منو

موسسه حقوقی اریکه عدل
ثبت شرکت در جزایر ویرجین بریتانیا، ثبت شرکت جزایر ویرجین بریتانیا، شرکت جزایر ویرجین بریتانیا، شرکت در جزایر ویرجین بریتانیا

خدمات جامع ثبت شرکت در جزایر ویرجین بریتانیا

اطلاعات عمومی کشور جزایر ویرجین بریتانیا

 

اگر قصد ثبت شرکت در جزایر ویرجین بریتانیا یا ثبت شرکت در BVI را دارید توصیه می کنیم برای آشنایی با این کشور محبوب و زیرساختها و اقتصاد آن با دپارتمان شرکتها ی اریکه عدل همراه باشید. ثبت شرکت جزایر ویرجین بریتانیا بهترین گزینه برای انتخاب میباشد زیرا جزایر ویرجین بریتانیا کشوری جزیره ای و جزو مجمع الجزایر آتشفشانی کارائیب می باشد. این جزایر بخشی از منطقه خارج از کشور انگلیس می باشد. از چهار جزیره اصلی تشکیل شده و تعدادی جزایر کوچکترهم دارد. که به سواحل ممتد مرتفع آن شناخته شده می شود.

این کشور جزیره ای به مقصدی برای قایقرانی معروف است. بزرگترین جزیره آن تورتولا نام دارد، و پایتخت آن رودتاون است. آیا می دانید کریستف کلمب این جزایر را کشف کرد؟  پارک ملی کوهستانی Sage Mountain آن باران های سنگین جنگلی دارد. در جزیره Virgin Gorda حوضچه هایی مارپیچ در سواحل سنگی وجود دارد.

 

جمعیت جزایر ویرجین بریتانیا

 

جمعیتی حدود بر ۳۱.۹۱۲ نفر دارد. بزرگترین جزیره آن که پر جمعیت ترین جزیره هم  است تورتولا می باشد. تورتولا حدود ۱۸۰۰۰ سکنه دارد. ضمنا ۹۰ درصد از ساکنین تورتولا از نژاد آفریقایی هستند.

ساختار سیاسی جزایر ویرجین بریتانیا

 

انگلیس در سال ۱۶۷۲ ادعای مالکیت جزیره تورتولا را داشت. در همین زمان دانمارک نیز مدعی حاکمیت بر جزایر سنت توماس و سنت جان دریای کارائیب بود. که در نهایت دانمارک در سال ۱۷۷۳ جزایر سنت کروکس را از فرانسه خریداری کرد. جزیره سنت کروکس یکی از جزایر آمریکایی در کارائیب می باشد. اما جزایر دانمارک به ایالات متحده آمریکا در سال ۱۹۱۷ به مبلغ ۲۵ میلیون دلار فروخته شد.

آمریکا و جزایر ویرجین بریتانیا میانه و ارتباطات سیاسی خوبی دارند. این کشور جزیره ای جزو حیطه قلمرو فرامرزی انگلیس می باشد. که بیشترین امور داخلی خود را اداره می نماید و خود گردان است.

ملکه الیزابت دوم HM طبق قانون اساسی 1977 توسط یک حکمران به عنوان نماینده منصوب شد. که به عنوان مسئول اداره امور خارجه، عهده دار دفاع، حفظ امنیت داخلی و خدمات عمومی تعیین گردید. اختیارتی مانند قانونگذاری و مسئولیت های خاصی به ملکه الیزابت واگذار شد. تا بتواند در صورت لزوم آنها را بکار گیرد. اما در اداره دیگر امور، شورای اجرایی متصدی و مسئول می باشد.

شالوده و زیر ساخت اقتصادی جزایر ویرجین بریتانیا

 

 پرواز های هوایی در هر روز بین جزایر ویرجین بریتانیا و آمریکا برقرار است که بسیار هم با کیفیت می باشد. هر هفته کشتی هایی با نام کروز به این جزایر حرکت دارند و حمل و نقل هایی با کشتی  در آن انجام می شود. یکی از پر رونق ترین صنایع در این منطقه کارائیبی صنعت توریسم می باشد که تقریبا ۲۱ درصد از درآمد ملی آن را تامین می نماید.

دولت در سال ۱۹۸۴ به شرکتهایی که مایل بودند با این جزایر همکاری و اشتراک داشته باشند، پیشنهاد ثبت شرکت های آفشور را داد. تا سال ۲۰۰۶ تعداد شرکت های تشکیل شده بیش از ۷۵۰ هزار بوده است.  در سه ماه  اول سال ۲۰۰۶  بیش از ۵۱ هزار شرکت در جزایر ویرجین بریتانیا تاسیس شد که در صلاحیت و قلمرو شرکت های آفشور سرآمد بود. در حال حاضر حدود ۵۰ درصد درآمد دولت از بخش مالی و ثبت کشتی ها بدست می آید.

زبان جزایر ویرجین بریتانیا

 

زبان رسمی و گویش این مجمع الجزایر انگلیسی است.

واحد پول

 

واحد پول و ارز آن دلار آمریکا می باشد.

کنترل ارزی

 

هیچ کنترل و محدودیتی بر دیگر ارزهای خارجی در جزایر ویرجین بریتانیا یا ثبت شرکت در BVI وجود ندارد .

ثبت شرکت در جزایر ویرجین بریتانیا
ثبت شرکت در جزایر ویرجین بریتانیا
ثبت شرکت در جزایر ویرجین بریتانیا

توجه!

متاسفانه در حال حاضر امکان ارائه این سرویس برای دارندگان پاسپورت ایرانی وجود ندارد.

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...