منو

موسسه حقوقی اریکه عدل
ثبت شرکت جمهوری چک

خدمات جامع ثبت شرکت در جمهوری چک

درباره جمهوری چک

اگر در بین سایر گزینه ها ثبت شرکت در جمهوری چک را انتخاب کرده اید با دپارتمان شرکتها ی اریکه عدل همراه باشید تا شما را با این کشور اروپایی بیشتر آشنا کنیم. جمهوری چک در اروپای مرکزی قرار دارد. جمهوری چک حدود ۱۰ میلیون و پانصد هزار نفر جمعیت دارد.

زبان رسمی جمهوری چک ، زبان چکی است. نظام سیاسی جمهوری چک نظام پارلمانی مبتنی بر دموکراسی است. بالاترین مقام سیاسی در جمهوری چک نخست وزیر این کشور است.

 

زیرساختها و نظام اقتصادی جمهوری چک

ثبت شرکت در جمهوری چک با هدف فعالیت اقتصادی انجام می شود و از این رو آشنایی با نظام اقتصادی این کشور بسیار مهم است. جمهوری چک از یک اقتصاد پیشرفته با ارزش افزوده بالا است. سرانه درآمدها در جمهوری چک بسیار بالاست.

جمهوری چک پیشرفته ترین نظام اقتصادی را در بین کشورهایی دارد که سابقا کمونیست بوده اند. قبل از بحران جهانی اقتصادی کنونی کشور جمهوری چک هر سال ۶ درصد رشد اقتصادی را تجربه می کرده است. این رشد اقتصادی عمدتا مدیون صادرات کالا به اتحادیه اروپا مخصوصا کشور آلمان بوده و هست.

فرودگاه Václav Havel در پراگ بزرگترین فرودگاه بین المللی کشور چک است. در سال ۲۰۱۰ این فرودگاه میزبان ۱۱.۶ میلیون مسافر بوده است. با این آمار این فرودگاه رتبه دومین ترمینال مسافری اروپای مرکزی را از آن خود کرده است.در مجموع جمهوری چک ۴۶ فرودگاه دارد که ۶ تای آن بین المللی است.

واحد پول جمهوری چک کرون چک است. کشور جمهوری چک exchange controls ندارد به این معنی که دولت دخالتی در خصوص ورود و خروج ارز ندارد و محدودیتی اعمال نمی کند.

ثبت شرکت در جمهوری چک
ثبت شرکت در جمهوری چک
ثبت شرکت در جمهوری چک

توجه!

متاسفانه در حال حاضر امکان ارائه این سرویس برای دارندگان پاسپورت ایرانی وجود ندارد.

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...