منو

موسسه حقوقی اریکه عدل
مجوز شرکت فارکس در دبی

خدمات جامع مجوز شرکت فارکس در دبی

مجوز شرکت فارکس در دبی

 

مجوز شرکت فارکس در دبی ، فرصتی برای ایجاد کسب و کار و تجارت با زیر ساخت هایی نوین و مدرن، مستحکم ، پایدار و تثبیت شده می باشد. ما در خصوص موارد مورد نیاز جهت دریافت مجوز تاسیس یک شرکت فارکس ، شما را یاری نموده و مشاورین مان ، مراحل لازم این پروسه را به شما ارائه می دهند. چنانچه به دریافت مجوز کارگزاری علاقمند هستید ، با ما همراه باشید.

 

دریافت مجوز فارکس دبی

 

دبی با اقتصادی مستحکم و قوی، بسیاری از افراد را به منظورانجام  سرمایه گذاری به خود جذب نموده است. تاسیس یک شرکت فارکس در دبی، امکان بهره مندی از راه حل های مالیاتی مطلوب، کسب درآمد و سود مضاعف را برایتان بوجود می آورد. مجوز شرکت فارکس دبی، توسط سازمان خدمات مالی دبی DFSA) Dubai Financial Service Authority)  صادر می گردد.

این مقام یک نهاد نظارتی مستقل است که تمامی مبادلات مالی که در دبی صورت می گیرد را ، کنترل و تنظیم می نماید. هدف DFSA  تضمین صحت معاملات آتی کالاها، قسط و عدل در معاملات سهام بین المللی و مایملک شرکا، و دیگر معاملات مالی می باشد.

این نظارت و کنترل انجام می شود تا کلیه امور در چارچوب حقوقی DFSA  صورت گیرد. علاوه بر این DFSA  ، عملکرد موسسات بانکی و دیگر نهادها مالی را نیز تنظیم و مدیریت می نماید. پروسه اخذ مجوز کارگزاری در دبی بسیار پیچیده  است و دستور العمل های بسیار دقیق و سختگیرانه داشته، و به همان اندازه نیز در مدیریت و امور اجرایی شرکت فارکس ، اصول و قوانین غیر قابل تغییری و ثابتی دارد.

DFSA مرتبا عملکرد شرکت های کارگزاری فارکس را کنترل نموده تا از مبادلات و فعالیت های مالی اطمینان پیدا کند که مطابق با قوانین و مقررات DFSA عمل می نمایند. قبل از آغاز پروسه دریافت مجوز کارگزاری دبی، داشتن یک شرکتی در دبی که به منظور خاص تامین فعالیت های فارکس ، تاسیس شده باشد، بسیار مهم است.

بدین منظور بایستی گواهینامه های بسیاری را بگیرید که عملکرد تجاری شما را در داخل و خارج از دبی نشان دهد . علاوه بر آن، باید یک تست بدهید تا تایید شود  که شما توانایی و شایستگی تاسیس و راه اندازی شرکت کارگزاری فارکس خود را دارید.

مجوز شرکت فارکس در دبی
مجوز شرکت فارکس در دبی
مجوز شرکت فارکس در دبی

توجه!

متاسفانه در حال حاضر امکان ارائه این سرویس برای دارندگان پاسپورت ایرانی وجود ندارد.

در اریکه عدل بیشتر از 1200 مطلب حقوقی و مهاجرتی منتشر شده.
ما به شما کمک می کنیم که خیلی سریع چیزی که لازم دارید را پیدا کنید...