحیت قضایی که در تجارت بیمه، کارایی دارند را باید ارائه دهد. ( جزئیات مشخصی مربوط به چگونگی و نحوه نظارت حوزه قضایی بر تجارت و کار بیمه ) . صنعت و تجارت بیمه نیز مانند دیگر کارها، باید پشتوانه حقوقی و قانونی داشته باشد.
  8. جزئیات عملکرد حسابرسان
  9. اقدامات مقتضی و مناسب حقوقی برای جلب رضایت و درخواست صاحبان و ماموران شرکت

خدمات ما برای شرکت هایی که متقاضی دریافت مجوز خدمات بیمه در ترکیه هستند

 
  • ثبت شرکت بین المللی و شرکت خارجی ، خدمات ثابت اجرای پیشرفته ، و خدمات مدیریت شرکت.
  • ارسال درخواست مجوز بیمه و ارتباط با مسئولان رده بالا
  • کمک به ایجاد صندوق مالی قانونی و امور مستمر اجرایی پیشرفته

نقاط قوت هلدینگ بین المللی اریکه عدل برای این خدمات

 
  1. ما مشاوره هایی در خصوص ساختار حقوقی ایده آل برای تعهدات و الزامات شما، حیطه فعالیت شرکت شما چه شرکت کوچک باشد یا بزرگ، انتظارات و شرایط ، ارائه می دهیم. ما اطلاعات و دانش جامعی در حیطه کار در تمامی حوزه های قضایی اصلی داریم.( مانند اوراق قرضه، بانکداری، بیمه، مدیریت سرمایه گذاری، و موارد بسیار دیگری)
  2. در تکمیل فرم های مرتبط در تمامی مراحل به شما کمک می کنیم و بر اساس سالها تجربه خود بهترین روش ها را به شما پیشنهاد می دهیم. تجربیات ما بر اساس قوانین نظارتی و تنظیم کننده مقررات هستند و ارائه دهندگان خدمات گوناگونی در سطح دنیا داریم.
  3. ما حتی بعد از تکمیل روند درخواست ، با ارائه دهندگان خدمات و اداره تنظیم مقررات در ارتباط هستیم و شما را در جریان آخرین اطلاعات قرار می دهیم. هر نوع درخواست و سوالی از طرف ارائه دهندگان خدمات و اداره تنظیم مقررات در طول پروسه را سریعا مدیریت نموده و پاسخ های درست و مناسبی جهت پیشبرد سریع تر کار به آنها داده خواهد شد.
  4. در صورت نیاز و درخواست شما، مدیران مناسب و با کفایتی را برایتان معرفی و تهیه می کنیم. ما شبکه وسیع و بزرگی از وکلای مجرب و با صلاحیت ، حسابداران مجاز، تحلیلگران مالی مجاز و قانونی، مدیران ثروت، کارشناسان فارکس، مشاوران سرمایه گذاری و غیره در سطح بین الملل داریم.
  5. ما پشتیبانی منطبق بر امور داخلی تمامی الزامات، با اداره تنظیم مقررات و ارائه دهندگان خدمات داریم.
  6. با استفاده از شبکه وسیع و جامعی که داریم، توسط ارائه دهندگان خدمات اصلی مان ، انعقاد قرارداد ها را به عهده می گیریم ولی فعالیت ما به این مورد محدود نمی شود، خدماتی مانند تامین کنندگان نقدی، تامین کنندگان تکنولوژی، متولیان، کارگزاران اصلی، مشاوران حقوقی، حسابرسان، تامین کنندگان پرداخت ها از دیگر توانایی و قابلیت های ما می باشند.
مجوز خدمات بیمه در ترکیه
مجوز خدمات بیمه در ترکیه
مجوز خدمات بیمه در ترکیه

توجه!

متاسفانه در حال حاضر امکان ارائه این سرویس برای دارندگان پاسپورت ایرانی وجود ندارد.

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...