منو

موسسه حقوقی اریکه عدل
ثبت شرکت در دبی

خدمات جامع ثبت شرکت در دبی

اطلاعات عمومی شهر دبی

 

اگر قصد ثبت شرکت در دبی را دارید توصیه می کنیم برای آشنایی با این شهر محبوب و زیرساختها و اقتصاد آن با دپارتمان شرکتها ی اریکه عدل همراه باشید. دبی شهری در امارات متحده عربی است که به فروشگاه های لوکس، معماری نوین و فوق مدرن معروف می باشد، شبهای بسیار پر شور و سر زنده ای دارد. برج خلیفه با بلندای قلعه ها به  ارتفاع ۸۳۰ متری، بر افقی مملو از آسمان خراش ها خودنمایی می کند.

در دامنه آن ، چشمه دبی با رقص موسیقایی فواره ها و آبنماها را می بینید. در جزایر مصنوعی، که فقط در امتداد و خارج از سواحل هستند، درخت نخل ، محل تلاقی آب و باغ ملی حیوانات دریایی وجود دارد.

 

جمعیت دبی

 

جمعیت دبی در سال ۲۰۰۹ ، یک میلیون و هفتصد و هفتاد و یک هزار نفر بوده است که از این تعداد،  یک میلیون و سیصد و هفتاد هزار نفر مرد و  تعداد چهارصد و یک هزار نفر زن بوده اند.

ساختار سیاسی دبی

 

دبی توسط خاندان آل مکتوم  از سال ۱۸۳۳ اداره می شده، امارات یک سلطنت و رژیم خود رای و استبدادی بدون انتخابات می باشد. ( فقط چند هزار نفر از شهروندان دبی در کالج انتخاباتی ، شورای ملی فدرال  امارات متحده عربی شرکت می کردند) .

شیخ محمد بن رشید آل مکتوم حاکم عالی رتبه ، همچنین معاون رئیس جمهور و نخست وزیر امارات  و عضو شورای عالی اتحادیهSupreme  Council of the Union (SCU)  می باشد. دبی 8 عضو را در مدت زمان دو دوره ای شورای ملی فدرال  به عنوان نماینده عالی رتبه قانونگذاری فدرال منصوب می نماید .

شالوده و اقتصاد دبی

 

دارای سریع ترین اقتصاد در حال رشد و توسعه دنیا می باشد،  تولید ناخالص ملی دبی به مبلغ ۱۰۷.۱ بیلیون دلار  پیش بینی و برنامه ریزی شده، و دارای نرخ رشد ۶.۱ درصد در سال ۲۰۱۴ بوده است.

اگر چه اساس اصلی زیر ساخت معاملات دبی صنعت نفت و گاز می باشد، اما درآمد و عایدی از نفت و گاز طبیعی آن ، مبلغی کمتر از ۵ درصد از کل درآمد دبی می باشد.

بر اساس تخمین برآورد شده، دبی روزانه 50 هزار تا 70 هزار بشکه نفت تولید، ( 7.900  تا 11.100 m3) و مقادیر زیاد و قابل توجهی از گاز خود را از دیگر شهر های خارجی تامین می نماید. سهم امارات در درآمد های کل گازی حدود 2 درصد می باشد. به همین دلیل ثبت شرکت دبی برای پیشرفت هر چه بیشتر فعالیت شما در شهر دبی پیشنهاد میشود.

درآمد های نفتی دبی به حد زیادی کاهش یافته، و پیش بینی شده که در بیست سال بعد تقریبا به حداقل میزان برسد. درآمد امارات از املاک و مستغلات ۱۱۸ درصد، درآمد از  ساخت و ساز ۲۲.۶ درصد، درآمد از فعالیت های  تجاری ۱۶ درصد، درآمد حاصل از فعالیت های بازرگانی و انبارداری ۱۵ درصد، و درآمد حاصله از خدمات بازرگانی ۱۱ درصد می باشد، که این فعالیت ها به اقتصاد دبی کمک می کنند.

زبان شهر دبی

 

زبان  عربی ، زبان ملی و رسمی کشور امارات متحده عربی می باشد.

 

واحد پول دبی

 

درهم امارات عربی ، ارز رایج این شهر می باشد.

نظارت و کنترل ارزی دبی

 

هیچ مقررات نظارتی و کنترل ارز در کشور امارات متحده عربی اعمال نمی شود، یعنی تمامی ارزهای دنیا در این شهر اعتبار داشته و قابل خرید و فروش و داد و ستد می باشد.

ثبت شرکت در دبی
ثبت شرکت در دبی
ثبت شرکت در دبی

توجه!

متاسفانه در حال حاضر امکان ارائه این سرویس برای دارندگان پاسپورت ایرانی وجود ندارد.

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...